تبلت‌های دانش آموزی را از هواوی بخواهید

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی به‌منظور پاسخ به نیاز کاربران، مخصوصا دانش‌آموزانی که پس از شیوع کرونا و تغییر سیستم آموزشی به استفاده از این گجت‌ها روی آورده‌اند، دو تبلت میت‌پد T8 و T10 را به بازار عرضه کرده است.
تبلیغات

HUAWEI MatePad T10 و HUAWEI MatePad T8 دو مدل تبلت دانش‌آموزی هستند. میت پد T10 تبلت بزرگ ۱۰ اینچی و میت پد T8 تبلت ۸ اینچی است. تبلت هواوی MatePad T8 به‌عنوان تبلتی مناسب برای کودکان و مطالعه، از صفحه‌نمایش ۸ اینچی از نوع LCD با توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ بهره می‌برد. وضوح تصویر صفحه‌نمایش این تبلت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در پیکسل با تراکم ۱۸۹ پیکسل در هر اینچ است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای مطالعه و استفاده دانش‌آموزی تبدیل می‌کند.

همچنین، MatePad T8 را می‌توان در دسته‌ی تبلت‌های دانش‌آموزی سیم‌کارت‌خور قرار داد؛ از‌این‌رو، می‌توان با نصب سیم‌کارت، از اینترنت 4G یا 3G برای دسترسی به محتواهای اینترنتی و برنامه‌ی شاد و آموزش آنلاین استفاده کرد. با داشتن این تبلت به اینترنت خانگی برای دسترسی به آموزش مجازی نیاز ندارید و از اینترنت پرسرعت سیم‌کارت می‌توانید استفاده کنید.

تبلت هواوی از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک MT8768 با قدرت مناسب و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. برای نصب برنامه‌ها هم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در‌دسترس کاربر است. البته کاربر امکان نصب کارت حافظهmicroSD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایت را هم دارد. میت پد تی ۸ از باتری پرظرفیت ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد تا بتواند شما را از شارژ‌کردن مکرر بی‌نیاز کند. این تبلت با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری مدرن EMUI 10 ارائه می‌شود که انبوهی از قابلیت‌های شخصی‌سازی نیز دارد. قیمت تبلت T8 نیز درمقایسه‌با رقبا بسیار مناسب است و آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند.

اگر خواهان تبلتی بزرگ‌تر برای استفاده‌ی دانش‌آموزی یا دانشجویی هستید، هواوی میت پد T10 انتخابی بسیار مناسب است. این تبلت از صفحه‌نمایش بزرگ ۹/۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای مطالعه تبدیل کرده است. نوع صفحه‌نمایش این تبلت IPS است که به‌واسطه‌ی زاویه‌ی دید بسیار گسترده، مناسب استفاده‌ی دانش‌آموزان و حتی کودکان در شرایط مختلف نشسته است.

این تبلت از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای پرقدرت کرین ۷۱۰A با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و به‌خوبی از برنامه‌‌ی شاد و سایر برنامه‌های دانش‌آموزی یا پرتال‌های دانشگاهی پشتیبانی می‌کند. کاربران تبلت میت پد تی ۱۰ از سیستم‌عامل بروز اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 بهره‌مند می‌شوند.

میت‌پد T10 از دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای گفت‌وگوی ویدئویی یا گرفتن عکس‌های سلفی بهره می‌برد. با درنظرگرفتن مشخصات سخت‌افزاری و قیمت تبلت T10 و مقایسه‌ی آن با سایر تبلت‌های ۱۰ اینچی بازار، می‌توان به ارزشمندبودن این محصول بیشتر پی برد.

از دیگر قابلیت‌های درخورتوجه این تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان، می‌توان به باتری پرظرفیت ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برای استفاده‌ی پیوسته و حضور در کلاس‌های مجازی اشاره کرد. دانش‌آموزان می‌توانند در‌کنار استفاده از اینترنت سیم‌کارت، از‌طریق وای‌فای دو‌بانده‌ی پرسرعت نیز به اینترنت متصل شوند. همچنین، این تبلت از بلوتوث نسخه‌ی ۵ و درگاه ارتباطی مدرن USB Type-C با پشتیبانی از OTG (اتصال فلش‌مموری به تبلت) برخوردار است.

هواوی میت پد تی 8

تبلت‌های سری MatePad T هواوی انتخابی بسیار مناسب برای استفاده‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان و کودکان هستند. این تبلت‌ها در عین بهره‌مندی از سخت‌افزارهای کارآمد، طراحی شکیل، دوربین مناسب، باتری پرظرفیت، سیستم‌عامل به‌روز، رابط کاربری غنی و صفحه‌نمایش با‌کیفیت دارند. همچنین، داشتن قابلیت مفیدی نظیر Eye Comfort باعث کاهش نور آبی نمایشگر و محافظت از چشمان کاربر می‌شود.

تبلت‌های هواوی با بهره‌مندی از منو فارسی و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، به‌آسانی قابل‌استفاده هستند. همچنین، این تبلت‌ها امکانات ویژه‌ای برای نظارت والدین بر کودکان حین کار با تبلت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی مشخصات و قیمت این تبلت‌ها به وب‌سایت هواوی موبایل فارسی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات