تبلیغ در گوگل برای افزایش فروش با جی ادوردز

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تا‌به‌حال برایتان پیش آمده که به‌دنبال محصول یا خدمات یا اطلاعاتی باشید. اولین جایی که به آن مراجعه می‌کنید تا به پرسشتان پاسخ دهید، کجاست؟
تبلیغات

اکثر افراد در دنیای امروزی به‌سراغ گوگل می‌روند تا از بین میلیون‌ها وب‌سایت به جوابشان برسند. طبق آمار، گوگل ۹۰ درصد از کاربران اینترنت را دراختیار دارد. بعد از دیدن نتایج جست‌و‌جوی گوگل، شما روی چند لینک اول صفحه‌ی نتایج کلیک می‌کنید. اینجا است که اهمیت تبلیغ در گوگل برای افزایش فروش خود را نشان می‌دهد.

تا‌به‌حال برایتان پیش آمده که وب‌سایت‌هایی را در ابتدا یا انتهای صفحه‌ی گوگل دیده باشید که کنارشان علامت Ad دارد؟ این‌ها تبلیغات در گوگل هستند. جی ادوردز کمک می‌کند حساب گوگل ادوردز خود را شارژ کنید و کمپین‌های تبلیغاتی استانداردی در گوگل بسازید تا با کمترین هزینه‌، بیشترین تعداد کلیلک را از گوگل دریافت کنید.

هنگامی‌که کسب‌و‌کاری راه‌اندازی می‌کنید، مهم‌ترین هدفتان افزایش بازدید و فروش است و به‌صرفه‌ترین بستر تبلیغات اینترنتی از‌نظر هزینه و زمان گوگل ادوردز است؛ زیرا با تبلیغ در گوگل، می‌توانید با پرداخت به‌ازای کلیک، یعنی فقط هنگامی‌ هزینه پرداخت می‌کنید که کاربر عبارت کلیدی که برایش بودجه‌بندی کرده‌اید، جست‌و‌جو و سپس روی لینک وب‌سایتتان کلیک کند. پس برای نمایش تبلیغاتتان مبلغی از شما کسر نمی‌شود. به‌طور‌خلاصه‌ می‌توان گفت: «هزینه فقط به‌ازای کلیک». شگفت‌انگیز است، نه؟!

در ابتدا هر فرد برای رسیدن به صفحات اول گوگل و دیده‌شدن به‌وسیله‌ی مشتریان از روش‌های مختلفی همچون بهبود سئو وب‌سایت استفاده می‌کند. بااین‌حال، در نظر داشته باشید که سئو به زمان زیادی نیاز دارد تا شما به‌ازای چند کلمه‌ی کلیدی محدود در نتایج بهینه گوگل قرار بگیرید. با گوگل ادوردز می‌توانید در چند دقیقه به‌ازای هر تعداد عبارت کلیدی مد‌نظرتان، در صفحات اول گوگل قرار بگیرید و بازدید وب‌سایت و فروشتان را متحول کنید.

براساس تحقیقات، ۴۵ درصد از کسب‌و‌کارها از تبلیغات در گوگل برای افزایش بازدید خود استفاده می‌کنند. این نکته را مدنظر قرار دهید که گوگل با ارائه‌ی امکاناتی همچون هدفمندی مخاطبان، می‌تواند شما را به مشتریان بالقوه‌ی کسب‌و‌کارتان متصل کند.

گوگل ادوردز بسترهای مختلفی برای تبلیغات دارد؛ از‌جمله تبلیغات در نتایج جست‌وجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات نصب اپلیکیشن. به‌طور مثال، تبلیغات نمایشی گوگل (Display Advertising) به‌طور میانگین در هر ماه ۱۸۰ میلیارد نمایش به کاربران دارد که حدود ۶ میلیارد به‌ازای هر روز است و این نشان‌دهنده‌ی مخاطبان فراوان تبلیغات گوگل و محبوبیت این بستر تبلیغاتی در دنیا ست.

طبق آمار، ۶۱ درصد از هزینه‌ای که افراد برای گوگل ادوردز می‌پردازند، به‌دلیل مدیریت اشتباه و کمپین‌های تبلیغاتی ناکارآمد بدون هیچ بازخوردی از بین می‌رود. پس در مدیریت اکانت ادوردز خود دقت کافی به‌خرج دهید یا اگر وقت یا تجربه‌‌اش را ندارید، کار را به آژانس تبلیغاتی‌ با‌تجربه‌ای بسپارید که به مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی‌تان اهمیت زیادی می‌دهد.

جی ادورز

شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد: «آیا در ایران نیز می‌توان از گوگل ادوردز و خدمات آن استفاده کرد؟» بله! می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید و در هر لحظه به نماینده‌ی رسمی تبلیغات گوگل در ایران‌ مراجعه و اکانت ادوردز خود را شارژ کنید.

شرکت جی ادوردز، نماینده رسمی تبلیغات گوگل در ایران با پایین ترین کارمزد و هزینه، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن حساب گوگل ادوردز شمار را شارژ کند و با تکیه بر تجربه‌ی کارشناسان خود که همگی از لایسنس‌های معتبر دوره‌های حرفه‌ای تبلیغات گوگل بهره می‌برند، گزینه‌ی مناسبی برای مدیریت حساب گوگل ادوردز شما باشد.در این مجموعه، کارشناسان باتجربه‌ای که چندین سال در گوگل تبلیغات انجام داده‌اند، می‌توانند شما را راهنمایی و کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندی برایتان ایجاد کنند.

همچنین، با مراجعه به مرکز آموزش موجود در وب‌سایت شرکت جی ادوردز، به‌رایگان از به‌روزترین مطالب آموزشی در زمینه‌ی آموزش تبلیغات در گوگل، آموزش مدیریت حساب گوگل ادوردز، آموزش گوگل آنالیتیکس و ده‌ها مطلب آموزشی دیگر می‌توانید استفاده کنید و درصورت نیاز به مشاوره‌ی رایگان، با شماره‌تلفن ۰۲۱۸۸۵۵۹۹۳۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات