خریدهای یلدای خود را به ماکسیم بسپارید

یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هرساله ایرانی‌ها با نزدیک شدن فصل زمستان، خود را برای طولانی‌ترین شب سال آماده می‌کنند؛ اما امسال شب یلدا کمی متفاوت‌ با زمان‌های دیگر برگزار می‌شود.
تبلیغات

پیک ماکسیم همراه شما است تا خریدهای یلدای شما را انجام دهد.

شب یلدا امسال را باید کمی متفاوت با هر سال دیگر برگزار کرد و کمترین حضور را در اجتماعات داشت؛ اما این بدان معنا نیست که جشن شب یلدا را لغو کنید! پیک ماکسیم در کنار شما است تا خریدهای شما را انجام و در منزل خدمتتان تحویل دهد.

خرید آجیل و انار شب یلدای شما با ماکسیم

مسلماً هیچ شب یلدایی بدون آجیل، انار و هندوانه صفایی ندارد. از طرفی بسیاری ترجیح می‌دهند حضور کمتری در شهر داشته باشند و از رفتن به مغازه‌های شلوغ و خرید کردن اجتناب کنند. با توجه به این موضوع، راه ‌حل خوب آن است که یک نفر خریدهای ما را انجام و جلوی در منزل تحویل دهد.

ماکسیم همراه شما است تا شب یلدای شما بدون سوروسات نماند. کافی است لیست سفارش‌های خود را آماده کنید و به پیک ماکسیم بدهید تا در کمترین زمان ممکن آن‌ها را به شما برساند.

مزیت‌های پیک ماکسیم

پیک ماکسیم مزیت‌های باورنکردنی دارد که تنها به تحویل یا ارسال کالا محدود نمی‌شود. در پیک ماکسیم می‌توانید درخواست خرید مایحتاج خود را داشته باشید و از راننده بخواهید به فروشگاه یا مغازه مورد نظر شما برود و لیست سفارش‌های شما را بخرد.

راننده به‌محض قبول درخواست با شما ارتباط برقرار می‌کند تا خرید مورد نظر شما را به بهترین نحوه ممکن انجام دهد. راننده قیمت هر محصول را به اطلاع شما می‌رساند و بعد از تأیید شما آن را خریداری می‌کند. سپس فاکتور خرید را به مبلغ پیک اضافه می‌کند و شما می‌توانید آن را به‌صورت نقدی یا اینترنتی به راننده پرداخت کنید.

پس اگر شما هم به‌ دنبال یک نفر برای خریدهای شب یلدا یا حتی خریدهای روزانه خود هستید؛ برنامه ماکسیم را دانلود کنید، گزینه تحویل بسته یا کالا را انتخاب کنید و سپس با انتخاب خرید و تحویل کالا، مبدأ و مقصد خودتان را مشخص کنید. در نهایت ثبت درخواست را انتخاب کنید و در قسمت اطلاعات تکمیلی سفارش‌های خرید خود را بنویسید تا راننده آن‌ها را برای شما خریداری کند. همچنین امکان تعیین روز و ساعت مورد نظر شما در برنامه وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات