خرید محصولات تخصصی مو از فروشگاه الانزا

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فروشگاه اینترنتی الانزا، عرضه‌کننده محصولات مد و زیبایی می‌تواند شما را در خرید لوازم آرایشی، خرید پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و اکسسوری کمک کند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی الانزا، عرضه‌کننده محصولات مد و زیبایی در مقاله‌ی پیش‌رو درباره‌ی فر کردن مو و انواع اطلاعاتی ارائه می‌دهد.

انواع فر مو

از آنجاکه فر کردن مو طرفداران بسیاری دارد، پس تنوع و گستردگی آن نیز بیشتر است: 

فروشگاه الانزا
  • فر مو طبیعی: بسیاری از افراد بدون استفاده از وسایل حرارتی موهایی زیبا و مجعد و فر دارند؛ بنابراین نیاز به فر کردن موهای خود ندارند.
  • فر انگشتی: در مدل موی فر انگشتی یا فر دائمی کلاسیک به‌عنوان یکی از زیباترین فرهای دنیا، اندازه فرهای مو به اندازه انگشت‌ها است و همین یک‌دستی به زیبایی آن می‌افزاید. باتوجه به ریزی فر انگشتی، باید روی موهای خشک انجام شود تا مو وز نشود و طبیعی‌تر جلوه کند.
  • فر مو سنجاقی: از گذشته تا به‌حال موها را با سنجاق فر می‌کردند. سنجاقی یکی از بهترین مدل‌های فر برای مدل موهای کوتاه و کم پشت است که مو را خوش‌حالت‌تر نشان می‌دهد. 
  • فر مارپیچی: در این روش موها توسط میله‌ای بلند فر می‌شوند. فر مارپیچی مناسب موهای بلند است؛ چرا‌که در آن کمی موها کوتاه‌تر به‌نظر می‌رسند و برای موهای کوتاه مناسب نخواهد بود. 
  • فر موضعی: اگر به‌دنبال روشی برای پرپشت نشان‌دادن موهای خود هستید از فر موضعی استفاده کنید، چرا که این نوع فر معمولا برای موهای تاج سر مناسب است و موی شما را پرپشت و ضخیم نشان خواهد داد. 
  • فر مو مدرن: برای این روش نیاز است ابتدا شما موهای خود را صاف کرده، سپس قسمت‌های انتهایی موها را فر کنید و روی چتری و بالای موهای خود را صاف نگهدارید. فر مدرن حالت جدیدتر و زیبایی به شما خواهد داد. 
  • فر باز: فر باز یا شل معمولا موهای شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد و برای انجام آن باید از میله‌های بزرگ‌تر استفاده شود که برای حالت دادن آن می‌توانید از یک دستگاه فرکننده مو استفاده کرده و برای ماندگاری بیشتر آن نیز از یک حالت دهنده خوب استفاده کنید. اگر نیاز به حجم بیشتر برای موهای خود هستید می‌توانید از سشوار برای پوش دادن و حجیم‌تر نشان‌دادن موهایتان استفاده کنید. 
  • فر مو دائمی: یکی از روش‌های فر کردن مو و رهایی از فرهای موقت، روش فر مو شش ماهه یا دائمی است که شما را در طولانی‌مدت آسوده می‌کند.

انواع فر کردن مو با روش‌های ساده

  • فر کردن مو با پارچه
  • فر ریز با نی
  • فرکردن مو با مواد
  • فرکردن مو با مداد
  • فر کردن مو با دستمال کاغذی
  • فر کردن مو با بابلیس
  • فر کردن مو با دیسپانسر

فرکردن دائمی مو چگونه انجام می‌شود؟ 

نیاز است بدانید که فر کردن دائمی مو به دلیل استفاده بسیار از مواد شیمیایی موهای شما را بسیار خشک می‌کند و آسیب بسیاری نیز موی شما می‌زند؛ بدین‌صورت که افرادی با موهای نازک و کم پشت باید از فر کردن دائمی مو صرف‌نظر کنند؛ چرا که آسیب شدید و جبران‌ناپذیری به موی آن‌ها وارد می‌شود.

فروشگاه الانزا

فر کردن دائمی مو با چند روش ساده انجام می‌شود که حتی شما می‌توانید در خانه نیز این کار را انجام دهید؛ اما فراموش نکنید که اگر این روش توسط آرایشگر حرفه‌ای انجام شود، می‌تواند از آسیب‌دیدن موهایتان جلوگیری کند. فر کردن دائمی مو نیز همانند رنگ کردن مو برای پیاده‌سازی در مدل‌های خاص و منحصربه‌فرد باید توسط آرایشگرهای حرفه‌ای صورت بگیرد؛ اما با توجه به افزایش چشم‌گیر قیمت رنگ مو ممکن است برای رنگ کردن موی خود از دوستان و اطرافیانتان کمک بگیرید و خود را از شر هزینه‌های گزاف نجات بدهید. 

  • موهای خود را شانه کرده و تمیز بشوئید، سعی کنید موهایتان هیچگونه گرهی نداشته باشد. فراموش نکنید از نرم‌کننده برای نرم کردن موی خود استفاده نکنید؛ چراکه فر دائمی پس‌از استفاده از نرم‌کننده به‌درستی عمل نخواهد کرد. 
  • استفاده از تجهیزات محافظت‌کننده، قبل از استفاده از مواد فر دائم حتما کمی از مواد را روی دست خود بمالید تا از نداشتن حساسیت مطمئن شوید، سپس نوبت به دستکش پلاستیکی می‌رسد که برای استفاده و مالیدن مواد روی موهایتان نیاز است. برای آسیب‌ندیدن پوست اطراف سر از ژل مخصوص برای محافظت گوش‌ها و گردن خود استفاده کنید. 
  • میله‌های فر را جاگذاری کنید، برای ایجاد حالت موها باید از میله‌های فلزی مانند بیگودی استفاده کنید تا موها را به دور آن بپیچید؛ بدین‌ترتیب موهایتان حالت خواهند گرفت. 
  • محلول را روی موهای خود بزنید و روی تمامی قسمت‌های سر خود را ماساژ دهید و کمی صبر کنید تا مواد اثر خود را بگذارند. پس از مدت مشخصی نوبت آن است که موهای خود را با آب ولرم را آبکشی کنید. 
  • استفاده از خنثی‌کننده حرفه‌ای برای تقویت مو پس از آبکشی نیاز است تا آسیب‌های احتمالی را خنثی کند.
  • در نهایت موهای خود را خشک کنید، اما فراموش نکنید که دیگر با سشوار و حوله نباید موهای خود را خشک کنید و باید اجازه بدهید که موهایتان خودبه‌خود خشک شوند. 

گام اولنوع موهای خود را بشناسید، برای انجام فر موهای دائم شناخت نوع و شرایط مو بسیار اهمیت دارد که اگر درست و اصولی انجام نشود، صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. موهای مقاوم در برابر فر دائم شامل موهای آسیایی، موهای ضخیم و قطور، موهای کم حجم و بی‌انعطاف هستند.

موهای ضعیف که توانایی مقاومت در برابر مواد شیمیایی را ندارند، شامل موهای رنگ‌شده و موهای وز هستند که باید برای فر آن به سالن‌های زیبایی و آرایشگرهای ماهر مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات از قیمت فر کننده مو با ما همراه شوید و از تمامی قیمت‌ها مطلع شوید و در کمترین زمان ممکن بهترین وسیله برای فر کردن موهای خود را تحویل بگیرید. 

گام دوم: مدل مو و نوع فر را انتخاب کنید، یکی از اقدامات مهمی که قبل از فر کردن مو باید انجام بدهید، این است که موهای خود را در صورت نیاز کوتاه کنید؛ چرا که پس از فر کردن نمی‌توانید موی خود را کوتاه کنید، نوع و مدل فر موی دلخواه خودتان را انتخاب کنید و مناسب با آن از فرکننده مورد نیاز خود استفاده کنید. 

خرید اتو مو و فرکننده از الانزا

اگر به‌دنبال خرید یک اتو مو مرغوب و باکیفیت هستید، در الانزا تنوع خوبی از این وسایل از برندهای داخلی و خارجی گنجانده شده‌اند. برای خرید اتو مو مناسب با بودجه و کیفیت مورد نظرتان می‌توانید از فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com) محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن اتو موی منحصربه‌فرد و پرکاربرد خود را تحویل بگیرید. با خرید از الانزا می‌توانید ضمانت کیفیت کالا را نیز داشته باشید و دیگر نگران خرابی یا ناکارآمدی اتو موی خود نباشید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات