خرید آنلاین محصولات بهداشتی از فیروزشاپ

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فیروزشاپ تخفیفات دوره‌ای در خرید بسته‌های خانواده و کارمندی شامل محلول و ژل ضدعفونی‌کننده، محصولات بهداشتی و ضدحساسیت مناسب استفاده‌ی کودک و خانواده ارائه می‌کند.
تبلیغات

گروه بهداشتی فیروز با‌توجه‌به وضعیت کنونی کشور به‌علت شیوع بیماری کرونا، برای دسترسی آسان‌تر به محصولات بهداشتی و ضد‌عفونی‌کننده‌ی فیروز،  فیروز شاپ را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کرده است تا امکان خرید برای همه‌ی اقشار جامعه بدون نیاز به واسطه و به‌صورت آنلاین فراهم شود. همچنین، هم‌زمان با افزایش تقاضا برای این محصولات، گروه بهداشتی فیروز عرضه‌ی انواع سبدهای بهداشتی را به‌صورت مستقیم از‌طریق فروشگاه اینترنتی خود فراهم آورده است.

محصولات ضدعفونی‌کننده برای شرکت‌ها و خانواده‌ها

ویروس کرونا این روزها تمام ابعاد زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار داده است و به‌نظر می‌رسد در آستانه‌ی یک‌سالگی حضور این ویروس در جامعه‌ی بشری، باید همچنان روش‌های پیشگیری را جدی بگیریم و به امید کشف واکسن، به زندگی در وضعیت جدید ادامه دهیم. مهم‌ترین عامل برای دوری از ابتلا به ویروس کرونا، تبعیت از روش‌های پیشگیری است و این روش‌ها چیزی جز رعایت دوچندان توصیه‌های بهداشتی از قبیل شست‌وشو و ضدعفونی دست‌ها و استفاده از ماسک برای جلوگیری از آلوده‌شدن به این ویروس در‌اثر انتقال با تنفس نیست.

هرچند در اولین هفته‌های ورود ویروس کرونا به کشور کمبود مواد ضدعفونی و ماسک را در کشور شاهد بودیم، گروه بهداشتی فیروز سعی کرد با تمام توانش زیرساخت‌های تولیدی خود را برای تولید این محصولات به‌کار گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه‌ی محصولات بهداشتی‌اش به بازار را آغاز کند.

محصولات بهداشتی

علاوه‌بر ارائه‌ی محصولات مختلف ازقبیل ژل و مایع ضدعفونی کننده، گروه بهداشتی فیروز انواع محصولات دیگر نظیر ضدعفونی کننده البسه و کرم‌های مختلف و ماسک را راهی بازار کرده ‌است. همچنین، باید به انواع بسته‌‌های بهداشتی در‌نظر‌گرفته‌شده با‌توجه‌به نیاز مشتریان عزیز اشاره کرد؛ ازجمله بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده‌ی خانواده، کارمندی، همراه و فردی. در این بسته‌ها محصولات متنوعی نظیر ماسک، مایع و ژل ضدعفونی‌کننده‌ی دست و سطوح، مایع گندزدا و ضدعفونی‌کننده‌ی میوه و سبزیجات، صابون، دستمال مرطوب و انواع شامپوها در نظر گرفته شده است.

فیروز برای تسهیل خرید و جلوگیری از حضور فیزیکی برای خرید محصولات خود، کاربران را به مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولاتش دعوت می‌کند. در این فروشگاه که از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است، کاربران می‌توانند خریدشان را بدون واسطه و با تخفیف ویژه به‌صورت آنلاین در فروشگاه فیروز به آدرس www.firoozshop.com ثبت کنند و از مزیت‌های خرید آنلاین برخوردار شوند. سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن در محل تحویل داده می‌شوند که خود باعث حضور کمتر در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها می‌شود؛ ازاین‌رو، احتمال ابتلا بسیار کاهش پیدا می‌کند.

محصولات کودک

خانواده‌ی فیروز با سابقه‌ای ۴۴ ساله در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی، همواره سعی کرده است اعتماد کاربران را جلب و بهترین محصولات را ارائه کند. این شرکت با بیش از ۱،۲۰۰ کارمند که حدود ۹۲ درصد آن‌ها را افراد معلول تشکیل می‌دهند، مفتخر است نشان دهد معلولیت نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت انسان‌ها باشد؛ به‌طوری‌که گروه بهداشتی فیروز امروز با بیش از ۱۴۰ کالای مختلف در سبد محصولاتش به یکی از تولید‌کنندگان بزرگ تخصصی محصولات کودک تبدیل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات