خرید تتر ارزان در تتر ایران

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هدف اصلی تتر ایران امنیت، سادگی و ارائه بهترین قیمت است. تیم پشتیبانی تترایران همه‌روزه از ۸ صبح تا ۱ بامداد به‌صورت تلفنی و چت آنلاین پاسخگوی شما است.
تبلیغات

خوشبختانه چند سالی است که ارز های دیجیتال در بازار ارز ایران جایگاه خود را پیدا کردند؛ به‌خصوص ارز دیجیتال تتر که به دلیل ثابت بودن نسبی قیمت (البته در ایران نسبت به نوسانات دلار، قیمت ارز تتر تغییر می‌کند) طرفداران و سرمایه‌گذاران خاص خود دارد. ارزهای دیجیتال اکنون در صرافی‌های مجازی خرید و فروش می‌شوند. در اینجا باید توجه داشته باشید که از کدام صرافی، ارزهای دیجیتال خود را تهیه می‌کنید و بهتر است راجع به صرافی مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید و آن‌ها باید ویژگی‌‎های خاصی از جمله معتبر بودن، کارمزد کم، قیمت مناسب و پشتیبانی از اکثر ارزهای دیجیتال و… داشته باشند.

تتر ایران

خوشبختانه وب‌سایت تتر ایران تمام این ویژگی‌ها را دارد و این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است تا خرید تتر را با کمترین زمان و بهترین قیمت در بستری مناسب انجام دهند. کافی است حساب کاربری خود را در وب‌سایت تتر ایران بسازید تا ارز دیجیتال و تتر خود را خرید، فروش و معاوضه کنید. ما در اینجا چند مرحله اصلی خرید ارز دیجیتال را بازگو می‌کنیم:

  • باز کردن حساب کاربری در وب‌سایت تتر ایران؛ اولین قدم برای خرید و فروش هر نوع ارز رمز‌نگاری‌‎شده پیدا کردن صرافی مناسب و باز کردن حساب کاربری در آن است.
  • یک کیف پول بسازید؛ بعد از درست کردن حساب خود در صرافی باید کیف پول انتخاب کنید. بسته به نیاز خود، می‌توانید کیف پول سرد و کیف پول گرم بسازید ( اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت کیف پول سرد و کیف پول گرم)
  • خرید خود را انجام بدهید؛ پس از باز کردن حساب کاربری و ساخت کیف پول، وقت آن است که اولین سفارش خود را برای خرید تتر انجام دهید.

رمز ارز تتر

تتر از لحاظ تعداد تراکنش دومین ارز دیجیتال پرتراکنش است و برخلاف ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین که نوسانات بسیار زیادی دارند، تتر سعی دارد قیمت خود را در محدوده یک ارزش خاص حفظ کند. می‌توان گفت تتر یک استیبل کوین است. قیمت تتر یک دلار آمریکا و به همین دلیل، تورمش وابسته به دلار است. همچنین تتر یک ابزار است که استفاده از ارز فیات را برای پرداخت خارج از مرز ساده می‌کند.

تتر ایران

چرا باید تتر ایران را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنید

  • بستر تجاری آسان و راحت برای کاربران جدید یا سرمایه‌گذاران باتجربه
  • ارائه و معرفی کیف پول‌های ایمن و معتبر که رایگان هستند.
  • دسترسی بیست و چهار ساعته در شبانه‌روز و همه‌روزه
  • پشتیبانی از ۴۲ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، تتر، اتریم و ریپل و …
  • خرید و فروش با ارز فیات ریال
  • سابقه سه ساله تتر ایران
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات