آشنایی با روش‌های موفق مهاجرت به استرالیا با موسسه ویزا پیک

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
وقتی از مهاجرت سخن به‌میان می‌آید، بسیاری از مردم به آن علاقه نشان می‌دهند و حتی کشورهایی را از قبل به‌عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب می‌کنند.
تبلیغات

استرالیا یکی از کشورهایی است که بیشتر موردعلاقه مهاجران است و بسیاری از مردم دنیا این کشور را به‌عنوان مقصد مهاجرتی برمی‌گزینند. اگر شما هم قصد دارید به این کشور مهاجرت کنید، بهتر است روش‌های مهاجرت به استرالیا را بشناسید. حال ترفندی وجود دارد که با انجامش می‌توانید مهاجرتی موفق به کشور استرالیا را تجربه کنید.

چه روشی برای مهاجرت مناسب است؟

به‌طورکلی، روش‌های بسیاری زیادی برای مهاجرت به کشور استرالیا وجود دارد. دولت استرالیا چند سالی است که به علاقه‌ مهاجران به کشورش پی برده و برنامه‌های مختلفی برای ورود مهاجران به استرالیا در نظر گرفته است. در میان این برنامه‌ها، روش‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود زودتر به این کشور مهاجرت کنید. دو روش محبوب برای مهاجرت به استرالیا عبارت‌اند از:

  • مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش در دانشگاه‌های استرالیایی
  • مهاجرت کاری و ثبت شرکت در کشور استرالیا

مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا

تحصیل در استرالیا آرزوی بسیاری از دانشجویان ایرانی است؛ اما باید بدانید رسیدن به این آرزو چندان مشکل نیست و می‌تواند روش مناسبی برای مهاجرت باشد. حتی با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور می‌توان اقامت دائم را کسب کرد. همچنین، امکان ورود به بازار کار پس از تحصیل در دانشگاه‌های کشور استرالیا وجود دارد که انجام این کار برای دانشجویان ایرانی در داخل ایران خارج از تصور است. اگر قصد دارید پس از تحصیل اقامت دائم استرالیا را بگیرید، می‌توانید بعد از چهار سال کار‌کردن در کشور استرالیا به این هدف دست پیدا کنید.

ویزا پیک

برای تحصیل در دانشگاه‌ها و مدرسه‌های کشور استرالیا محدودیتی وجود ندارد که این ویژگی را می‌توان یکی از مزایای مهم مهاجرت تحصیلی به این کشور دانست. در کشور استرالیا، بیش از ۲۲،۰۰۰ رشته تحصیلی و ۱،۲۰۰ مؤسسه آموزشی وجود دارد که قدرت انتخاب را برای تحصیل در این کشور افزایش می‌دهد.

هزینه تحصیل در کشور استرالیا با‌توجه‌به گروه تحصیلی متفاوت است و در مقاطع گوناگون، باید مبالغ مختلفی بابت تحصیل بپردازید. به‌طور مثال، شهریه‌ی رشته‌های علوم انسانی بسیار کمتر از رشته‌های پزشکی است. به‌طور‌کلی، میانگین شهریه در مقاطع مختلف به‌شرح زیر است:

  • ۱۵ تا ۳۳ هزار دلار استرالیا برای تحصیل در مقطع کارشناسی
  • ۲۰ تا ۳۷ هزار دلار استرالیا برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
  • ۱۴ تا ۳۷ هزار دلار استرالیا برای دریافت مدرک دکتری تخصصی

همچنین، برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های استرالیا و دریافت بورسیه تحصیلی باید شرایطی نیز داشته باشید. برای نمونه، نباید گپ تحصیلی از حد مشخصی بیشتر باشد. سابقه تحصیلی و مدرک زبان متاقضی نیز هنگام پذیرش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کارآفرینی در کشور رؤیایی استرالیا

در همه‌ی کشورهای دنیا، به کارآفرینی توجه بسیار ویژه‌ای شده است. اگر از صاحبان مشاغل در داخل ایران هستید و قصد مهاجرت دارید، ثبت شرکت در استرالیا می‌تواند گزینه مطلوبی برای مهاجرتتان باشد. البته انجام این کار به شرایط ویژه‌ای نیاز دارد و به‌طور‌کلی، به هزینه زیادی نیز احتیاج دارد؛ اما با کارآفرینی در این کشور، از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند خواهید شد.

با کارآفرینی در استرالیا می‌توانید از اقتصاد این کشور برای رشد کسب‌و‌کارتان استفاده کنید و با یک تیر دو نشان را بزنید. پس از اینکه کسب‌و‌کارتان روی غلتک افتاد، می‌توانید اقامت دائم استرالیا را بگیرید.

ویزا پیک

شرایطی برای انجام این کار در نظر گرفته است که باید آن‌ها را داشته باشید. برای مثال، سن متقاضی نباید بیشتر از ۵۵ سال باشد. همچنین، اگر مدرک زبان خاصی ندارید، از همین الان برای دریافت مدرک زبان باید اقدام کنید؛ زیرا نمره‌ی آیلتس ۶ برای ثبت شرکت در استرالیا الزامی است.

طرحی که قرار است در استرالیا اجرا کنید، باید ایده‌ای ابتکاری باشد که در پی آن، تجاری‌سازی محصول یا ارائه‌ی خدمات نوین وجود داشته باشد. افزون‌براین، میزان سرمایه‌ی اولیه متقاضی بسیار ضروری است. مبلغ حداقلی برای شروع سرمایه‌گذاری ۲۲۰ هزار دلار استرالیا است که باید ۱۰ درصد آن را به سازمان کارآفرینی در کشور استرالیا پرداخت کنید.

به این نکته نیز توجه کنید که برنامه‌ی کاری‌تان باید کاملا آماده باشد؛ زیرا این برنامه را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت خود به اداره‌ مهاجرت استرالیا باید ارائه کنید. بعد از اینکه تمامی شرایط و قوانین را رعایت کردید، اقامت چهارساله استرالیا را دریافت می‌کنید. اگر کسب‌و‌کارتان مسیر رشد خود را به‌خوبی طی کند، به‌زودی اقامت دائم کشور استرالیا را دریافت خواهید کرد.

انتخاب نقشه‌ای هوشمندانه برای مسیر مهاجرت

انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند نقشه‌ی راهنمای مناسبی برای مهاجرت باشد. با استفاده از وکیل باتجربه، مسیر مهاجرت روشن‌تر خواهد شد تا بهتر بتوانید موانع سر راه خود را مشاهده کنید. وکلای مهاجرتی از زیر‌و‌بم کارهای مهاجرت کاملا آشنا هستند و از گمراه‌شدن پرونده‌تان جلوگیری می‌کنند. مهم نیست از چه روشی برای مهاجرت استفاده می‌کنید، کافی است پزونده مهاجرت خود را به وکیل مهاجرتی بسپارید تا هنگام مهاجرت با مشکل خاصی مواجه نشوید.

ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که وکیل مهاجرتی دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ وکلای مهاجرتی صفر تا صد کارهای مهاجرت شما را پیگیری می‌کنند. طبیعی است با کمک فردی باتجربه قطعا زودتر به موفقیت دست پیدا می‌کنید. وکیل مهاجرتی در کل مسیر مهاجرت همراهتان است و تا وقتی از فرودگاه مقصد خارج نشوید، دست از حمایت موکل خود برنمی‌دارد.

وکیل مهاجرتی استرالیا با هزینه‌ای معقول

اگر نگران هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا هستید، مؤسسه ویزاپیک پایانی برای تمام نگرانی‌های شما خواهد بود. وکلای مؤسسه ویزاپیک آماده‌اند با دریافت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تمام مراحل مهاجرتتان را انجام دهند. با استفاده از وکلای این مجموعه، نیازی نیست مبلغ زیادی بابت حق وکالت پرداخت کنید؛ زیرا وکلای باتجربه مؤسسه ویزاپیک با کمترین هزینه تا پایان سفر همراهتان هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات