قلم نوری XP Pen Star G960S اکس پی پن در سامان کام

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه سامان کام نماینده‌ی رسمی قلم‌های نوری اکس پی پن در ایران است.
تبلیغات

قلم‌های نوری طراحی و مانیتورهای طراحی و تمام لوازم جانبی این برند ازجمله نوک‌های یدک، قلم‌های یدک و... در مجموعه سامان کام موجود است. درادامه، قصد داریم درباره‌ی یکی از مدل‌های رایجی صحبت کنیم که به‌تازگی مجموعه سامان کام موجود کرده است. قلم Star G960S مدل‌های متنوعی دارد که فقط نسخه‌ی S این مدل از همه رایج‌تر و معروف‌تر است.

قلم نوری XP-Pen G960S یکی از قلم‌های نوری جدیدی است که به‌تازگی در مجموعه سامان کام موجود شده است. این قلم نوری به فشار ۸۱۹۲ حساس و رزولوشن آن ۵۰۸۰ است. این دو ویژگی باعث می‌شود که طراحی بسیار دقیق‌تر باشد. مانند دیگر مدل‌ها، قلم نوری xp.pen در سطوح خود ویژگی حساسیت به زاویه دارد. این ویژگی در تکنیک‌هایی مانند سایه‌زدن در طراحی و نقاشی دیجیتال بسیار کاربردی است.

ابعاد سطح فعال G960S اکس پی پن درحدود کاغذ A5 است که این ابعاد مناسب مانیتورهای حدود ۱۵ تا ۲۴ اینچ است. همچنین، این قلم چهار عدد کلید میان‌بر دارد که می‌توان روی فرمان‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کرد.

قلم در این مدل ساده است و بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد. بعضی قلم‌ها در مدل‌های دیگر کمی سنگین هستند؛ اما در این مدل، سعی شده است که قلمی ساده طراحی شود. البته قلم ساده یا سنگین و ضخیم کمی سلیقه‌ای است.

این قلم نوری باکیفیت قیمت بسیار مناسبی هم دارد. به‌غیر از دقت در تکنولوژی‌های قلم نوری XP Pen G960S، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این مدل، دلیل دیگر طراحان برای خرید آن است. مدل یادشده از تمام ویژگی‌هایی بهره می‌برد که طراحان برای طراحی نیاز دارند. شرکت اکس پی.پن در تلاش است برای رقابت با برندهای دیگر، محصولات خود را با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه و کیفیت عالی به بازار عرضه کند.

سامان کام به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند XP Pen در ایران (قابل‌مشاهده در وب‌سایت XP-Pen) ارائه‌دهنده‌ی محصولات این برند در ایران است. این مجموعه آماده‌ی ارائه مشاوره‌ی تخصصی به هنرمندان و هنرجویان برای خرید قلم نوری است. تمام خدمات پس از فروش برند XP-Pen در ایران به‌عهده‌ی بخش خدمات پس از فروش این مجموعه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات