حراج یلدانه فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به فصل زمستان و همچنین شب شیرین یلدا مجموعه لوازم خونگی تصمیم گرفته است تمامی محصولاتش را با تخفیف‌ باورنکردنی ارائه بدهد!
تبلیغات

در حراج وب‌سایت Lavazemkhonegi تمامی محصولات لوازم خانگی برقی اعم از اسپرسوساز، آسیاب، خردکن، غذاساز، انواع لوازم بهداشتی آقایان و بانوان، ماکروویو و سایر موارد همراه ‌با گارانتی و ضمانت سلامت کالا از تمامی برندهای معتبر سراسر جهان موجود است که می‌توانید تنها با نشستن در خانه گرمتان، با خیال راحت و از هرجایی از ایران که هستید سفارشتان را به‌صورت تلفنی یا از طریق وب‌سایت ثبت و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. تاریخ شروع حراج یلدانه لوازم خونگی از ۲۰ آذرماه الی ۱ دی‌ماه است.

طیف وسیع محصولات لوازم خانگی برقی در حراج یلدانه

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چه نوع محصولاتی در حراج یلدانه مجموعه لوازم خونگی تحت تخفیف قرار گرفته است و تنها محصولات ایرانی در آن تحت پوشش هستند یا خیر؟ وب‌سایت لوازم خونگی در این حراجش تصمیم گرفته است  تمامی لوازم خانگی برقی برندهای خارجی چون فیلیپس، دلونگی، براون، کنوود، بوش، تفال، فلر، دلمونتی، کارچر، رمینگتون، بابیلیس، مک استایلر و بسیاری از دیگر برندها را تحت تخفیف قرار دهد تا تمامی مشتریان با توجه به تعداد زیادی از محصولاتی که موجود است، به‌راحتی با توجه به هر سلیقه‌ و نیازی که دارند سفارش بدهند و خریداری کنند.

درباره فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

مجموعه فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی به‌صورت رسمی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده است. از همان روزهای اول تا به امروز، قیمت‌های وب‌سایت لوازم خونگی به‌صورت روزانه و حتی ساعتی به‌روزرسانی می‌شوند و تمامی محصولات موجود روی وب‌سایت را قبل از ارسال، هم از نظر سلامت فیزیکی و فنی و هم از نظر اصلی بودن کالا بررسی می‌کند و با ضمانت سلامت کالا به همراه گارانتی و فاکتور برای تمامی مشتریانش به سراسر ایران ارسال می‌کند.

ارسال روز و رایگان به سراسر تهران در حراج یلدانه

فرقی نمی‌کند کجای تهران هستید و چه محصولی می‌خواهید در حراج یلدانه لوازم خونگی خریداری کنید؛ کافی است سفارشتان را به‌صورت تلفنی (02166706005- 02166734355) یا از طریق وب‌سایت فروشگاه اینترنتی Lavazemkhonegi.com ثبت کنید، سپس در همان روزی که سفارشتان را ثبت کردید، محصول را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت حمل‌و‌نقل دریافت خواهید کرد. همچنین باید بدانید که این مجموعه از سایر شهرها و شهرستان‌های ایران سفارشات را پذیرا است و با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن سفارشات را ارسال خواهد کرد.

گارانتی، فاکتور و ضمانت سلامت کالا در حراج یلدانه

لوازم خونگی همان‌طور که اعلام کرده است، تمامی محصولات موجود در صفحه حراج یلدانه همراه ‌با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهرشده و ضمانت سلامت کالا ارسال خواهد شد. تمامی محصولات از پایین‌ترین قیمت برخوردار هستند و تمامی کالاهای موجود در حراج یلدانه اصلی هستند. همان‌طور که درباره نوع بررسی محصولات لوازم خونگی ذکر کردیم، باید بدانید فقط در صورتی که محصولی از نظر فنی مشکلی داشته باشد قابل بازگشت است و به هیچ عنوان دلایل سلیقه‌ای برای بازگشت قابل قبول نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات