خرید لپ تاپ استوک از افرا استوک

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ تاپ استوک به لپ‌تاپ‌های دست‌دوم یا بدون کارتن کشورهای اروپایی گفته می‌شود که پس از انبار در شرکت‌های سازنده، خود شرکت سازنده آن را به کشور‌های دیگر ارسال می‌کند.
تبلیغات

بیشتر لپ‌تاپ‌های استوک ممکن است اصلا کار نکرده باشند و در حد آزمایش و چند بار خاموش‌وروشن‌کردن استفاده شده باشند که دلیل آن گارانتی شرکت سازنده است. در کشورهای اروپایی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مثل HP و DELL و LENOVO بعد از فروش لپ‌تاپ‌های خود، به مشتریان این امکان را می‌دهند که درصورت تمایل در مدت حداکثر یک ماه دستگاه خود را به نمایندگی شرکت مرجوع کنند و مبلغ خود را با کسر مقداری جزئی پس بگیرند.

اغلب این افراد خود فروشنده هستند که برای پر‌کردن ویترین مغازه‌شان از این امکان استفاده می‌کنند و در‌صورت فروش‌نرفتن، آن‌ها را به نمایندگی پس می‌دهند. پس از مرجوع‌شدن، این لپ‌تاپ‌ها انبار می‌شوند و به کشور‌های دیگر با عنوان لپ تاپ استوک صادر می‌شوند.

دلایل محبوبیت لپ‌تاپ‌های استوک

دو دلیل بسیار مهم محبوبیت  لپ‌تاپ‌های استوک کیفیت ساخت و قیمت بسیار مناسب است که باعث شده هم ازلحاظ اقتصادی و هم از‌لحاظ کیفی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه‌های نو و آکبند داخلی باشند.

کیفیت ساخت

لپ‌تاپ‌های استوک درمقایسه‌با سایر نمونه‌های آکبند موجود در داخل ایران از کیفیت ساخت به‌مراتب بهتری برخوردار هستند؛ زیرا فرایند ساخت آن‌ها زیرنظر کشور‌های اروپایی طی شده است که استاندارد‌های فراوانی برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند. همچنین، این لپ‌تاپ‌ها مستقیما از کارخانه‌ی اصلی شرکت سازنده به کشور‌های دیگر صادر می‌شوند و دست‌کاری و کپی در کار نیست.

قیمت بسیار مناسب 

دلیل دیگر قیمت بسیار ارزان‌تر از نمونه های مشابه آکبند داخلی است. به‌دلیل تورم اندک کشور‌های اروپایی و فضای رقابتی صنعت تولیدشان، شرکت‌های بزرگ قیمت‌های جهانی بسیار مناسبی برای محصولاتشان در نظر می‌گیرد که برای لپ‌تاپ‌های استوک با مقداری کاهش قیمت نیز همراه است و قیمت‌های جذابی برای مشتریان این لپ‌تاپ‌ها، به‌ویژه در داخل ایران به‌وجود آمده است.

فروشگاه افرا استوک سابقه‌ی طولانی‌مدت درزمینه‌ی واردات عمده‌ی لپ‌تاپ‌های استوک در غرب کشور و فروش عمده به تمام نقاط ایران دارد و هم‌اکنون امکان خرید و پرداخت آنلاین و تحویل سریع محصولات را برای همه مشتریان در سراسر ایران فراهم کرده است.

افرا استوک

دسته‌بندی برحسب میزان کارکرد لپ‌تاپ‌های استوک

این لپ‌تاپ‌ها برحسب میزان کارکرد و ظاهر بدنه‌شان در دسته‌های مختلف دسته‌بندی و به کشور‌های دیگر صادر می‌شوند‌. در این دسته‌بندی‌ها از اعداد انگلیسی استفاده شده است که در سه گروه A و B و C تقسیم می‌شوند. گرید A لپ‌تاپ‌های بسیار کم‌کارکرد و تمیز و گرید B لپ‌تاپ‌های بازیافتی و تعمیری و گرید C لپ‌تاپ‌های اوراقی هستند. به‌غیر از این سه دسته‌بندی، دسته‌بندی دیگری وجود دارد: دسته‌بندی ویژه A+ و A++ که نشان‌دهنده‌ی کارکرد بسیار کم محصول است و از گرید A تمیز‌تر و کم‌کارکردتر هستند.

افرا استوک

تیم تخصصی افرا استوک کادری مجرب و باسابقه دارد و سایت آن از نماد اعتماد الکترونیکی بهره می‌برد. افرا استوک برای مشتریان خود تا دَه روز مهلت آزمایش محصولات در نظر گرفته است و تمامی سفارش‌ها را در بسته‌بندی‌های ویژه با کارتن مخصوص از‌طریق پست سریع تیپاکس به‌رایگان به سراسر ایران ارسال می‌کند. ناگفته نماند همه‌ی محصولات موجود در افرا استوک گرید A+ و A++ است.

برای مشاهده‌ی محصولات افرا استوک و مشاوره درزمینه‌ی خرید لپ‌تاپ به وب‌سایت www.afrastok.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات