فروشگاه آنلاین دادبان؛ تجربه یک خرید آسان

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در عصر ارتباطات و تجارت الکترونیک بر آن شدیم تا برای رفع نیازها و رشد و توسعه تجاری گامی برداریم.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی دادبان واقع در میدان ولیعصر، فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۹ توسط مدیران حرفه‌ای و باتجربه بر پایه‌ی تجارت الکترونیک، با راه‌اندازی وب‌سایت dadbanshop.com آغاز کرد و در این مدت کوتاه، جایگاه خود را به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی به‌خوبی پیدا کرده است؛ این پیشرفت سریع و محبوبیت، نتیجه لطف سرشار کاربران، زحمات تیم فعال و خوش‌ذوق و استفاده از تجارب سال‌ها تلاش و فعالیت مدیران این فروشگاه در زمینه فروش کالای دیجیتال و تجارت الکترونیک است.

  • فروش آنلاین محصولات دیجیتال
  • مقایسه هوشمند کالاها
  • تأمین نیازهای کاربران با هر بودجه و سطح
  • تأمین برترین برندهای روز دنیا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • مشاوره تخصصی و حرفه‌ای در خرید به‌صورت ۲۴ ساعته
  • قیمت مناسب با وجود نوسانات ارز
  • تیم حرفه‌ای و متخصصان فروش باسابقه
  • تخفیفات مناسب و فروش ویژه با جشنواره‌ها و فستیوال‌های مجازی
  • جوایز ارزنده در قرعه‌کشی مسابقات در شبکه‌های اجتماعی
  • ارسال سریع کالا
  • بسته‌بندی زیبا
دادبان

دادبان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش آنلاین محصولات  دیجیتال از جمله قطعات کامپیوتر مانند مادربرد، کارت گرافیک، پردازنده، هارد دیسک و همچنین لپ تاپ، مانیتور، موبایل و تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، جهت تأمین نیازهای هر قشری از کاربران با هر میزان بودجه و هر سطحی، از کاربران معمولی گرفته تا گیمرها و طراحان حرفه‌ای است. در این فروشگاه، برترین برندهای روز دنیا همچون ASUS، LENOVO ، INTEL، WESTERN DIGTAL و ... با گارانتی معتبر ارائه می‌شود و تیم پشتیبانی دادبان با دقت و صبورانه، جهت ارائه مشاوره و راهنمایی در هنگام خرید در کنار شما خواهد بود. رفع هرگونه اشکال در فرایند خرید و نیز مشاوره در مورد نوع و انتخاب کالا، بسته به نیاز شما توسط تیم پشتیانی به‌صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته صورت می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌هایی که دادبان را بین فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌سازد، قیمت‌ مناسب و ارائه کالای اصلی با وجود نوسانات شدید ارز است. قیمت‌ها همواره در این فروشگاه به‌روز هستند و نیازی نیست که کاربران جهت استعلام قیمت با کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرند و این تضمین را به شما می‌دهد تا با خیال راحت و بدون استرس از تغییر قیمت و نوسانات ارز خرید خود را انجام دهید. پس از ثبت سفارش، هیچ تغییری در قیمت و مدل کالای انتخاب‌شده صورت نخواهد گرفت؛ مگر به درخواست خود مشتری. همچنین پشتیبانی Online و تلفن مشاوره در مواقع اضطراری موجود در وب‌سایت دادبان، به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان خواهد بود.

جلب رضایت و اعتماد مشتریان سرلوحه کار این فروشگاه به آدرس dadbanshop.com است و دریافت حجم زیادی از پیام‌ها و تماس‌های مشتریان جهت اعلام رضایت از خرید خود، ما را بیش‌ازپیش مشتاق می‌دارد تا خدماتی بهتر به آن‌ها ارائه دهیم. از مواردی که بیشتر مشتریان عزیز به آن اشاره می‌کنند، بسته‌بندی زیبای این فروشگاه بوده است که نشان‌ از احترام و اهمیتی دارد که برای مشتریان خود قائل است؛ و نیز زمان ارسال کالا که در سریع‌ترین حالت ممکن صورت می‌گیرد. روش‌های مختلف ارسال در هنگام فرایند خرید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ارسال کالا برای مشتریان عزیز ساکن شهر تهران از طریق پیک است و در صورتی که سفارش خود را قبل از ظهر ثبت کنند، خرید آن‌ها همان روز در اختیارشان قرار خواهد گرفت. حتی این امکان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که روز و ساعت ارسال کالا را در بازه زمانی یک هفته به دلخواه خود انتخاب کنند. برای عزیزان ساکن شهرستان‌ها و حومه شهر تهران نیز سه روش ارسال از قرار پست معمولی، پست پیشتاز و تیپاکس در نظر گرفته شده است. در هنگام ارسال کالا، کارشناسان این فروشگاه مدل، گارانتی و جزئیات کالای خریداری‌شده را به دقت بررسی می‌کنند و کیفیت کالای ارسالی را مورد بررسی نهایی قرار می‌دهند.

دادبان

دادبان یک وب‌سایت حرفه‌ای فروش آنلاین است که توسط یک تیم حرفه‌ای طراحی شده و تجربه یک خرید راحت و آسان و قطعا مطمئن بیشتر از هر چیزی مورد توجه آن‌ها بوده است. از فرایند راحت و سریع خرید، دسته‌بندی دقیق و منظم کالاها و نیز امکان جستجوی حرفه‌ای کالاها که بگذریم، این فروشگاه به فرایند تولید محتوا توجه بسیار زیاد و دقیقی دارد و اطلاعات کاملا صحیحی از مشخصات فنی کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و راهنمای خوبی در هنگام خرید برای شما خواهد بود. از طرفی یک مقایسه هوشمند در این وب‎‌سایت در نظر گرفته شده است که کالای مورد نظر بدون انتخاب کالای دیگری توسط مشتری، با ۳ الی ۶ کالای مشابه از لحاظ قیمت و مدل به‌صورت هوشمند مقایسه می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دادبان با تنوع کالایی خوبی که دارد، تقریبا ۸۰% نیازهای کاربران را در زمینه کالای دیجیتال پاسخگو خواهد بود و علاوه بر قیمت مناسب، تخفیف‌هایی که برای برخی کالاها در نظر می‌گیرد بر انگیزه مشتریان در زمان خرید می‌افزاید. این فروشگاه در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک و...  فعالیت می‌کند که با عضویت در آن‌ها از جدیدترین کالاها، تخفیف‌ها، مسابقات و قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیز باخبر خواهید شد و از جوایز جذاب آن بهره خواهید برد.

 دادبان حافظ امنیت و آرامش خرید شما

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات