قدم به قدم تا ادامه تحصیل در خارج از کشور با لتس گو یونی

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
تصمیمتان برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور قطعی است؟
تبلیغات

اگر جواب شما مثبت است بیایید صفر تا صد تحصیل در خارج از کشور را به‌صورت آنلاین در پلتفرم مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی به نشانی اینترنتی letsgouni.com بررسی کنید، ما در لتس گو یونی اطلاعات تحصیلی شما را به‌صورت آنلاین دریافت می‌کنیم و به شما می‌گوییم شانس تحصیل در کدام کشور و کدام دانشگاه‌ها را دارید؟!

بنابراین اگر برای ادامه تحصیل در خارج از کشور مصمم هستید، با ما در لتس گو یونی که خدمات پذیرش و مهاجرت تحصیلی را انجام می‌دهیم، همراه باشید تا شما را با مراحل و قدم‌های این مسیر پُر پیچ و خم آشنا کنیم. ابتدا در این مقاله با مراحلی که باید در خصوص پذیرش و مهاجرت تحصیلی بگذارنید آشنا شوید:

پذیرش تحصیلی با لتس گو یونی

فرقی نمی‌کند قصد تحصیل در کانادا را داشته باشید، یا ایتالیا یا حتی قبرس و ترکیه، در هر صورت در اولین قدم از ادامه تحصیل در خارج از کشور به نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه نیازمند خواهید بود. از این رو، باید اول مقصد تحصیلی و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ انتخاب دانشگاه مورد نظر و مناسب بروید. این مرحله بسیار مهم و اساسی است و بهتر است با کمی صبر و دقت انجام شود تا بعد موجب پشیمانی شما نشود.

بنابر تجربیات ما در لتس‌گو یونی، اگر به‌دنبال تبدیل مهاجرت تحصیلی موقت به دائمی و استفاده از مزایای کارت اقامت، کار تمام وقت بعد از فارغ التحصیلی و زندگی دائمی در یک کشور خارجی هستید، بهترین انتخاب پیش روی شما تحصیل در کانادا و انتخاب یکی از دانشگاه های کانادایی است.

اما اگر تنها قصد دارید تا در یک دانشگاه خارجی معتبر مدرک تحصیلی خود را ارتقا داده و به کشور خود بازگردید یا اینکه به‌دنبال یک مقصد تحصیلی نزدیک با هزینه و شرایط پذیرش نسبتا آسان هستید، تحصیل در ترکیه یا قبرس می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

ولی بهتر است برای مقایسه همه جانبه مزایا و معایب هر یک از مقاصد تحصیلی ایده‌آل و در دسترس دانشجویان ایرانی از جمله کانادا، ایتالیا، اوکراین، چین، مالزی، تایلند، قبرس و ترکیه و انتخاب بهترین دانشگاه، از مشاوره تخصصی کارشناسان لتس گو یونی در این زمینه استفاده کنید.

زمانی‌که می‌خواهید تا برای دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه اقدام کنید، باید به وب سایت رسمی دانشگاه مربوطه مراجعه کرده و از شرایط و قوانین پذیرش تحصیلی ارائه شده مطلع شوید.

معمولاً شرایط پذیرش دانشگاه های خارج از کشور شامل موارد زیر می‌شود:

  • رسید پرداخت هزینه پذیرش تحصیلی (ادمیشن فی)
  • فرم درخواست پذیرش تکمیل و امضا شده
  • مدرک زبان انگلیسی معتبر آیلتس یا تافل
  • ترجمه ریزنمرات تحصیلی دانشجو
  • ترجمه آخرین مدارک تحصیلی دانشجو
  • کپی و اسکن ترجمه شده پاسپورت و سایر مدارک هویتی
  • نامه تمکن مالی بانکی
  • توصیه نامه اساتید دانشگاهی (برای مقاطع تکمیلی)
  • نمونه کار و پروژه (برای رشته هایی نظیر معماری)
  • دو قطعه عکس رنگی و جدید دانشجو
  • انگیزه نامه (برای مقاطع تکمیلی)
  • آزمایش مدیکال (در صورت درخواست دانشگاه)
  • رزومه و برنامه تحصیلی دانشجو

شما باید تمام مدارک مورد نیاز درخواستی دانشگاه را پیش از موعد ضرب الاجل اعلام شده توسط دانشگاه آماده کرده و به‌صورت اینترنتی برای دپارتمان پذیرش ارسال کنید، فقط باید به این موضوع توجه کنید که ارسال مدارک و ارزیابی مدارک دانشجو توسط دانشگاه نیازمند پرداخت هزینه ارزی (بین ۱۰۰ تا ۲۰۰) دلار است که به نام ادمیشن فی شناخته می‌شود.

اگر مدارک تحصیلی دچار نقص باشد، نتوانید در موعد مقرر و اعلام شده آن‌ها را ارسال کنید، امکان پرداخت هزینه ارزی ادمیشن فی را نداشته باشید و مواردی از این قبیل برای شما پیش بیاید، در همین ابتدای کار با مشکل مواجه می شوید.

شما می‌توانید در صورت تمایل انجام امور مشاوره و ارزیابی تحصیلی، تکمیل فرم درخواست پذیرش، آماده‌سازی مدارک تحصیلی، ارسال مدارک، انتخاب مقصد و دانشگاه ایده‌آل دانشجو، رزرو خوابگاه دانشجویی و هر آنچه که در فرایند ادامه تحصیل در خارج از کشور نیاز دارید را به گروه لتس گو یونی بسپارید.

خوشبختانه لتس گو یونی موفق به عقد قرارداد با دانشگاه های متعدد در مقاصد تحصیلی مختلف دنیا شده و به همین خاطر امکان ارائه خدمت ویژه فری اپلای را به دانشجویان عزیز ایرانی دارد.

اگر با واژه و خدمات فری اپلای آشنا نیستید، باید به شما بگوییم که شما می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد و کسب اطلاعات و تجربه از طریق دوستان، آشنایان و اینترنت و منابع مختلف، از خدمات تخصصی پذیرش تحصیلی لتس گو یونی به‌صورت کاملا رایگان یا همان فری اپلای بهره‌مند شوید.

از این رو تمامی امور پذیرش تحصیلی شما از جمله، انتخاب مقصد و دانشگاه تحصیلی، تکمیل فرم درخواست، آماده‌سازی و ارسال مدارک تحصیلی، ثبت نام دانشگاه، رزرو خوابگاه، ارزیابی، راهنمایی و مشاوره تحصیلی، همگی به‌رایگان و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می‌شود.

که استفاده از فری اپلای لتس گو یونی موجب صرفه‌جویی چند میلیونی در هزینه های اولیه ادامه تحصیل در خارج از کشور شما می‌شود و علاوه بر سرعت دهی به کارهای پذیرش تحصیلی شما، شانس شما را نیز در موافقت با درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاه افزایش می‌دهد.

تنها باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی دانشجو توسط دانشگاه (ادمیشن فی) رایگان نبوده و مبلغی است که توسط دانشگاه مربوطه از دانشجو اخذ می‌شود.

لتس گو یونی

ویزای تحصیلی با لتس گو یونی

اگر خواستار تحصیل در دانشگاه های ترکیه یا قبرس باشید، می‌توانید تنها با دریافت پذیرش تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه و بدون نیاز به ویزای تحصیلی، به ادامه تحصیل در خارج از کشور بپردازید.

اما برای تحصیل در مقاصدی نظیر کانادا، اوکراین، ایتالیا، مالزی، چین یا تایلند، حتما به استثنای موافقت دانشگاه یا همان نامه پذیرش تحصیلی، نیاز به درخواست ویزای تحصیلی از سفارت همان کشور خواهید داشت.

از این رو باید پس از موفقیت در اخذ پذیرش تحصیلی، وقت سفارت گرفته، مدارک تحصیل، هویتی و مالی خود را به سفارت ارائه داده، در صورت نیاز مصاحبه حضوری و انگشت نگاری بیومتریک انجام دهید و با پرداخت هزینه ارزی ویزای تحصیلی منتظر جواب سفارت باشید.

شما این امکان را دارید تا در صورت تمایل، انجام تخصصی امور پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی دانشگاه را به ما در مجموعه لتس گو یونی به نشانی اینترنتی letsgouni.com بسپارید و با خیالی راحت برای آینده تحصیلی، کاری و زندگی خود یا فرزندتان در خارج از کشور برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات