تیگو 7 رتبه اول رضایت مشتریان در برزیل را کسب کرد

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تیگو 7 یک کراس‌اور اندازه متوسط خانوادگی است که توانسته در بازار پررقابت برزیل، رتبه نخست را به لحاظ هزینه تعمیر و نگه‌داری کلاس شاسی‌بلند کسب کند.
تبلیغات

چری تیگو 7 موفق شده است با کمترین میزان استهلاک در مقایسه با خودروهای مشهوری مثل جیپ کامپس، فولکس واگن تیگوان و هیوندای توسان، رتبه‌ی نخست را در رده‌بندی رسانه‌ی Quatro Rodas به دست آوردبنابر اعلام این خبرگزاری، کسب رتبه اول برای تیگو 7 به لحاظ هزینه تعمیر و نگه‌داری، قابلیت یک محصول قابل اعتماد و مورد توجه بازار برزیل را نشان می‌دهد.

یکی از عواملی که باعث شد تیگو 7 در رتبه نخست قرار گیرد، کیفیت بالای قطعات است؛ چراکه این خودرو با پلتفرمی ساخته شده است که از فناوری‌های شرکت بریتانیایی لندرور استفاده می‌کند. تیگو 7 آزمایش‌های گوناگون زیست‌محیطی، جاده‌ای و آزمون‌های دوام و قابلیت اطمینان در شرایط متنوع دما و ارتفاع  را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

 تیگو 7 سال ۲۰۱۷ در مسابقات رالی تاکلیماکان چین شرکت کرد و به‌عنوان یک خودروی تولید انبوه موفق به کسب رتبه نخست شداین مدل، یکی از مهم‌ترین محصولات صادراتی شرکت چری است. هزینه نگه‌داری و تعمیر تیگو 7 باعث شده است این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی داشته باشد و تصویر مثبتی از شرکت سازنده ارائه دهد.

در مجموع می‌توان اطمینان داشت که تیگو 7 دارای کیفیت مناسب و قابلیت اعتماد بالا است و توانسته ضمن جلب رضایت مصرف‌کنندگان، مشتریان پرشماری در سراسر جهان به دست آورد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات