اجرای تور مجازی با استودیو نماد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
استودیو نماد متشکل از تیمی جوان، خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا به مدیریت مهرداد صالحی، از سال ۱۳۹۴ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
تبلیغات

تخصص ما اجرای انواع تور مجازی، تولید محتوا برای وب‎سایت و شبکه‌های اجتماعی‌، ساخت تیزر و موشن گرافیک و عکاسی صنعتی در تمام شاخه‌ها است.

در عصر ارتباطات، بسیاری از روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و در بیانی کلی‌تر، بسیاری از کنش‌های انسانی دستخوش تغییرات فراوانی شده و تفاوت‌های بسیاری با گذشته پیدا کرده است. تصور کنید کمتر از سه دهه قبل، کارمندان دولت برای دریافت حقوق پایان ماه خود، مجبور بودند ساعت‌ها در صف‌های طولانی بانک‌ به انتظار بایستند؛ اما اکنون به‌سادگی با یک تلفن همراه می‌توانید هر عملیاتی بانکی را از روی کاناپه خانه‌تان انجام دهید درحالی‌که احتمالا یک فنجان چای در دست دیگرتان است! این روزها با وجود مشکلاتی مانند گسترش بی‌حد شهرها، آلودگی هوا، شلوغی و ترافیک‌ سرسام‌آور خیابان‌ها، افراد بیشتری مایلند خرید‌های خود را از منزل انجام دهند.

هر روزه بر تعداد افرادی که تمایل بیشتری به خرید اینترنتی و مجازی دارند، افزوده می‌شود؛ زیرا خرید مجازی باعث می‌شود که افراد کمتر برای خرید کالا یا رزرو بلیط و کارهایی از این دست، از خانه خارج شوند و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند.  دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که فاقد فروش و تبلیغات اینترنتی هستند، به‌سرعت از رقبای خود عقب می‌افتند.

تور مجازی چیست و چه کاربردی دارد

مفهوم تور مجازی، یکی از پدیده‌هایی است که امروزه در عرصه تبلیغات اینترنتی مورد توجه بسیاری از فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و برندها، هتل‌ها و رستوران‌ها و حتی مؤسسات فرهنگی مانند موزه‌ها و اماکن تاریخی قرار گرفته است. تور مجازی با بهره گرفتن از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیاری قدرتمند و خلق جلوه‌های تصویری و صوتی با‌کیفیت، به افراد کمک می‌کند سفری مجازی برای رسیدن به کالا یا خدمات مطلوب‌‌شان تجربه کنند.

با وجود تورهای مجازی، شما می‌توانید پیش از رفتن به سفر تفریحی خود، بازدیدی مجازی از هتل‌های مقصد‌تان داشته باشید و به‌راحتی از همه امکانات هتل‌، زیبایی‌، کیفیت خدمات و حتی جزئیاتی نظیر سطح پاکیزگی محیط مطمئن شوید و سپس اقدام به رزرو هتل مطلوب خود کنید.

تورهای مجازی چطور ساخته می‌شوند

ساخت یک تور مجازی درواقع نقطه تلاقی چند تخصص مختلف برای تهیه یک پکیج کاملا حرفه‌ای تبلیغاتی است. تور مجازی یکی از زیرشاخه‌های عکاسی صنعتی است که در آن عکاسان زُبده با دوربین‌های کاملا حرفه‌ای، تصاویر ۳۶۰ درجه‌ از محیط داخلی یا بیرونی یک ساختمان یا تمامی زویای یک کالا تهیه می‌کنند که با کمک نرم‌افزار، به‌صورت به‎هم‎پیوسته به نمایش درمی‌آیند.

امکاناتی نظیر ویدئو کلیپ، ترک‌های صوتی‌، متن، جلوه‌های بصری، افکت‌های متنوع، تصاویر لایو و موارد دیگر را می‌توان در دل این تورهای مجازی قرار داد تا بیننده هرچه بیشتر احساس نزدیکی با فضای تور پیدا کند و بتواند همه‌ی جزئیات را از زاویه‌ی دلخواهش مشاهده کند.

 تور‌های مجازی چه مزیتی دارند

حتما شما هم جمله کلیشه‌ای «تبلیغات سرمایه‌گذاری است نه هزینه»  را بارها شنیده‌اید. صرف‌ نظر از تکراری بودن این عبارت، واقعیتی اصیل در پشت آن نهفته است؛ بدون یک تبلیغات جذاب و حرفه‌ای، قطعا امکان موفقیت هیچ کسب‌وکاری و رقابت فشرده با رقیبان سرسخت وجود نخواهد داشت

.به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک آپارتمان یا ویلا در شهری دیگر خریداری کنید، تور مجازی با استفاده از ترفندهای خاصی که در عکاسی معماری وجود دارد، یک تصویر ۳۶۰ درجه و کامل از مکان مورد نظر شما، شامل، اتاق‌خواب‌ها، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق نشیمن، آشپزخانه، راه‌پله‌ها و حتی حیاط و فضای باز آنجا در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با چرخش صفحه‌نمایش، می‌توانید تمام زوایای ویلا یا آپارتمان مورد نظرتان را مشاهده کنید. تور مجازی به مشتری کمک می‌کند تا با اطمینان کامل و تکیه بر درک و شهودی که از سوژه مورد نظر به دست آورده است، دست به انتخاب بزند. برای اینکه این حس نزدیکی در بیننده برانگیخته شود، کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تور مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ عکس‌های دقیق، گویا و باکیفیت از بهترین زویا باید با تدوینی خلاقانه و حرفه‌ای در کنار هم قرار بگیرند تا بهترین تبلیغ ممکن از کالا یا خدمات مورد نظر به وجود بیاید و بتواند مشتری را متقاعد به خرید کند.

همان‌طور که می‌دانید، بستر رقابت و رشد کسب‌وکارها در عرصه‌ی اینترنت بسیار جدی و روبه‌افزایش است؛ به‌طوری‌که تخمین زده می‌شود در آینده نزدیک، بدون رقابت و تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، هیچ کسب‌و‌کاری امکان دوام و ماندگاری نخواهد داشت.

تور مجازی چه مزایایی دارد

مهم‌ترین مزیت‌هایی که یک تور مجازی برای مخاطب ایجاد می‌کند، عبارت است از:

  • دیده شدن بیشتر در مهم‌ترین عرصه تبلیغات یعنی فضای مجازی
  • امکان ارائه اطلاعات تکمیلی در کنار تبلیغ کالا؛ مانند توضیحات کاربردی همچون نام و نشان شرکت، سوابق، آدرس و ...
  • امکان نشان دادن هم‌زمان کالا در کنار محیط تولید، میزان کیفیت و بسیاری جزئیات دیگر که در تبلیعات سنتی ممکن نیست
  • انعظاف‌پذیری برای ایجاد هرگونه تغییر دلخواه در شکل تور مجازی
  • سرعت عمل در ارائه تبلیغ
  • امکان دریافت توجه بیشتر مخاطب به دلیل تنوع امکانات موجود در یک تور مجازی شامل تصویر، ویدئو، صوت، متن و ...
  • هزینه کم‌تر نسبت به شیوه‌های تبلیغات سنتی مانند بیلبورد یا آگهی‌ تلویزیونی
  • قرار گرفتن در لیست جستجوی شبکه گسترده و جهانی گوگل
  • قرار گرفتن در نقشه گوگل مپ
  • کیفیت بالای تصاویر و امکان زوم در جزئیات برای بیننده که این مورد در تبلیعات دیگر وجود ندارد
  • ایجاد احساس واقعی بودن به دلیل امکان مشاهد سوژه از تمامی زوایای ممکن
  • دیده شدن بدون محدودیت در هر زمان و هر مکان از طریق صفحه مانیتور گوشی یا کامپیوتر، برخلاف سایر تبلیغات سنتی مانند تیزر تلویزیونی که فقط در زمان خاصی امکان تبلیغ وجود دارد.

سخن پایانی

امروزه، بازار، شرکت‌ها و کسب وکارهای مختلف، سهم قابل توجهی از رونق تجارت و فروش محصول و خدمات خود را از فضای مجازی به دست می‌آورند و حتی بسیاری از کسب‌وکارها، منحصرا در فضای اینترنت و مجازی فعالیت می‌کنند. ما در استودیو نماد با ارائه خدمات تخصصی انواع شاخه های عکاسی صنعتی و تولید حرفه‌ای ترین تورهای مجازی از محل کسب‌و‌کار شما، به مشتریان شما کمک می‌کنیم با برند شما بیشتر آشنا شوند و اعتماد آن‌ها به محصولات و خدمات شما چندبرابر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات