اطلاعیه ثبت‌نام تکمیل ظرفیت در دوره‌های یک‌ساله نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آذرماه در دوره یک‌ساله نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران با ظرفیت محدود آغاز شد.
تبلیغات

نیاز به آموزش هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود. مدیران در دنیای پر از تغییر و تحول امروزی نیاز دارند به علم روز مدیریت مجهز باشند تا سازمان خود را درمقابل تغییر و تحولات بازار حفظ کنند. دوره‌های حرفه‌‌ای مدیریت کسب‌و‌کار، ازجمله دوره MBA و دوره DBA جزو بهترین گزینه‌ها برای مدیران به‌منظور ارتقای مهارت‌های مدیریتی هستند. از‌این‌رو، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به‌عنوان دیرپاترین مرکز آموزش مدیریت در ایران به برگزاری دوره‌های ام بی ای و دی بی ای به‌صورت نیمه‌حضوری اقدام کرده است.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA یک‌ساله دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیران پرمشغله است که بدون داشتن دغدغه حضور در زمان‌های خاص سر کلاس، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. همچنین، دانش‌پذیران این دوره‌ها می‌توانند برای رفع اشکالات احتمالی از‌طریق سیستم تیکتینگ با استاد در ارتباط باشند و ارتباطات حرفه‌ای خود را به‌لطف ابزارهای موجود در پلتفرم آموزشی‌شان گسترش دهند.

علاوه‌بر بخش غیرحضوری، هر ۴۰ روز یک بار کلاس حضوری در روزهای جمعه تشکیل می‌شود تا دانش‌پذیران با استادان و هم‌دوره‌ای‌هایشان مستقیما ارتباط برقرار کنند. دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران یک‌ساله برگزار می‌شود و در پایان، دانشگاه تهران به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه اعطا می‌کنند. همچنین، این گواهی‌ها قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امورخارجه را دارند.

دانشگاه تهران

گروه‌های آموزشی با‌توجه‌به ظرفیت دانشگاه باز می‌شوند. برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام دوره MBA یک‌ساله در دو گرایش استراتژی و بازاریابی و ثبت‌نام دوره DBA یک‌ساله، به وب‌سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگیرید. افزون‌براین، در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آیدی @vla.ir، اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات