تعمیرات انواع موبایل از برندهای مختلف در دلتوس

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
شرکت دلتوس ارائه‌دهنده تمامی خدمات تعمیرات موبایل در محل و تعمیرات گوشی از انواع برندها با قطعات اصلی در سریع‌ترین زمان است.
تبلیغات

دلتوس، برندی اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ با همکاری جمعی از سرمایه‌گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فراز و نشیب‌هایی مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستیم در بخش‌های تجاری و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد کنیم.

در دلتوس دغدغه‌های هنگام خرید یا تعمیرات با لذت انتخاب جایگزین می‌شود و تجربه دلگرمی یک خرید دلچسب برای مشتری به وجود می‌آید. جامعیت خدمات ارائه‌شده در دلتوس چه در بخش فروش و چه در قسمت گارانتی و تعمیرات، یک تعهد استراتژیک است. لذا خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، عنصری مؤثر و مهم در فرایند مشتری‌مداری دلتوس هستند.

این روزها که گوشی تلفن همراه، یار جدایی ناپذیر زندگی اکثریت مردم شده، عبارت تعمیرات موبایل هم به تبع آن، یکی از دغدغه‌های ما کاربران موبایل در زندگی‌هایمان شده است. این نکته را همه‌ی ما به‌خوبی می‌دانیم که یک دستگاه تلفن همراه ‌ممکن است به دلایل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری دچار خرابی شود و مورد تعمیر قرار بگیرد.

اما سؤال اصلی و حیاتی در چنین شرایطی این است که در هنگام خرابی موبایل، برای تعمیر آن چه باید کرد و به عبارتی دیگر، به کجا باید مراجعه کرد؟ پاسخ این سؤال به چندین عامل مهم بستگی دارد که همه‌ی آن‌ها یک صدا می‌گویند در چنین شرایطی بهترین کار این است که به یک مرکز تخصصی تعمیر انواع موبایل که دارای کادر تعمیرات و دستگاه‌های به‌روز است، مراجعه کنید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم نکات بسیار مهم و کاربردی را درباره‌ی تعمیرات موبایل‌های مختلف و مراکز تخصصی و حرفه‌ای تعمیرات ارائه کنیم؛‌ در ادامه با ما همراه باشید.

در یک تعریف جامع و کلی، تعمیرات موبایل مجموعه فعالیت‌ها و اعمالی هستند که توسط شخص تعمیرکار موبایل و به‌صورت مستقیم روی بُرد گوشی به قصد سرویس موبایل یا برطرف‌سازی مشکل و خرابی در آن صورت می‌گیرد. هر سمت از گوشی تلفن همراه ممکن است دچار خرابی شود و به تعمیرات نیاز داشته باشد؛ اما معمولا بیشترین قسمت‌هایی که در موبایل مورد تعمیر قرار می‌گیرند عبارت‌اند از: تعمیر اسپیکر گوشی، تعمیر آی سی، تعمیرات نرم‌افزاری، تعمیرات سخت‌افزاری، تعمیرات هارد،‌ تعمیر سوکت شارژر و بسیاری از نقاط دیگر یک تلفن همراه که در ادامه‌ی این مطلب حتما به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اگر‌ تلفن همراه شما دچار مشکل شود و شما برای تعمیر آن اقدام کنید، ابتدا برای تعمیرات موبایل بهتر است یک مجموعه‌ی حرفه‌ای که جمعی از متخصصان حاذق تعمیرات تخصصی انواع موبایل با سیستم‌عامل‌های مختلفی همچون اندروید، ios، ویندوز یا دیگر محصولات ساخت برندهای مختلف را به شما ارائه دهد، مراجعه کنید.

علت اهمیت این امر در این است که بسیار دیده شده دستگاه کاربران توسط تعمیرکاران غیر متخصص و در محیطی غیر حرفه‌ای مورد تعمیر قرار می‌گیرد که حتی باعث می‌شود موبایل با خرابی‌ها و نارسایی‌های متعدد دیگری هم رو‌به‌رو شود که البته بیشترشان هیچ تضمینی بابت تعمیرات به مشتریان خود نمی‌دهند. اما در مقابل مجموعه‌های تخصصی تعمیر انواع موبایل را در نظر بگیرید که خدمات تعمیرات موبایل را با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمیر از طرف مجموعه‌ی خود انجام می‌دهند و بر حسب موفقیت و تجربه توانسته‌اند اقدام به تعمیر انواع گوشی‌ موبایل تولیدشده توسط برندهای مختلف کنند و عمر موبایل شما را با نوع ارائه‌ی خدماتشان، افزایش دهند. این شاید بهترین خبر برای یک‌ کاربر با گوشی خراب باشد!

بیایید با هم تصور کنیم. طبق آمار و ارقام به‌طور تقریبی در حدود ۵۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سطح کشور مورد استفاده افراد مختلف قرار می‌گیرد که این عدد خود خبر از اهمیت تعمیرات تخصصی موبایل می‌گوید. حال خودتان ببینید که برای تعمیر موبایل چه درخواست بسیار بالایی وجود دارد! همچنین با توجه به افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ی بالای خرید موبایل جدید، گزینه‌ی تعمیرات موبایل، به‌صرفه‌ترین پیشنهاد در هنگام خرابی گوشی تلفن همراه است که اتفاقا، فکری اقتصادی و مثمر ثمر برای هر کاربری است.

تعمیرات گوشی چگونه انجام می‌شوند

مهم‌ترین نکته در تعمیر گوشی این است که گستره‌ی ارائه ی خدمات تعمیرات موبایل در بخش‌های مختلف آن، متفاوت با فرایندی مشخص و از پیش تعیین‌شده است. البته این مراحل از قبل برای تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل به‌خوبی قابل حدس و ترسیم است. اگر خدماتی که شما باید بابت تعمیر موبایل خود دریافت کنید شامل مواردی همچون تعویض LCD موبایل، تعمیر بدنه‌ی آن یا حتی تعویض GLASS گوشی یا مواردی از این دست باشند، به احتمال بسیار بالایی، در همان روز قابل انجام و پیگیری است؛ اما گاهی اوقات مشکلات و خرابی یک تلفن همراه پیچیده‌تر و ریشه‌ای‌تر است و به همین خاطر ممکن است که گوشی شما با توجه به آسیبی که دیده است، مدت‌زمان بیشتری در مرکز تعمیرات بماند که البته این زمان به‌صورت تقریبی توسط کارشناسان آن مرکز به کاربران و مشتریان اعلام می‌شود.

deltous

هزینه تعمیرات موبایل

به‌طور مثال، تعمیر IC موبایل که روی برد تلفن همراه صورت می‌گیرد، فرایندی زمان‌بر است؛ از این جهت تعمیرات آن بسیار پرهزینه‌تر است و مدت‌زمان تعویض و تعمیر آن نیز بالاتر می‌رود.

از جمله دیگر موارد خرابی موبایل می‌توانیم به مشکلاتی همچون کند شدن سرعت پردازش موبایل، عدم اتصال به بخش wifi یا بلوتوث، شناسایی نشدن کارت حافظه یا رم موبایل، داغ شدن بیش از اندازه ی موبایل، از کار افتادن تاچ و LCD به دلیل وارد شدن ضربه و فشار به آن و دیگر نارسایی‌هایی از این دست، همه از رایج‌‌ترین مشکلاتی هستند که باعث خرابی موبایل می‌شوند.

البته گاهی اوقات دلایل غیر فنی می‌توانند باعث خرابی تلفن همراه شوند. مثلا یکی از این مشکلات عبارت است از اختلالات نرم‌‌افزاری که در صورت بروز گاهی اوقات خود را به‌صورت مشکلات سخت‌افزاری هم‌ نشان می‌دهد.

به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم برای تشخیص درست در چنین شرایطی، حتما برای تعمیر موبایل خود به یک مرکز معتبر و تخصصی تعمیرات موبایل همچون دلتوس مراجعه کنید؛ زیرا مراکزی از این دست از وجود تعمیرکاران متخصصی بهره می‌برند که خدمات تخصصی همچون عیب‌ یابی، تعمیر و تعویض تاچ و LCD، هارد، برد اصلی، دوربین اصلی و سلفی، میکروفون، اسپیکر، سوکت شارژ و بسیاری از دیگر اجزای موبایل را به کاربران ارائه می‌ دهند.

تعمیرات موبایل اپل

اپل برند فوق‌العاده‌ای است که محصولات بسیار مدرن و عالی تولید می‌کند؛ اما این حقیقت قابل کتمان نیست که حتی محصولات این شرکت هم نیاز به تعمیرات آن‌هم به‌صورت تخصصی پیدا خواهند کرد. خرابی گوشی‌های آیفون‌ شرکت اپل به چند دلیل برای صاحبانشان به‌عنوان دردسری آن هم بزرگ به حساب می‌آیند. اگر از این تعبیر تعجب کرده‌اید باید بگوییم در تعمیر محصولات اپل این امر بسیار ضروری است که گوشی‌های ساخت این شرکت حتما توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای آیفون و با استفاده از تجهیزات خاص مورد تعمیر قرار بگیرد.

این حقیقت همیشه بین کارشناسان دنیای تکنولوژی وجود داشته است که تعمیرات موبایل‌های ساخت شرکت اپل یعنی آیفون، در بین تمامی گوشی‌های دیگر، تخصصی خاص‌تر و منحصربه‌فردتر می‌طلبد و به همین خاطر، این روز ها نه‌تنها تعمیرات تخصصی آیفون یک حرفه است بلکه تبدیل به یک هنر و تخصص عالی شده است. شرکت اپل در سال‌های اخیر تولیدات متفاوتی در زمینه‌ی گوشی‌های موبایل چه در زمینه‌ی طراحی ظاهری و چه در به‌کارگیری فناوری‌های خاص در آن داشته است. البته این پیشرفت از آیفون X بیش‌ازپیش شد و حالا با آیفون ۱۲ و مدل‌های مختلفش تا به الان به اوج خود رسیده است.

استفاده از صفحه‌نمایش‌ مدرن و بی‌همتا، استفاده از چندین دوربین در یک دستگاه موبایل، سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار پیشرفته، تکامل روند شارژ باتری و بهبود نحوه‌ی اتصال با سایر تلفن‌های هوشمند، تنها برخی از این تغییرات شگرف هستند.

تمام این پیشرفت‌ها حالا تبدیل به چالشی برای تعمیرات موبایل اپل شده‌اند! چه کسی یا چه مرکزی تجهیزات و دانش کافی در راستای تغییرات سریع و بنیادین آیفون را دارد که در زمان تعمیرات، به آن مراجعه کرد؟

البته این چالش‌ها در همین‌جا و تنها در این سؤال خلاصه نمی‌شوند؛ زیرا  در تعمیرات موبایل‌های اپل و دیگر‌ محصولات ساخت این شرکت و با توجه به تحریم‌های آن، دسترسی به قطعات اصل سخت‌تر‌ شده است و تنها برخی از مراکز بسیار معتبر هستند که از پس این مهم، برمی‌آیند. مراکزی که با علم بر اهمیت مشتری‌مداری، سعی بر رفع مشکلات کاربران دارند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و خرابی آیفون با ارائه گارانتی می‌کنند.

شرکت اپل گوشی‌های باکیفیتی تولید می‌کند که خرابی و مشکلات مخصوص به خود دارند که اکثرا در بخش تاچ LCD، برد دستگاه و باتری این موبایل‌ها است. به‌طوری‌که آمار و ارقام نیز همین داده را در اختیار ما قرار می‌دهند.

حال تعمیر برد آیفون به دلیل حساسیت و اهمیت بسیار بالایی که این قطعه در موبایل‌های امروزی دارد، امری کاملا تخصصی است و نیاز به بررسی بسیار دقیقی دارد. تعویض LCD آیفون نیز امری چالشی است؛ زیرا هر مشکلی در LCD، نشانه‌ی خرابی آن نیست و تشخیص آن تنها از عهده ی یک کارشناس خبره‌ی باتجربه و عالم بر مشکلات گوشی‌های آیفون برمی‌آید.

گاهی حتی با یک تشخیص درست می‌توان با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم، مثلا دوباره LCD موبایل آیفون را تعمیر کرد. اما به باتری گوشی‌های آیفون می‌رسیم که خواه نا‌خواه، پس از مدتی از رده خارج می‌شوند و باید آن‌ها را تعویض کرد. البته با اینکه می‌توان با استفاده ی صحیح عمر باتری را افزایش داد؛ اما بااین‌حال، تعویض باتری موبایل آیفون تنها از تعمیرکاران حرفه‌ای آیفون برمی‌آید.

در این جا می‌خواهیم چندین نکته برای حفظ سلامت باتری گوشی‌های آیفون برایتان بگوییم تا با به کار بستن آن‌ها، شاید کمی دیرتر نیاز به تعمیر موبایل اپل پیدا کنید.

deltous-2

نگه‌داری اصولی گوشی اپل

  • حتما یادتان باشد که از آداپتور و شارژر غیر اصلی استفاده نکنید تا نیازی به تعمیرات موبایل برای خرابی در مدار نداشته باشید.
  • از کابل شارژر بی‌کیفیت و غیر ‌استاندارد به هیچ عنوان استفاده نکنید
  • گوشی تلفن همراه خود را برای طولانی‌مدت به شارژ نزنید
  • تلفن خود را به محض شارژ شدن از برق بیرون بیاورید
  • بلوتوث و وای‌فای خود را تنها هنگام نیاز روشن کنید و در سایر موارد خاموش نگه‌داری کنید؛ زیرا روشن بودن دائمی بلوتوث موجب مصرف شارژ و کاهش عمر باتری و در نتیجه نیاز به تعمیرات موبایل می‌‌شود و از لحاظ امنیت اطلاعات و مصرف اینترنت نیز به نفع مصرف‌کننده نیست
  • نور صفحه‌نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود در اتاق استفاده کنید.

یادتان باشد که هرچه کمتر باتری موبایل مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل کمتر می‌شود.

  • گوشی موبایل خود را ترجیحا روی سطوح خنک با دمای پایین‌ تر قرار دهید تا گوشی شما خنک بماند و از گرم شدن گوشی ممانعت کند.
  • برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نکنید.

تعمیرات موبایل سونی

سونی، یک شرکت ژاپنی بسیار معروف است که در سال ۱۹۴۶ میلادی تأسیس شد. در زمانی‌که شرکت‌های که امروزه اسم بسیار معروفی دارند، سهمی از بازار نداشتند؛ این شرکت یکه‌تاز صنعت تکنولوژی و سرگرمی بود. عمده‌‌ی فعالیت این شرکت معروف همان‌طور که اشاره کردیم، در حوزه‌ی سرگرمی، بازی‌های کامپیوتر‌ی، اینترنت اشیاء (وسیله‌هایی با قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال اطلاعات)، گوشی‌های موبایل، تلویزیون و دیگر لوازم صوتی و تصویری است.

موبایل‌های سونی یکی از پیشگامان ورود کاربران از تلفن‌های قدیمی به دنیای گوشی‌ تلفن همراه هوشمند بوده‌اند و از این رو، اعتبار دیگری در دنیای موبایل دارند. اما با تمام این اوصاف، مشکلاتی همچون روشن نشدن، شارژ نشدن، کاهش سرعت سیستم‌ عامل، عدم دانلود یا نصب درست برنامه‌ها، اجرا نشدن فایل‌ها، فرمت شدن خود به خود، کار نکردن دوربین، از کار افتادن تاچ، عدم آنتن‎‌دهی، خاموش و روشن شدن مداوم و مواردی از این دست از جمله مشکلات و خرابی‌هایی هستند که صاحبان گوشی‌های سونی را به تعمیرات موبایل مجبور می‌سازند. البته تعمیر موبایل سونی کاملا تخصصی و برای انجام آن، نیاز به تبحر و تجربه است.

در هر صورت، تعمیرات گوشی‌های هوشمند سونی همانند دیگر گوشی‌ها در ۲ بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صورت می‌گیرد که البته هر کدام از این بخش‌ها بالطبع، مراحل و بخش‌های مربوط به خودشان را دارند. از جمله‌ی تعمیرات نرم‌افزاری برای مواردی همچون ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها، نصب و به‌روزرسانی برنامه‌ها، به‌روزرسانی سیستم‌عامل، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی، فلش نرم‌افزاری و همچنین تعمیراتی در بخش سخت‌افزاری همچون تعمیر و تعویض LCD، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر از جمله مواردی هستند که کاربران گوشی‌های سونی برای تعمیر آن‌ها به مراکز مجاز تعمیرات موبایل سونی مراجعه می‌کنند.

تعمیرات موبایل سامسونگ

سامسونگ را باید پرچم‌دار سازندگان موبایل هوشمند نوین تحت سیستم‌عامل اندروید دانست که همچون یک رهبر شایسته، دیگر سازندگان گوشی‌های اندرویدی را هدایت می‌کند! شرکت سامسونگ با حجم تولیداتی که دارد، هرساله میلیون‌ها محصول اندرویدی و به‌خصوص گوشی‌های تلفن همراه ساخت این برند را در سراسر دنیا به فروش می‌رساند و در رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند قرار دارد. از جمله دلایل موفقیت شرکت سامسونگ بازاریابی بسیار قوی، استفاده از رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های ساخت این برند، نمایشگرهای Super AMOLED، چیپ‎های پردازشی قدرتمند هستند. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ تنها دارای ۳ سیستم‌عامل اندروید، ویندوزفون و تایزن را در چرخه‌ی تولید خود نگه داشت و سایر سیستم‌عامل‌ها همانند Bada و Symbian را از رده‌ی تولید در نهایت خارج کرد.

گوشی‌های تلفن همراه ساخت سامسونگ عموما موبایل‌های باکیفیتی هستند که با وجود تمام شایستگی‌هایشان، از قضیه‌ی تعمیرات موبایل سامسونگ مصون نیستند. به همین خاطر، تعمیر گوشی سامسونگ در حال حاضر تبدیل به یکی از حرفه‌های تخصصی در جهان شده است و هر تعمیر کار موبایلی باید همیشه اطلاعات و آموزش‌های خود را در زمینه‌ی تعمیرات موبایل سامسونگ به‌روز کند.کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ توصیه می‌ کنند که در صورت بروز نقض در هر کدام از موبایل‌‌های ساخت شرکت سامسونگ، باید این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد سپرد و حتما باید از تعمیر آن‌ ها به مراکز غیر مجازی که دانش و تکنولوژی لازم برای تعمیرات آن ندارند، پرهیز کرد. از این رو کاربران این محصول می‌توانند جهت دریافت تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر موبایل سامسونگ به مراکز مجهز و تخصصی همچون دلتوس مراجعه کنند. همان‌طور که سامسونگ با سرعتی بیشتر از پیش در بازار موبایل هوشمند یکه‌تازی می‌کنند، چالش‌های بیشتری هم بر سر راه این شرکت از نظر تعمیرات موبایل قرار می‌گیرد.

همان‌طور که برای شما قابل حدس است، تعمیر موبایل سامسونگ با قطعات و تجهیزات خاص صورت می‌گیرد که تنها در مراکز مجهز و تخصصی امکان‌پذیر است. محیطی پیشرفته و امن که باعث دلگرمی و آسودگی خاطر شما برای تعمیرات تلفن همراهتان باشد.

تعمیرات موبایل در محل

این روزها، همه چیز ساده‌تر از قبل شده و این امر برای دارندگان موبایل نیز صادق است. به همین خاطر، یکی از راه‌های تعمیرات موبایل تعمیر موبایل در محل استقرار شما است! شما می‌توانید در وب‌سایت و پنل‌های کاربری مراکز معروف ثبت درخواست کنید و در یک بازه‌ی مشخص بنا به تشخیص مرکز تعمیرات، برای شما یک تعمیرکار در محل اعزام شود. اعزام تعمیرکار در محل ایده‌ی جالبی است که با وجود تمام ابعاد هیجان‌انگیزی که برای تعمیر موبایل درست در جلوی چشمان شما دارد، هنوز ایراداتی برای آن وارد است که قطعا در آینده برطرف خواهد شد و ایده‌ی تعمیر و تحویل انواع موبایل‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی، زد وان، آنر، سونی، موتورولا، بلک بری و دیگر موبایل‌ها را محقق می‌کند.

به‌طور مثال، ممکن است مشکل یک موبایل بسیار حاد باشد و احتیاج به حضور در یک تعمیرگاه مجهز و فنی داشته  و این در حالتی باشد که موبایل دیگری مشکلی کوچک و نرم‌افزاری داشته باشد که در زمان خیلی کم با تعمیر موبایل در محل تعمیر شود. بنابراین برای برای تعمیر موبایلی که در دسته‌ی اول قرار می‌گیرد، زمان زیادی باید صرف کرد؛ اما بااین‌حال، هنوز بر این امر تأکید می‌کنیم که می‌توان گفت برخی از مشکلات نرم‌افزاری موبایل‌ها با اعزام تکنسین حاذق و تعمیرات موبایل در محل برطرف خواهد شد.

در این مطلب به بررسی تعمیرات موبایل و تمامی مسائلی که حول محور آن وجود دارد، پرداختیم. تعمیر موبایل از جمله مسائلی است که هیچ کدام از کاربران موبایل و لوازم دیجیتال از آن مصون نیستند؛ اما مهم‌تر از آن این است که این تعمیرات چگونه و توسط چه کسی صورت می‌پذیرد.

یادتان باشد که در ۹۰ در صد اوقات امکان تعمیر تلفن همراه وجود دارد؛ اما مهم ترین نکته‌ای که بارها سعی کردیم در این مطلب درباره‌‎ی تعمیرات موبایل به آن اشاره کنیم این است که همیشه و در هر شرایطی برای تعمیر موبایل خود با هر برندی به مراکز تعمیر مجاز و خوش‌نام مراجعه کنید تا حس خوب رضایت و اعتماد پس از تعمیرات گوشی تلفن همراه خود را تجربه کنید.

چرا دلتوس؟

شهرت و اعتبار چندساله:

 شهرت و اعتبار چندساله دلتوس، بهترین شاهد برای تضمین تخصص و اعتماد مشتریان به ما است که در طی سالیان متوالی و ارائه بهترین‌ها این مهم حاصل شده است.

گارانتی معتبر:

 شهرت و اعتبار چندین‌ساله و بر حق دلتوس، بهترین تضمین ما برای خریدی مطمئن و همچنین اصالت ما در ارائه خدمات است.

پشتیبانی قدرتمند آنلاین:

 کارشناسان دلتوس همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

اهداف ما در دلتوس

  • ایجاد «گارانتی با اصالت»
  • سهولت خرید کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی و قطعات
  • تغییر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به فرایندهای خدمات پس از فروش
  • آموزش و توسعه منابع انسانی در تمامی بخش‌ها و پاسخگویی تمام و کمال به مشتریان
  • ایجاد فضای دوستانه با کاربران
  • توسعه خدمات محیطی و آنلاین به مشتریان

ما در دلتوس با توجه به اهداف و رسالت سازمانی خود برای ارائه خدمات شایسته، می‌‌کوشیم با بهره‌گیری از روش‌هایی نوین در کنار رعایت اصول مشتری‌مداری، شاهد توسعه فرهنگ «گارانتی با اصالت»، پوشش حداکثری نیازمندی‌های مشتریان و همچنین تغییر نگرش مصرف‌کنندگان به خدمات پس از فروش باشیم. در این راستا، ارائه خدمات متنوع و درعین ‌حال خلاقانه و منحصربه‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به ‌موقع به نیازهای مشتریان را در اولویت تیم دلتوس قرار داده‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات