ایران تلنت؛ انتخابی مناسب برای استخدام به‌عنوان برنامه نویس

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با توجه به گستردگی تکنولوژی و فناوری و همه‌گیر شدن آن در تمام جهان، استخدام برنامه‌نویس به اتفاقی همه‌گیر تبدیل شده است.
تبلیغات

شاید تصور کنید مدیران می‌توانند به بهترین برنامه‌نویسان دسترسی داشته باشند و بهترین آن‌ها را برای کسب‌و‌کار خود استخدام کنند. اگرچه در عمل این امر شدنی است؛ اما پیدا کردن فرد مناسب هر کسب و کاری می‌تواند سخت باشد.

این چالش را همین تکنولوژی و فناوری آسان‌تر کرده و این امکان را برای برنامه‌نویسان فراهم کرده است که بتوانند به فرصت‌‌های شغلی برنامه نویسی دسترسی داشته باشند و کارفرمایان هم بهترین برنامه‌نویسان را برای کار خود استخدام کنند.

شاید موضوع مهم برای برنامه‌نویسان این باشد که بتوانند زودتر از باقی رقبا از جدیدترین فرصت‌‌های شغلی باخبر شوند. این امکان، آن‌ها را در رقابت جلو می‌اندازد و استخدام در شرکت‌های معتبر را برای آن‌ها آسان می‌کند. ایران تلنت به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرجع کاریابی ایران، این امکان را برای برنامه‌نویسان فراهم کرده است که اولین نفر باشند که آگهی‌های شغلی را مشاهده می‌کنند.

ایران تلنت 

ایران تلنت، اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت استخدام ایران است که بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و سالانه بیش از ۳ هزار نفر از طریق آن به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. ایران تلنت با هدف تغییر در صنعت استخدام کار خود را آغاز کرد و تا به امروز، به مدت ۱۶ سال است که به‌عنوان کانال اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی و شرکت‌های بین‌المللی شناخته می‌شود.

ایران تلنت بستری فراهم کرده است که از طریق آن شرکت‌ها و کارفرمایان بتوانند افراد بااستعداد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند و کارجویان نیز یک قدم به شغل رؤیایی خود نزدیک‌تر شوند. یکی از این افراد برنامه‌نویسان هستند که کارفرمایان می‌توانند به‌راحتی رزومه آن‌ها را در ایران تلنت مشاهده کنند و به‌عنوان مثال، در صورت نیاز به استخدام برنامه‌نویس پایتون، جلسه مصاحبه را با بهترین آن‌ها مشخص کنند. در یک جمله و به‌صورت خلاصه می‌توان عنوان کرد که مأموریت ایران تلنت، ایجاد بستری آنلاین برای تعامل راحت‌تر و ساده‌تر متخصصان و افراد جویای کار با شرکت‌ها است.

جدیدترین فرصت های شغلی برنامه نویسی در ایران تلنت

با مشاهده لیست آگهی های استخدام برنامه‌نویس ایران تلنت می‌توانید متوجه شوید که این روزها تقاضا برای این حرفه و مهارت چقدر در حال افزایش است و شرکت‌های بزرگ و معتبر همه به‌ دنبال فردی با رزومه‌ای با قوی در این زمینه هستند. سرعت بخشیدن به روند استخدام یک راه‌ حل منطقی برای هر برنامه نویسی است که دوست دارد مسیر شغلی خود را حرفه‌ای بسازد.

ایران تلنت یک پلتفرم محبوب برای کاریابی است که استخدام توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان را از هر جای ایران آسان می‌کند. معروف‌ترین و معتبرترین برندها در ایران تلنت آگهی‌های شغلی خود را منتشر می‌کنند؛ به همین خاطر این پلتفرم می‌تواند بستری عالی برای اتصال بهترین برنامه‌نویسان ایران به بهترین شرکت‌ها باشد. کارفرمایان نیز در بستری مانند ایران تلنت، مطمئناً تعداد زیادی برنامه‌نویس متخصص چه در حوزه وب و چه در حوزه موبایل پیدا خواهند کرد.

irantalent-1

برای استخدام کافی است مراحل زیر را در ایران تلنت انجام دهید و خود و رزومه خود را در معرض دید کارفرمایان قرار دهید:

۱- رزومه خود را در ایران تلنت بسازید: در این رزومه به مهارت‌ها و توانایی‌ها خود به‌خوبی اشاره کنید. اگر سابقه کاری در برنامه نویسی دارید آن را با عدد بیان کنید و در صورت انجام پروژه آن را به رزومه ضمیمه کنید.

۲- فرصت‌های شغلی برنامه نویسی را در ایران تلنت جست‌وجو کنید: می‌توانید تنها با چند کلیک جدیدترین فرصت های شغلی برنامه نویسی را در ایران تلنت مشاهده و رزومه خود را برای استخدام در آن‌ها ارسال کنید.

۳- با تکمیل رزومه، بیشتر در معرض دید کارفرمایان قرار بگیرید: با تکمیل رزومه خود در ایران تلنت، کاری خواهید که رزومه شما بالاتر از دیگر رقبا قرار بگیرد و این شانس استخدام شما را افزایش خواهد داد.

۴- خود را برای مصاحبه آماده کنید: بعد از قبول شدن رزومه شما از طرف کارفرما و شرکت‌ها، باید خود را آماده جلسه مصاحبه کنید تا بتوانید به‌خوبی از پس آن بربیایید و استخدام شما صورت بپذیرد.

چهار مرحله ایران تلنت تا استخدام به‌عنوان برنامه‌نویس، به هیچ عنوان سخت نیست و درواقع مناسب‌ترین راه برای شما به‌عنوان برنامه‌نویس برای پیدا کردن کار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات