از آموزش تا خریدوفروش بیت کوین با میهن بلاک چین

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها کمتر کسی را می‌بینیم که اسمی از ارزهای دیجیتال نشنیده باشد و برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری، به فکر خریدوفروش ارزهای دیجیتال نیفتاده باشد.
تبلیغات

همان‌طورکه می‌دانید، ورود به هر‌کدام از بازارهای مالی، نیازمند اطلاعات کافی و آگاهی از سازوکار آن بازار است. به‌احتمال زیاد، شما نام بیت کوین را شنیده‌اید و می‌دانید برترین ارز بازار ارزهای دیجیتال است؛ اما آیا واقعا می‌دانید بیت کوین چیست و برای خرید‌و‌فروش آن چه الزاماتی وجود دارد؟ در این مطلب، میهن بلاکچین قصد دارد شما را با مفاهیم پایه‌ای رمزارزها آشنا کند. با میهن بلاکچین، می‌توانید مفاهیم پایه‌ای ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید و به خرید‌و‌فروش رمزارزها مسلط شوید.

بیت کوین چیست و چه هدفی دارد؟

به زبان ساده، بیت کوین ارز رمزنگاری‌شده یا رمزارزی است که شکل فیزیکی ندارد و بر بستر اینترنت قرار داد. حدود 13 سال پیش، فرد یا گروهی از افراد ناشناس به‌نام ساتوشی ناکاموتو این رمزارز را ساختند و به جهان معرفی کردند. هدف ساخته‌شدن بیت کوین ایجاد پول دیجیتال غیرمتمرکز بود؛ پول دیجیتالی که هیچ حکومت یا نهاد واسطه‌ای کنترل نمی‌کند و تمام افراد فعال در شبکه‌ی آن روی وضعیت و سرنوشت شبکه تأثیر می‌گذارند.

اگر کسی از شما بپرسد بیت کوین چیست و به چه هدفی ساخته شده است، می‌توانید تعریفی ساده از بیت کوین ارائه بدهید. اگر می‌خواهید با تمام جنبه‌های فنی بیت کوین و سازوکار بلاک‌چین آن و روش‌های خریدوفروش بیت کوین آشنا شوید، میهن بلاکچین می‌تواند به شما کمک کند. در میهن بلاکچین، می‌توانید به صفر تا صد مفاهیم بیت کوین تسلط پیدا کنید و روش‌های خریدوفروش و نگه‌داری آن را یاد بگیرید.

خریدوفروش ارز دیجیتال چطور انجام می‌شود؟

برای خریدوفروش ارز دیجیتال چند راه پیش رو دارید. رمزارز مدنظرتان را از صرافی‌های رمزارز و فروشگاه‌های رمزارز یا اشخاص مطمئن می‌توانید بخرید. سپس برای حفظ امنیت ارزهای دیجیتال خود، آن‌ها را به کیف‌پول شخصی خود باید منتقل کنید. تمام این اصطلاحات برای شما غریبه به‌نظر می‌رسد؟ باید بدانید شما تنها فردی نیستید که با مبانی اولیه بازار رمزارزها آشنایی ندارد.

آشنایی با مفاهیم حوزه‌ی ارزهای دیجیتال به استفاده از منابع معتبر و به‌روز نیاز دارد. همان‌طورکه می‌دانید، منابع انگلیسی‌زبان متعددی در سراسر اینترنت وجود دارد؛ اما با‌توجه‌به تخصصی بودن اصطلاحات این حوزه، مراجعه به منبع معتبر فارسی‌زبان می‌تواند گزینه‌ی بهتری برایتان باشد. منبعی مانند میهن بلاکچین که اخبار به‌روز و آموزش‌های اصولی مرتبط با رمزارزها را فراهم می‌کند، می‌تواند شما را گام‌به‌گام تا تسلط کامل به این حوزه همراهی کند.

میهن بلاکچین چطور به شما کمک می‌کند؟

با‌توجه‌به فراگیر‌شدن خریدوفروش ارز دیجیتال در تمام جهان و در کشورمان، تعداد منابع آموزشی این حوزه نیز هر روز در حال افزایش است؛ اما آیا تمام این منابع مطمئن هستند؟ آیا تمام آن‌ها اخبار و آموزش‌های به‌روز و اصولی در‌اختیارتان قرار می‌دهند؟ جواب این سؤال مسلما خیر است. همان‌طور‌که احتمالا شنیده‌اید، حوزه‌ی ارزهای دیجیتال با‌توجه‌به نوپا و ناشناخته بودن، بستر مناسبی برای فعالیت کلاه‌برداران فراهم کرده است و بسیاری از آن‌ها پروژه‌های کلاه‌برداری خود را در قالب سایت‌های آموزشی به افراد معرفی می‌کنند. بنابراین، به منبعی مثل میهن بلاکچین نیاز دارید که علاوه‌بر ارائه‌ی آموزش‌های مفید، شما را از پروژه‌های کلاه‌برداری این حوزه آگاه و روش‌هایی به شما معرفی کند که شما را از دام کلاه‌برداران دور نگه می‌دارند.

میهن بلاکچین، یکی از بزرگ‌ترین مراجع آموزشی و تحلیلی و خبری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، هرآنچه برای فعالیت در حوزه‌ی رمزارزها لازم دارید، در‌اختیارتان قرار می‌دهد. اگر کاملا تازه‌وارد هستید و اطلاعاتی درباره‌ی رمزارزها ندارید، میهن بلاکچین از صفر تا صد این حوزه را به شما آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید ارز دیجیتال خریدوفروش کنید و نمی‌دانید قیمت کدام صرافی ایرانی بهتر است، میهن بلاکچین قیمت خریدوفروش رمزارزهای برتر در صرافی‌های ایرانی را برایتان فهرست و مقایسه می‌کند. اگر در حال فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید و به کمک و راهنمایی نیاز دارید، پشتیبانی میهن بلاکچین برای رفع مشکل در‌کنارتان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات