فروش جدیدترین بازی های دنیا، کنسول بازی و لوازم جانبی در فروشگاه اینترنتی تک سیرو

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی تک سیرو در زمینه فروش انواع کنسول، بازی‌های اورجینال و لوازم جانبی فعالیت می‌کند.
تبلیغات

وب‌سایت تک سیرو تابستان سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و شما عزیزان می‌توانید در این فروشگاه به مشاهده قیمت و خرید PS5، اطلاع از قیمت انواع کنسول بازی یا خرید Xbox Series X، نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی و بازی‌های پلمب و اصلی اقدام کنید.

اعضای مؤسس فروشگاه با بیش از ۱۵ سال سابقه تجاری در زمینه بازی‌های ویدیویی، افتخار خدمت‌رسانی به دوستان و مشتریان گرامی را در قالب برندهای تجاری مختلف داشته‌اند. تجربه‌ای که در این سال‌ها به دست آمد، اندوخته بزرگی است که تیم تک سیرو را در خلق برندی تازه یاری کرده.

techsiro-1

مشتریان گرامی می‌توانند با اطمینان از اصل بودن کالاها و مجوزهای فروشگاه تک سیرو از ارگان‌های معتبر، به خرید کنسول بازی و انواع محصولات مرتبط اقدام کنند.

فروشگاه تک سیرو دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز رسمی بنیاد ملی بازی‌های کامپیوتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین فروشگاه تک سیرو ضمانت می‌دهد که پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما می‌توانید قیمت ما را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و در صورت مشاهده قیمتی پایین‌تر از فروشگاه تک سیرو، کافی است به قسمت پشتیبانی آنلاین پیام دهید تا قیمت را بررسی کنند.

تمامی کالاهای فروشگاه تِک سیرو دارای ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا هستند.

techsiro-2

هر هفته کدهای تخفیفی به کاربران ارائه می‌شود و محصولاتی با تخفیف در فروشگاه به فروش می‌رسند که کاربران اینستاگرام می‌توانند از آن‌ها اطلاع داشته باشند و همچنین هر ماه در لایو پیج اینستاگرام مجموعه تک سیرو قرعه‌کشی برگزار می‌شود؛ پس پیشنهاد می‌کنیم ما را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات