اجاره آنلاین اقامتگاه از هومسا

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
زمانی در سفر بود که با رسیدن به مقصد، تازه به ‌دنبال جایی برای اقامت بودیم.
تبلیغات

 در گذشته نه‌چندان دور، مجبور می‌شدیم زمان و هزینه بیشتری صرف کنیم تا یک سقف برای سفر خودمان داشته باشیم، البته اگر شانس به ما رو می‌کرد و با اقامتگاه پر مواجه نمی‌شدیم!

همه این حرفها برای روزهایی بود که کرونایی وجود نداشت، با خیال راحت سفر می‌کردیم و تنها دغدغه ما به یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای منتهی می‌شد. این ویروس عجیب ما را مجبور کرده است در خانه بشینیم و خیال سفر را در ذهنمان زنده نگه داریم تا روزی که دوباره فرصت سفر پیش بیاید. ما امیدواریم که در آینده با ناپدید شدن کرونا و البته قوی شدن زیرساخت‌های سفر مانند وب‌‎سایت‌های خدمات گردشگری، فرصت‌های بهتر و بیشتری برای مسافرت‌ فراهم خواهد شد.

مدت‌ها است شرایط سفر برای آدم‌های ماجراجو یا حتی خانواده‌هایی که به ‌دنبال ارزان سفر کردن هستند، فرق کرده، چه فرقی؟ شما در هر جای ایران که باشید، پیش از سفر با چند کلیک وارد یک وب‌سایت رزرو آنلاین اقامتگاه میشوید و از میان هزاران انتخابی که پیش روی شما است، آن را که به سلیقه و جیب شما خوش بیاید برای سفر رزرو می‌کنید. اما یک سؤال دیگر در اینجا مطرح می‌شود که چطور می‌توانید به چیزی که ندیده‌اید اعتماد کنید و بابتش پول پرداخت ‌کنید؟

پاسخ کاملا ساده است! شما تا قبل از سفر، هیچ کدام از عناصر آن را امتحان نمی‌کنید و این تفاوتی است که در خرید کالا و خدمات وجود دارد. یک وب‌سایت اجاره ویلا و سوئیت آنلاین، به شما خدمتی ارائه می‌دهد که تنها دلیل اعتماد شما به آن، شناخت و آگاهی‌تان از آن برند در خوش‌خدمتی به مهمانان خود است. با ما همراه باشید تا با یکی از روندهای نو در خدمات گردشگری بیشتر آشنا شوید.

برای رؤیاهایتان هزینه کنید!

تا اینجا متوجه شدید که ما مایلیم درباره سفر و اقامت با همدیگر گپ بزنیم؛ اما چرا چنین عنوان به‌ظاهر بی‌ربطی انتخاب کردیم؟ کمی فکر کنید، چه چیز یک سفر و رؤیا را به هم شبیه می‌کند؟ آیا شما می‌توانید رؤیاهایتان را در دست بگیرید و آن لمس کنید؟ آیا چیزی که تجربه نکرده‌اید، می‌توانید تصور کنید؟

رؤیاهای ما چه از جنس سفر باشد چه نباشد، تا پیش از رسیدن به آن‌ها کاملا ناملموس خواهد بود و زمانی‌که به آن رسیدیم، می‌توانیم از تجارب شیرین آن بگوییم؛ درست شبیه به سفر! تا پیش از رفتن به جایی و مشخصا پیش از تجربه یک اقامتگاه، شما تنها نقش و خیال آن را در ذهن متصور می‌شوید و زمانی درباره آن نظر می‌دهید که آن را تجربه کرده باشید.

خرید یک بسته خدماتی در راستای تحقق سفر شما شبیه به یک قلک سفالی نیست که از محتویات آن خبر نداشته باشید، نشانه‌هایی برای آن وجود دارد که می‌توانید یک عرضه‌کننده خدمات قابل اعتماد را بشناسید.

ما به شما گفتیم برای رؤیاهایتان هزینه کنید؛ اما این هزینه صرفا به بعد مالی برنمی‌گردد، شما با زمانی‌که برای شناختن یک برند گذاشته‌اید، هزینه صرف می‌کنید. شما برای رزرو اقامتگاه دلخواهتان هزینه می‌کنید! تمام این کارها را می‌کنید که در طول سفر از هزینه‌های احتمالی کم کنید.

homsa-1

چطور در اولین تجربه، به یک وب‌سایت رزرو آنلاین اقامتگاه اعتماد کنم

اگر می‌خواهید برای اولین ‌بار از خدمات یک وب‌سایت استفاده کنید، باید به چند نکته که هوشیاریتان را از آن برند می‌سازد، توجه کنید. به مراجع خودتان برگردید و ببینید اولین ‌بار چطور و چگونه با آن برند آشنا شدید. 

احتمالا در حال ورق زدن صفحات مختلف اینترنت بودید یا در گوگل چیزی که دنبالش بودید جست‌وجو کرده‌اید و وارد یک وب‌سایت شدید. خوب تا به اینجا ورود شما به آن وب‌سایت اتفاقی بود؛ اما با کمی چرخیدن در آن وب‌سایت، متوجه به‌روز بودن، تعداد و تنوع اقامتگاه‌ها و قیمت‌های منصفانه آن می‌شوید.

از هر اقامتگاه کلی اطلاعات به دردبخور و جزئی است که انگار شما کلید آن را در قفل چرخاندید و واردش شدید. دکمه رزرو را می‌زنید و از این مرحله به بعد با یک پشتیبان پیگیر و پاسخگو مواجه می‌شوید. برای دریافت هرگونه خدمات اینترنتی، بهتر است از نام و نشان برندها بیشتر اطلاع پیدا کنیم.

بدون شک هر وب‌سایتی به یک شرکت منتهی می‌شود که موقعیت جغرافیایی آن در گوگل قابل ردیابی خواهد بود و به‌عنوان یک عرضه‌کننده خدمات گردشگری، قابل استعلام از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. همچنین شما روی وب‌سایت‌های معتبر نماد اعتماد ملی الکترونیک یا نماد رسانه را می‌بینید که هر دو، نشان از قابل اعتماد بودن آن وب‌سایت دارد.

به جز این موارد احتمالا دوستان، آشنایان و اطرافیان شما درباره آن وب‌سایت شنیده‌اند و شاید حتی تجربه‌ای موفق از آن داشته‌اند و می‌توانند در نقش یک راهنما ظاهر شوند. نظرات کاربران یک وب‌سایت یا اقامتگاه نیز به شما کمک می‌کند تا یک انتخاب درست داشته باشید.

حالا که از همه چیز مطمئن هستید، دکمه پرداخت را بزنید و اقامتگاه خود را رزرو کنید.

هومسا؛ اجاره آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران

هومسا یک سامانه قابل اعتماد است که تمام آنچه در بالا به آن اشاره کردیم، در بطن خود دارد و یک آسودگی خیال برای میهمانان خود رقم می‌زند. علاوه بر این، کاربران این وب‌‍سایت با دنیایی از اقامتگاه‌های متنوع در سراسر ایران مواجه می‌شوند که پس از یک تجربه رضایت‌بخش، مجددا به آن بازخواهند گشت و آن‌ها را مجبور به امتحان کردن برندهای دیگر نمی‌کند! شما از هر گوشه و کنار ایران، با رزرو اقامتگاه خود پیش از سفر، برنامه خود را حرفه‌ای و اقتصادی می‌بندید.

خواه اجاره روزانه سوئیت در تهران باشد، خواه یک اقامتگاه بوم‌گردی در دورافتاده‌ترین نقطه مرزی، خواه اجاره ویلا لوکس در کردان، خواه یک آپارتمان لوکس در پنت‌هاوس جزیره کیش، همگی از جنس خدماتی است که رؤیای سفر شما را می‌سازد.

و در آخر

همان‌طور که اشاره شد، یکی از نیازهای اصلی مسافرت پیدا کردن جایی برای اقامت و شب‌مانی است که با پیشرفت دنیای اینترنتی سفر، وب‌سایت‌های رزرو آنلاین را می‌توان در ابتدا به چشم مشاور دید و سپس عرضه‌کننده خدمات دانست.

در میان حجم زیاد اطلاعاتی که درباره یک برند دراختیار ما قرار می‌گیرد، باید حواسمان باشد که فیلترهای هوشمندانه‌ای به کار بگیریم تا با خیالی آسوده، پیش از سفر یک اقامتگاه مناسب برای خودمان پیدا کنیم. در این راستا به معرفی هومسا به‌عنوان یکی از وب‌سایت‌های معتبر رزرو آنلاین اقامتگاه پرداختیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات