خرید از چین و وب‌سایت‌های چینی علی‌بابا ، علی‌اکسپرس و Made in china با سپاهان همراه

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سپاهان همراه‌ با داشتن دفتر نمایندگی در گوانگجو، خدمات خرید از چین و وب‌سایت‌های چینی مانند: علی‌بابا، علی اکسپرس و Madi In China ...  ارائه می‌دهد.
تبلیغات

خریدهای خرد و کلان از کشور چین با بهترین کیفیت در کمترین زمان و با قیمت مناسب ازطریق ارتباط با تأمین‌کننده اصلی، برای علاقه‌مندان تجارت با چین توسط این مجموعه انجام می‌شود. خدمات بازرگانی سپاهان‌ همراه، تمامی فرایند خرید از آغاز تا هنگام تحویل کالا به خریدار را در بر می‌گیرد.

برای خرید از چین راه‌های بسیاری وجود دارد؛ امّا به دلیل تغییرات مداوم نرخ‌های تعرفه‌ای و قوانین گمرکی کشورمان، خرید و ارسال این محصولات به ایران چم و خم‌هایی دارد که حتماً باید با آن‌ها آشنا باشیم. برای همین برخی از ما، زمانی‌که برای خرید اقدام می‌کنیم، اگر با چین آشنایی نداشته باشیم، با سوالات زیر مواجه خواهیم شد.

  • چگونه تولیدکنندگان خوب چینی را پیدا کنیم؟
  • چطور کالای نمونه از چین بخریم؟
  • چگونه استعلام قیمت بگیریم؟
  • چطور هزینه کالا را پرداخت کنیم؟
  • چطور از کیفیت و اصالت کالا مطمئن شویم؟
  • چطور کالا را از چین به ایران ارسال کنیم؟
  • چه روش حملی برای کالای ما مناسب است؟
  • قوانین گمرک ایران در مورد کالای مدنظر ما چگونه است؟
sepahanhamrah-1

 چین، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده جهان است. از این‌رو در تأمین ماشین‌آلات و محصولات مورد نیاز کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نقش عمده‌ای به عهده دارد. قیمت پایین محصولات چینی باعث شده است که خرید از چین هم به روش حضوری و هم به‌صورت آنلاین افزایش پیدا کند. در حال‌ حاضر سهم عمده‌ای از واردات کشورهای درحال‌توسعه توسط این کشور تأمین شود.

با توجه ‌به سابقه تاریخی رابطه تجاری ایران و چین، حجم بالایی از نیازمندی‌های کشور ما نیز ازطریق واردات از چین صورت می‌پذیرد.

برای افرادی که با چین و بازارهای آن کمتر آشنا هستند، خرید کردن در چین همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. حتی اگر در این حوزه تجربه داشته باشند، هزینه سفر به چین، اقامت و همین‌طور زمانی‌که برای قرنطینه به دلیل شیوع کرونا از دست می‌رود، به‌گونه‌ای شده است که هر کسی امکان سفر و خرید حضوری ندارد.

بنا به دلایل گفته‌شده، این روزها خرید از چین بیشتر از روش آنلاین و از وب‌سایت‌هایی مانند علی‌بابا، Made In China و علی‌اکسپرس انجام می‌شود. 

خرید از این وب‌سایت‌ها به میزان قابل توجهی می‌تواند حاشیه سود واردکننده را بیشتر و زمان تحویل کالا را کوتاه‌تر کند. دو وب‌سایت علی‌بابا و Made In China برای مشتریانی مناسب هستند که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دارند و خریدهای عمده‌، ماشین‌آلات تولیدی و کشاورزی و ... دارند.

علی‌اکسپرس  زیرمجموعه وب‌سایت علی‌بابا و یک وب‌سایت خرده‌فروشی است. علی اکسپرس امکان فروش مستقیم به ایران ندارد و باید ازطریق واسط‌هایی، خرید صورت پذیرد و برای ایران ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات