۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف یک ماهه روی دوره‌های آموزشی لیان

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تمام علاقه‌مندان حوزه امنیت و شبکه، می‌توانند از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ در جشنواره آموزشی لیان شرکت کرده و از حداقل ۳۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.
تبلیغات

این جشنواره یک فرصت طلایی برای تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی امنیت و شبکه و همچنین کارشناسان و متخصصان این حوزه است تا بتوانند با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در دوره‌های آموزشی دلخواه ثبت ‌نام کنند. این جشنواره، از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ آغاز می‌شود و تا ۹۹/۱۰/۰۹ ادامه خواهد داشت. دانشجویان می‌توانند در این بازه زمانی با مراجعه به وب‌سایت لیان، در تمامی دوره‌های مد نظر خود با استفاده از این تخفیف ثبت ‌نام کنند.  

آکادمی لیان، مرجع دوره‌های امنیت و شبکه در تمام سطوح مقدماتی و پیشرفته است؛ بسیاری از این دوره‌ها، برای اولین ‌بار در ایران ارائه می‌شوند. همچنین پکیج‌های جامعی ارائه شده است تا دانشجویان بتوانند به ‌جای شرکت در چندین دوره، در یک دوره ثبت ‌نام کنند و تمام آموزش‌های لازم را در زمینه مد نظر خود دریافت کنند.

یک هدیه نیز برای کسانی که با استفاده از این کد تخفیف در دوره‌ها ثبت‌ نام کرده‌اند، در نظر گرفته شده است؛ این افراد از تخفیف ۵۰ دلاری برای آزمون‌های بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد.  

برای اطلاع از شرایط و دریافت کد تخفیف، کافی است اینجا کلیک کنید یا با شماره 91004151-021 (داخلی 3) تماس بگیرید و با مشاوران واحد آموزش صحبت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات