اچ پی گالری مرکزی معتبر برای تعمیر پرینتر

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر شما هم یکی از مصرف‌کننده‌های پرینتر هستید، شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که هنگام چاپ دچار مشکلاتی مانند ارور هنگام انجام پرینت، گیر کردن کاغذ درون پرینتر یا مشکلاتی از این قبیل شده‌اید.
تبلیغات

ازآنجاکه تعمیر پرینتر نیاز به تخصص و تجربه دارد، مطمئنا پیدا کردن مرکز یا شخصی که بتوانید با خیال راحت پرینتر خود را برای تعمیر به آنجا بسپارید یکی از معضلاتی است که باید با آن دست‌وپنجه نرم کنید. 

متأسفانه در حال ‌حاضر دیده می‌شود که بعضی از مراکز تعمیر پرینتر، برای سود بیشتر گاهی برای مشتری قطعه اضافه عوض می‌کنند یا قطعات سالم و اورجینال دستگاه پرینتر را با قطعات کپی تعویض می‌کنند؛ حتی گاهی اوقات مشتری متوجه این موضوع نمی‌شود. در چنین شرایطی پیدا کردن و تشخیص یک مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر که صادقانه عمل کند کمی سخت می‌شود. در این مطلب راه‌هایی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید یک مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر پیدا کنید و در آخر برای راحتی شما عزیزان سایت اچ‌پی گالری که یکی از مراکز معتبر  تعمیر پرینتر است معرفی کنیم.

اچ پی گالری

چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر پیدا کنیم

اولین راه این است که از تجربه اطرافیان خود استفاده کنید. اگر در اطراف خود فردی را می‌شناسید که اخیرا تعمیر پرینتر خود را به مجموعه‌ای سپرده که کارشان خوب بوده است، می‌توانید از او درخواست کنید که آن مرکز را به شما معرفی کند.

راه بعدی این است که مرکز تعمیر پرینتری را پیدا کنید که سابقه کار طولانی در صنف تعمیر پرینتر داشته باشد؛ اما سابقه طولانی چه کمکی به پیدا کردن مرکز معتبر تعمیر پرینتر می‌کند؟ معمولا مجموعه‌هایی که اقدام به تقلب یا دروغ‌گویی به مشتری می‌کنند بعد از مدتی کار مجبور به تغییر شغل یا تغییر نام و محل کسب‌و‌کار خود هستند.

خوشبختانه از زمانی‌که کسب‌وکارها اینترنتی شده است، پیدا کردن سابقه و مدت‌زمان فعالیت وب‌سایت‌ها خیلی آسان شده و شما می‌توانید با چند جست‌وجو ساده مدت‌زمانی‌ که یک مرکز فعالیت می‌کند پیدا کنید.

حتما قبل از تحویل پرینتر خود به یک مرکز تعمیر پرینتر، از هزینه‌های جانبی و خدماتی که آن مرکز بعد از تعمیر پرینتر به شما می‌دهد سؤال کنید. دیده شده که افراد و مراکزی که سودجو هستند اول کار برای جذب مشتری قیمت را جوری به مشتری پایین می‌گویند که مشتری وسوسه شود و تعمیر پرینتر خود را به آن مرکز بسپارد. ولی در آخر هنگام تحویل فاکتور تعمیر پرینتر به مشتری  هزینه اضافی زیادی از مشتری می‌گیرند.

به مراکز تعمیر پرینتری که ادعا نمایندگی از برندهای معتبر دارند اعتماد نکنید

با یک جست‌وجو ساده می‌توانید متوجه شوید که هیچ‌کدام از برندهای مطرح مانند hp، canon، Samsung در ایران نمایندگی ندارند. برای مثال ازطریق این لینک می‌توانید نمایندگی‌های خدمات برند اچ‌پی را مشاهده کنید. همان‌طور که می‌بینید ایران جزو کشورهایی که برند اچ‌پی در آن نمایندگی دارد نیست

.

اچ پی گالری

با این مواردی که گفتیم میت‌وانید با درصد خطای کمی یک مرکز معتبر  پیدا کنید؛ اما اگر به هر دلیلی پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر پرینتر برای شما سخت است . می‌توانید از  مرکز اچ‌پی گالری برای تعمیر پرینتر استفاده کنید.

مجموعه اچ‌پی گالری با بیش از هفده سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات ماشین‌های اداری و پرینترها اعم از شارژ کارتریج، تعمیر پرینتر، فروش کارتریج لیزری و جوهرافشان یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید تعمیر پرینتر خود را با خیال راحت به آن‌ها بسپارید.

اچ‌پی گالری خدمات تعمیر پرینتر در محل هم دارد. اگر تعمیر پرینتر شما پیچیده و زمان‌بر نباشد، می‌توانید درخواست خدمات تعمیر پرینتر در محل بدهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات