پزشک بوک؛ اپلیکیشنی ضروری برای ورود به دوران قرنطینه کرونایی

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ورود تکنولوژی باعث ایجاد سبک متفاوتی از زندگی شده است. معمولا اپلیکیشن‌ها با هدف بهبود ارائه‌ی خدمات و آسان‌کردن زندگی‌ها طراحی و معرفی می‌شوند.
تبلیغات

ورود تکنولوژی به عرصه‌ی سلامت و درمان مبحثی است که از سال‌های دورتر در کشورهای پیشرفته مطرح بوده است و از این تکنولوژی به‌عنوان تله‌مدیسین یاد می‌شود و در سال‌های اخیر نیز، به یکی از مباحث داغ در کشور ما تبدیل شده است. تله‌مدیسین در لغت به‌معنی پزشکی ازراه‌دور است. استفاده از تکنولوژی با هدف ارائه‌ی سرویس‌های پزشکی و مبادله‌ی اطلاعات پزشکی در زمانی‌که فاصله‌ی فیزیکی این عمل را غیرممکن می‌سازد، مبنای ایجاد تله‌مدیسین است.

همان‌طورکه گفتیم، یکی از دلایل مطرح‌شدن تله‌مدیسین فاصله‌ی فیزیکی است. در سال جاری نیز در کشورمان، شیوع ویروس کرونا و قرنطیه‌ی خانگی و فاصله‌گذاری اجتماعی را شاهد هستیم. اپلیکیشن‌های پزشکی از‌راه‌دور به‌منظور حفظ سلامت افراد جامعه و کمک به فاصله‌گذاری اجتماعی درصدد بهبود خدمات خود بوده‌اند.

اپلیکیشن پزشک بوک چیست؟

اپلیکیشن پزشک بوک یکی از اپلیکیشن‌های پزشکی از‌راه‌دور کامل و ساده و درعین‌حال محبوبی است که خدماتی اعم از معرفی پزشک، خدمات مشاوره‌ی آنلاین، نوبت‌دهی آنلاین و پرونده‌ی الکترونیک پزشکی را کاملا رایگان ارائه می‌دهد. شاید به‌نظر برسد این قبیل اپلیکیشن‌ها صرفا برای دوران قرنطینه کاربرد دارند؛ ولی درادامه‌ی مطلب با خواندن امکانات و ویژگی‌های این اپلیکیشن متوجه می‌شویم که داشتن آن‌ها چقدر می‌تواند پس از دوران کرونا نیز کارساز باشد.

pezeshkbook-2

چرا از اپلیکیشن پزشک بوک استفاده کنیم؟

عضویت صدها پزشک و متخصص

به‌واسطه‌ی داشتن تیم متخصص، طراحی محیط کاربری ساده، گستردگی امکانات و سهولت استفاده، رضایت کاربران (بیماران و پزشکان)، اپلیکیشن پزشک بوک توانسته است مجموعه‌ای از متخصصان و پزشکان را در یک‌جا جمع کند. همین ویژگی باعث می‌شود شما با نصب اپلیکیشنی رایگان بتوانید در کسری از ثانیه به مجموعه‌ای از متخصصان دسترسی داشته باشید و باتوجه‌به نیاز و صلاحدیدتان یا با اتکا به نظرات کاربران، پزشک مدنظر خود را بیابید و درصدد رفع مشکل خود برآیید. همچنین، این اپلیکیشن تعداد زیادی از شهرستان‌ها را زیرپوشش قرار می‌دهد و همین امر باعث شده تا تمامی شهروندان بتوانند از خدمات پزشکی ازراه‌دور بهره‌مند شوند.

خدمات پزشکی و استفاده از مشاوره‌ها بدون حضور در مطب

از مزایای دیگر این اپلیکیشن حذف مدت زمان انتظار و جلوگیری از شلوغی مطب‌ها است. شما به‌راحتی حتی بدون گرفتن تماس با مطب پزشک، می‌توانید زمان‌های خالی برای ویزیت را مشاهده و بهترین زمان را برای مشاوره یا دریافت سایر خدمات انتخاب کنید. مشاوره در این اپلیکیشن هم به‌صورت متنی و هم ویدئویی انجام می‌شود. کافی است زمان‌های مشاوره‌ی هر پزشک و نوع مشاوره را از روی برنامه‌ی کاری او بررسی و مشاوره را رزرو کنید.

استفاده از خدمات پرونده‌ی الکترونیک

از خدمات منحصر‌به‌فرد این اپلیکیشن می‌توان به ایجاد پرونده‌ی الکترونیک اشاره کرد. شاید برایتان این سؤال مطرح شود که پرونده‌ی الکترونیک چیست؟ قطعا همه‌ی شما مراجعه به پزشک به‌دلایل مختلف را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که در مراجعه‌ی اول هر فرد به مطب، پرونده‌ای به‌ نامش تشکیل می‌شود که اطلاعات پزشکی بیمار را دربر می‌گیرد و این پرونده‌ها مختص به همان مطب است و استفاده از آن برای موارد پزشکی یا سایر پزشکان امکان‌پذیر نیست.

پرونده‌ی الکترونیک پرونده‌های دیجیتالی هستند که اطلاعات پزشکی و دارویی هر فرد را یکپارچه و از حالت کاغذی خارج می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، برای هر فرد یک بار پرونده‌ی الکترونیک شامل سوابق بیماری، تشخیص‌ها، تجویز‌ها و... تشکیل و در مراجعه‌های بعدی به پزشکان مختلف این پرونده به‌روزرسانی می‌شود. اپلیکیشن پزشک بوک با قراردادن این امکان در اپلیکیشن به بهبود روند بیماری و تشخیص پزشکان و کاهش اشتباه‌های پزشکان کمک می‌کند.

خدمات آنلاین پزشکی؛ کیفیتی برابر با خدمات حضوری

درنهایت تمامی خدماتی که به آن اشاره شد، با نصب اپلیکیشن در جیب خود می‌توانید داشته باشید و هر وقت به آن احتیاج پیدا کردید، بتوانید به‌راحتی استفاده کنید. اپلیکیشن پزشک بوک را با خیال آسوده نصب کنید واز خدمات آن بهره‌مند شوید.

لینک دانلود اپلیکیشن:

https://pezeshkbook.com/apps

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات