قیمت واقعی تجهیزات پزشکی را در افرا طب ببینید

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همواره در بازار کشور یکی از مشکلات اساسی فروشندگان و خریداران، نوسانات روزانه قیمت‌ها است.
تبلیغات

ازآنجاکه نرخ ارز و طلا بیشتر در معرض دید قرار دارد، سایر کالاها در بازار همواره دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. در این نوشته قصد داریم روشی آسان برای به دست آوردن قیمت روز صفرتاصد تجهیزات پزشکی دراختیار شما قرار دهیم.

اگر در کالایی اساسی یا غیر اساسی قیمت‌ها بر اساس نرخ ارز، طلا یا سوخت تقریبا به همان نسبت تغییر می‌کنند، در بازار تجهیزات پزشکی، قیمت محصولات (چه تولید داخل کشور و چه وارداتی)، با ضریب چند برابر تغییر می‌کنند و معمولا کاهش قیمت در تجهیزات پزشکی اتفاق نمیافتد. به همین دلیل برخی از فروشندگان می‌توانند قیمت‌ها را بر اساس خرید قبلی خود یا بعضا سوءاستفاده کنندگان با برداشتن قطعه ای از محصول یا تبدیل کارکرده به محصول آکبند، کاهش بدهند و اختلال زیادی در این حوزه ایجاد کنند.

اگر متقاضی خرید گروه تجهیزات پزشکی مصرفی هستید، می‌توانید با مراجعه به سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی، قیمت‌ها را مشاهده بفرمایید، ولی اگر آن کالا در بازار کمیاب شود، هر فروشنده‌ای به میل و اختیار خود، آن کالا را قیمت‌گذاری خواهد کرد. ضمنا شما می‌توانید لیست تجهیزات پزشکی مصرفی عمومی را در سایت شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) به ‌همراه قیمت روز آن‌ها دانلود و مشاهده بفرمایید.

حال اگر متقاضی خرید تجهیزات پزشکی در گروه‌های تجهیزات پزشکی خانگی (عمومی سنجشی مراقبتی یا تخصصی درمانی)، تجهیزات پزشکی بیمارستانی (عمومی کلینیکی و تخصصی)، تجهیزات پزشکی هتلینگ (مصنوعات پزشکی) و تجهیزات پزشکی معاینه هستید، بهتر است بدانید چند پارامتر مهم در قیمت‌گذاری و خرید محصول باید در نظر گرفت.

افراطب

 مشاوره انتخاب و خرید

مشاوره نکته بسیار مهمی در خرید تجهیزات پزشکی است؛ به‌طوری‌که اگر برای مرکز خاصی نیاز به تجهیزاتی هست یا برای بیماری در منزل یا بیمارستان تجهیزات پزشکی خاصی نیاز است (مانند ماسک NIV و اکسیژن ساز)، حتما باید از یک شرکت معتبر تجهیزات پزشکی دارای متخصص مشاوره گرفت و یکی از بهترین شرکت‌های این حوزه، شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) است که به‌صورت ۲۴ ساعته و در کلیه‌ی روزها آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

 محصول با کیفیت و اصل

تشخیص تجهیزات پزشکی اصل از غیر اصل و محصول باکیفیت از بی‌کیفیت کار بسیار دشواری حتی برای فروشندگان تجهیزات پزشکی است. پس باید بدانیم اول محصولی که قصد خرید آن را داریم تولید داخل کشور است یا وارداتی و اگر وارداتی است، جزو کدام گرید قرار می‌گیرد. آیا برند دارد (برند واقعی یا به سفارش واردکننده یا تولیدکننده) و خدمات پس از فروش و مشاوره راه‌اندازی و استفاده از آن به چه شکل است. قطعا بهترین شرکت برای مشاوره و خرید مطمئن و دریافت بهترین محصول موجود در کشور شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) است؛ زیرا تنها شرکتی در ایران است که به کالا یا برند خاصی وابستگی ندارد و همواره بهترین‌ها را عرضه می‌کند.

افراطب

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش، گارانتی و نحوه استفاده و راه‌اندازی تجهیزات پزشکی نیاز به دانش پزشکی و مهندسی پزشکی دارد و هر دستگاهی با دستگاه دیگر متفاوت است؛ پس باید از جایی تهیه کرد که این خدمات را داشته باشد.

درنظرگرفتن این سه پارامتر اصلی اندکی تفاوت در قیمت ایجاد می‌کند؛ گرچه از هر نظر برای خریدار بهتر است که به این نکات حتما توجه کند. بیشترین نگرانی در خصوص خرید تجهیزات پزشکی روبه‌رو شدن با قیمت‌های ارزان و مشکوک است؛ زیرا می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای مراکز درمانی، بیماران و افراد دیگر ایجاد کند. ضمنا برای پی‌ بردن به قیمت درست و واقعی تجهیزات پزشکی می‌توان ازطریق وب‌سایت شرکت افرا طب گلسار (با نام تجاری افرا طب) لیست محصولات گروه‌های مختلف تجهیزات پزشکی همراه قیمت آن‌ها را دانلود و مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات