خرید و نگهداری چین لینک در اکسکوینو

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت دانش‌بنیان اکسکوینو متشکل از متخصصان و افراد خبره در زمینه بلاک‌چین و رمز ارز مشغول به فعالیت است.
تبلیغات

هدف اکسکوینو ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات در حوزه رمز ارز است و با ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، سعی در آگاهی و شناخت بیشتر کاربران جهت فعالیت در این زمینهدارد. شرکت دانش‌بنیان اکسکوینو با حفظ حریم خصوصی کاربران، در زمینه معاملات رمز ارزها از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، پرفکت مانی، بیت کوین کش و... ، همچنین کیف پول برای نگه‌داری رمز ارز فعالیت می‌کند و اصلی‌ترین هدفش امنیت معاملات، دارایی کاربران و ارائه مناسب‌ترین قیمت است.

چین لینک به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین رمز ارزهای جهان شناخته می‎شود؛ چرا که قیمت چین لینک در ژانویه ۲۰۲۰ به ۴٫۷ دلار رسید و در همان ماه به قیمت ۸٫۶۶ دلار دست یافت و اندکی بعد به قیمت خیره‌کننده ۱۳٫۴۶ دلار رسید. به عبارتی طی ۴۰ روز، ۱۸۶ درصد و طی ۲۰ ماه ( از ژانویه ۲۰۱۹ تا آگوست ۲۰۲۰) بیش از ۴۶۰۰ درصد رشد داشته است. رکورد افزایش قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۸ اتفاق افتاد؛ اما نمودار چین لینک در این زمینه کاملا متفاوت عمل کرده و رشد چشمگیر آن در ژانویه ۲۰۱۸ اتفاق افتاده است.

هر رمز ارز متولدشده در دنیای ارز دیجیتال و بلاک‌چین در پی یک رؤیای منحصربه‌فرد ایجاد شده است. موفق‌ترین این پروژه‌ها و نوآوری‌ها با قرارگیری در میان برترین رمز ارزها و استقبال جهانی از آن‌ها نمود پیدا می‌کنند. چین لینک به‌عنوان یکی از این پروژه‌های موفق در جهان شناخته می‌شود که مشخصا با اهداف بزرگ و حقیقی به بازار آمده است؛ رمز ارزی که ادعا می‌کند خرید بیت کوین تنها راه کسب سود از بازار ارز دیجیتال نیست.

چین لینک (Chainlink) یک شبکه غیر متمرکز اوراکل است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند به بستر بلاک‌چین متصل می‌کند و برای پرداخت‌ها در حوزه خدمات روی شبکه استفاده می‌شود. قراردادهای هوشمند در بستر بلاک‌چین، پروتکلی برای تنظیم قراردادها هستند که با توجه ‌به شرایط قرارداد، تمامی اقدامات پیش‌بینی‌شده در آن به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تراکنش‌ها در این روند قابل‌ ردیابی و برگشت‌ناپذیر هستند.

قراردادهای هوشمند

بنا بر منطق قراردادهای هوشمند روی بلاک‌چین، پس از ارزیابی اطلاعات و پس از آن که شرایط مورد نیاز فراهم شود، قراردادها به‌صورت خودکار اجرا می‌شوند. سرمایه‌گذاری جمعی یک مثال خوب برای درک این مفهوم است: اگر مقدار مشخصی از اتریوم برای یک قرارداد هوشمند در تاریخ معینی سپرده‌گذاری می‌شود، پرداخت انجام می‌شود؛ در غیر این‌صورت پرداخت به سرمایه گذار/خریدار عودت داده می‌شود.

به دلیل وجود قرارداد هوشمند روی بلاک‌چین، پرداخت‌ها تغییرناپذیر (immutable) و قابل مشاهده برای عموم (verifiable) می‌شوند که تضمین‌کننده سطح بالایز اعتماد بین طرفین قرارداد خواهد بود. آن‌ها پارامترهای اعلام‎شده توافق را به‌طور کامل منعکس می‌کنند و در صورت تحقق این پارامترها و فقط در صورت اجرای آن‌ها، قرارداد اجرا می‌شود.

نحوه کارکرد چین لینک

چین لینک یک شبکه غیر متمرکز تشکیل‌شده از نودهایی است که داده‌ها و اطلاعات آورده‌شده از منابع خارج از بلاک‌چین را به داخل بلاک‌چین قراردادهای هوشمند ازطریق اوراکل ارائه می‌دهد؛ به عبارتی تأیید منابع خارجی بیرون از بلاک‌چین! این یکی از بزرگ‌ترین کلیدهای موفقیت این ارز دیجیتال است. درواقع نوآوری چین لینک در صنعت رمز ارز، اتصال دنیای واقعی به دنیای دیجیتال بر مبنای شواهد و مدارک موثق است.

نحوه خرید و نگه‌داری چین لینک

توکن LINK برای کار با استاندارد ECR20 روی اتریوم بنا شده است. بدین ‌وسیله، چین لینک قابلیت خرید و فروش به قیمت ارزهای فیات یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارا است. برای این منظور به یک سامانه معتبر نیاز است که بتوان آن‌ را بر بستر بلاکچین خریداری و نگه‌داری کرد. کیف پول ارز دیجیتال اکسکوینو یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین کیف پول‌های معتبر در کشور است که خدمات معامله بی‌درنگ این رمز ارز و ۴۲ ارز دیجیتال معتبر دنیا را فراهم کرده است. همین حالا می‌توانید با مراجعه به اکسکوینو به‌راحتی به این رمز ارز پرسود دست پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات