از سورپرایزهای بلک فرایدی «خانومی» باخبر شوید

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
مطالعه 4 دقیقه
فروشگاه اینترنتی خانومی مجموعه کاملی ‌از تمام انتظارات شما است. به‌علاوه در حراجمعه یا بلک فرایدی (جمعه سیاه)، سورپرایزهای شگفت‌انگیزی برایتان تدارک دیده است.
تبلیغات

درست‌ مثل زمانی‌که وارد فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شوید و نیاز دارید کسی مانند مشاور دلسوز و باانصاف به‌سراغ شما بیاید و باتوجه‌به نیازهای شما، بهترین انتخاب را پیش روی شما بگذارد. فروشگاه اینترنتی خانومی مجموعه کاملی ‌از تمام انتظاراتتان است که در جست‌وجویشان هستید. به‌علاوه در حراجمعه یا بلک فرایدی (جمعه سیاه)، سورپرایزهای شگفت‌انگیزی برایتان ترتیب داده است.

دغدغه‌های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

هنگامی‌که می‌خواهید لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید، یا فروشگاه مطمئنی را می‌شناسید که سالیان سال است مشتری‌اش هستید یا همیشه دلواپسی‌هایی برای خریدتان دارید. خرید بدون دغدغه خودش نعمتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. اگر هم قرار باشد نصیب شود، پیش‌نیازش این است که فروشگاهی مطمئن سراغ داشته باشیم. مسائل مهمی که خرید لوازم آرایشی بهداشتی را سخت می‌کند، کدام است؟

۱. اصالت کالا

در بازار مملو از اجناس تقلبی و گاه اجناس قاچاق، آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد، اصالت کالاها است؛ یعنی از فیلتر دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی گذشته و مارک و برند اصل شرکت تولیدکننده باشد.

۲. تنوع برندها

«آن مارک را نداریم؛ اما این برند هست، مشابه همان کیفیت!» این جمله از آن دست جمله‌هایی است که وقتی از فروشنده می‌شنوید، هم قانع به خرید می‌شوید و هم می‌دانید که احتمالا پشیمان خواهید شد! وقتی از کالایی راضی هستید، دلتان می‌خواهد همان را مجدد استفاده کنید و اگر در فروشگاهی تنوع برند وجود نداشته باشد، این امکان تا حدودی از شما سلب خواهد شد.

۳. قیمت منصفانه

حس خوبی است وقتی می‌دانید کالایی که خریدید، به کمترین قیمت ممکن در بازار بوده و قیمتی که فروشگاه به شما عرضه می‌کند، همان قیمت مصوب کالاها در دستگاه‌های نظارتی است. بااین‌حال، می‌دانیم که در اغلب فروشگاه‌ها این اتفاق نمی‌افتد.

۴. انتخاب درست و خرید مطمئن

گاهی می‌دانیم به چه چیزی نیاز داریم؛ اما گاهی با آنکه نیاز خود را می‌دانیم، نمی‌دانیم آن چیز دقیقا چه محصولی است و از چه برند یا محصول خاصی می‌توانیم برای رفع نیاز خود استفاده کنیم. اینجا است که نقش مشاور دلسوز در فروشگاه عالی پررنگ می‌شود. وقتی بتوانید به توصیه‌ها و اطلاعات فروشنده اعتماد کنید، احساس خشنودی و آرامش‌خاطر خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی خانومی؛ مجموعه کاملی از خواسته‌های شما

دغدغه‌های اصلی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را باهم برشمردیم. حالا تصور کنید که در فروشگاه اینترنتی تمام آنچه گفتیم، یکجا دور هم جمع شده باشد. فروشگاه اینترنتی خانومی پرتنوع‌ترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که علاوه‌بر انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، انواع اکسسوری‌ها از کیف و کفش و کمربند گرفته تا لوازم برقی شخصی برای زیبایی پوست و مو را نیز در فروشگاه خود جای داده است. با حراجمعه خانومی از قیمت‌های عجیب این فروشگاه نیز شگفت‌زده خواهید شد.

این بازار بزرگ و شگفت‌انگیز با طراحی کاربرپسند سایت، ساده‌ترین شیوه خرید را درمقابل شما قرار داده تا در این شرایط اپیدمی کرونا، بتوانید بدون خطر رفتن به بازارهای شلوغ و از خانه خود، بهترین خرید را تجربه کنید.

در فروشگاه خانومی بیشترین تنوع برندها را مشاهده خواهید کرد؛ به‌طوری‌که شاید گاهی برندهایی که جای دیگری نتوانید آن‌ها را پیدا کنید، در این فروشگاه خواهید یافت. به‌علاوه تمامی اجناس این فروشگاه بزرگ با ضمانت اصالت کالا و تأییدیه وزارت بهداشت کشور فروخته می‌شوند.

مجله زیبایی خانومی باعث افزایش آگاهی شما هنگام خرید می‌شود و رفتن به قسمت مجله این سایت، به‌قدری اطلاعات مفید و دست‌اول دراختیارتان قرار می‌دهد که شما را از هر مشاوری بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین، اطلاعاتی که درباره هر محصول در این سایت بزرگ اینترنتی گذاشته شده، اطلاعات کامل و جامع و دقیقی از محصولات است که کمک می‌کند به‌سادگی محصول موردنیاز خود را بیابید و آن را سفارش دهید و در منزل دریافت کنید. افزون‌براین، با رعایت مسائل بهداشتی تا هفت روز امکان عودت کالا وجود دارد که اگر خریدتان با آنچه قصد داشتید بخرید مغایرتی داشت، نگرانی نداشته باشید.

قیمت تمامی اجناس موجود در فروشگاه اینترنتی خانومی ‌برابر با قیمت مصوب فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است و نماد اعتماد الکترونیک ملی این سایت شما را از نظارت مستقیم دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌های این فروشگاه مطمئن می‌کند. به‌علاوه بلک فرایدی فروشگاه خانومی با کوله‌باری از سورپرایزهای شگفت‌انگیز، چشم‌به‌راه شما است.

سورپرایزهای خانومی در جمعه‌سیاه

بلک فرایدی یا جمعه‌سیاه روز خاصی از سال است که در سراسر جهان فروشگاه‌های مختلف تخفیفات تکرارنشدنی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند و این روز بهترین فرصت برای خریدهایی است که در تمام سال آن را به‌تعویق انداخته بودیم. در ایران نیز، چند سالی است که فروشگاه‌های معتبر به‌احترام مشتریان این روز را هم‌زمان با روز جهانی آن برگزار می‌کنند و تخفیفات شگفت‌انگیزی برای مشتریان خود قائل می‌شوند. حراجمعه سال ۱۳۹۹ برابر با ۷ آذر است و فروشگاه اینترنتی خانومی سورپرایزهای شگفت‌انگیزی برای مشتریانش قرار خواهد داد.

البته شما هر روزی که به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی سر بزنید، گزینه‌ای به‌نام تخفیف شانس روز دارید که برخی کالاها در تخفیفات جادویی قرار دارند. بااین‌حال، امسال در جمعه سیاه خانومی برنامه‌های مدون بی‌نظیری برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه خانومی چشم‌انتظارتان است. به همه دوستان خود خبر دهید و از هم‌اکنون در سایت خانومی ثبت‌نام کنید و آماده خرید در آن روز باشید؛ چراکه می‌توانید بهترین خرید تمام سال خود را در فروشگاه خانومی تجربه کنید.

برای آشنایی بیشتر و اطلاع از جزئیات دقیق‌تر درباره محصولات و تخفیف‌های حراجمعه خانومی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.khanoumi.com/bf

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات