نرم افزار crm دانا ابزاری مفید جهت موفقیت در کسب‌وکار

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
نرم‌افزار مدیریت فروش دانا، به تیم فروش شما توان اجرایی بالا خواهد داد. با دانا همه ابزارهای لازم برای مدیریت صحیح فروش را دراختیار خواهید داشت.
تبلیغات

همه‌گیری بیماری کرونا، شکل جدیدی به کسب و کارها بخشیده است. بسیاری از شرکت‌ها، برای حفظ سلامت کارکنان خود دورکاری را تجربه می‌کنند. دورکاری به کارمندان فرصت می‌دهد در آرامش و امنیت خانه، کارهای خود را انجام دهند و سرعت انتشار بیماری را تا حدودی کاهش داده است.

دورکاری درکنار مزیت‌های بیشماری که دارد، با چالش‌های بسیاری همراه است. یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها چگونگی مدیریت تیم و انجام گروهی کارها است. شرکت‌های بزرگ برای مدیریت تیم های دورکار از نرم‌افزار مدیریت پروژه و همچنین نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنند. 

یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهای CRM ایرانی که در شرکت‌های بزرگ ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا است. این نرم‌افزار تمام ابزارهایی که برای مدیریت فروش و ارتباط با مشتری نیاز دارید دراختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب شرکت دانا پردازش به معرفی CRM و ضرورت استفاده از آن در کسب و کارها می پردازد

چرا باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنیم

برای مدیریت کارآمد تجارت از راه دور، افزایش همکاری تیم‌ها و اطمینان از اینکه بهترین تجارب مشتری را در این برحه مهم از زمان ارائه می‌دهید، باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنید. مدیریت یک تیم دورکار بدون داشتن ابزارهایی که CRM دراختیار شما قرار می‌دهد کاری دشوار خواهد بود. در نرم‌افزار CRM مانند نرم‌افزار دانا می‌توانید پروژه‌های مشترک تعریف کنید و وظایف هر کارشناس و تیم کاری را به‌صورت تفکیک‌شده تعریف کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از داشبوردهای مدیریتی گزارشی از عملکرد اعضای تیم داشته باشید و آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنید.

اجازه بدهید بررسی کنیم که چگونه خرید نرم‌افزار CRM می‌تواند به فعالیت از راه دور کسب‌وکارها کمک کند و چه چیزی آن را به بهترین نرم‌افزار برای مدیریت تیم ها از راه دور تبدیل می‌کند.

ادغام یکپارچه با سایر برنامه‌ها 

شما برای انجام کارهای روزانه خود از نرم‌افزارهای بسیاری استفاده می‌کنید. برای مثال از نرم‌افزار حسابداری برای مدیریت امور مالی خود بهره می برید. با قابلیت یکپارچه سازی نرم‌افزار CRM می‌توانید به‌سادگی معاملات فروش

را مستقیم به نرم‌افزار حسابداری خود منتقل کنید.

ازآنجاکه نرم‌افزار CRM می‌تواند با سایر برنامه‌ها یکپارچه شود، می‌توانید مشکلات استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و عدم انجام بهینه وظایف را فراموش کنید. به‌سادگی و با استفاده از سرویس‌های ادغام CRM، پلت فرم CRM خود را با سایر نرم‌افزارها و ابزارهای تجاری ادغام کنید تا پایپ لاین فروش شما ساده‌سازی شود و مدیریت فعالیت‌ها بهبود پیدا کند.

بینش عملی برای ایجاد راهبردهای بهتر 

در مواقع بحرانی، انعطاف‌پذیری در تصمیم‌گیری و تغییر استراتژی برای سازگاری بهتر با شرایط متغیر تجاری مهم است. اکنون با دراختیار داشتن نرم‌افزار CRM، داده‌های شما به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند و می‌توانید از این داده ها برای استخراج بینش عملی و برنامه‌ریزی حرکت بعدی خود استفاده کنید.

به‌عنوان مثال با خرید نرم‌افزار CRM دانا به شما این امکان را می‌دهد تا از داده‌های موجود در نرم‌افزار، داشبورد های متنوع ایجاد و با گزارش‌گیری، رفتار آینده مشتریان را پیش‌بینی کنید.

جلب اعتماد مشتریان 

در شرایط دشوار اقتصادی، ایجاد روابط معتبر با مشتری و استفاده از تمام نقاط تماس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان، برای یک کسب‌و‌کار بسیار مهم است. استفاده از نرم‌افزار CRM به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی اطلاعات مشتریان را دراختیار داشته باشید و برای تماس‌های آتی با مشتریان، از این اطلاعات در جهت پیشبرد معاملات استفاده کنیم.

دانا

فروش در هر حالت 

برای تیم های دورکار، استفاده از یک نرم‌افزار مبتنی بر ابر مانند DanaCRM اطمینان حاصل می‌کند که کارایی تیم فروش تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. CRM به حذف همه گلوگاه‌های ارتباطی کمک می‌کند؛ زیرا همه کاربران CRM برای همکاری و افزایش درآمد، یک دید ۳۶۰ درجه از مشتریان و پایپ لاین فروش دارند.

دلیل دیگر برای انتخاب DanaCRM به‌عنوان بهترین نرم‌افزار برای تیم‌‎های دورکار، قابلیت‌های هوشمند اطلاعات فروش و پیش‌بینی دقیق فروش آن است.

یکپارچه‌سازی ارتباط بین تیم‌ها 

برای اینکه تیم‌ها در یک محیط از راه دور بهتر کار کنند، گزینه‌ای بهتر از نرم‌افزار CRM وجود ندارد. سیستم CRM تیم را به‌صورت یکپارچه نگه می‌دارد. اطلاعات به‌روز را دراختیار اعضای تیم قرار می‌دهد و تغییرات سیستم را به اطلاع همه اعضا می‌رساند. با استفاده از نرم‌افزار CRM هر کارشناس وظایف خود را به‌خوبی میشناسد، میزان پیشرفت پروژه و برنامه‌های پیش رو را می‌شناسد و نقش خود در هر کاری را به ‌وبی می‌داند.

افزایش بهره‌وری 

CRM با ارتباطات یکپارچه به تیم ها کمک می‌کند تا با حذف کارهای اضافه ازطریق اتوماسیون، بهره‌وری را افزایش دهند. این به تیم شما امکان می‌دهد تا در وقت صرف‌شده برای کارهای تکراری مانند ورود اطلاعات صرفه‌جویی کند و بتواند روی پاسخگویی به سؤالات مشتری، بازیابی اعتماد مشتری و ارائه بهترین خدمات به مشتری متمرکز شود.

کلام آخر

در شرایطی که کارمندان از راه دور کار می‌کنند، استفاده از ابزارهایی که بتواند تیم را درکنار هم نگه دارد، در موفقیت شما بسیار مؤثر است.

در انتخاب ابزار مناسب به فاکتورهایی مانند نیاز‌های کاری شما، میزان سهولت استفاده توسط اعضای تیم و محرمانگی و امنیت نرم‌افزار توجه داشته باشید.

تصمیم‌گیری در مورد انتخاب بهترین نرم‌افزار برای تیم‌های دورکار بسیار مهم است. سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار CRM برای کار از راه دور به مدیریت تیم‌ها، ایجاد اعتماد در مشتری و برنامه‌ریزی فعالانه با تصمیم‌گیری مبتنی بر داده کمک خواهد کرد. بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزار ایرانی مانند شرکت دانا پرداز توانسته‌اند با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و با بررسی نیازهای بازار ایران نرم‌افزارهای CRM بومی برای رفع نیازهای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کنند. از آن جایی که نرم‌افزارهای ایرانی با توجه ‌به بازار ایران طراحی شده‌اند به‌خوبی می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات