ایران ایکس پی پن نماینده قلم نوری XP Pen در ایران

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ایران ایکس پی پن نماینده رسمی قلم های نوری نوری و مانیتور های طراحی، ارائه‌دهنده محصولات XP Pen است.
تبلیغات

قلم های نوری طراحی، مانیتور طراحی، لوازم جانبی و ... از اصلی‌ترین محصولات کمپانی XP Pen هستند. در ادامه قصد داریم در مورد یک مدل از جدیدترین این محصولات که به‌تازگی در ایران ایکس پی پن موجود شده است صحبت کنیم. توضیحاتی که در مورد قلم های نوری و مانیتور های طراحی در این متن ارائه می‌شود، بخشی از تجربیات کارشناسان نمایندگی XP Pen (سامان کام) است.

بیشتر کاربران قلم نوری، طراحان دیجیتال هستند که در حوزه‌های مختلف طراحی فعالیت می‌کنند؛ از جمله تصویرگری، طراحی لوگو تایپ، طراحی پوستر و ... . دلیل علاقه این دسته از هنرمندان به قلم نوری، طراحی با قلمی با حساسیت به فشار و رزولوشن بسیار دقیق است. از مهم‌ترین ویژگی‌های قلم نوری و مانیتور  طراحی در اصل حساسیت به فشار، رزولوشن و زاویه قلم است که بسیار برای هنرمندان ارزشمند است.

xp-pen-2

مانیتور طراحی XP Pen از پرفروش‌های این برند است. کمپانی ایکس پی پن با توجه‌ به قیمت، ویژگی‌های بسیار خوبی در این دستگاه تعبیه کرده که درنتیجه آن، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

مانیتورهای طراحی XP Pen 15.6 با توجه‌ به ابعاد، متفاوت برای هنرمندان تولید شده است. ابعاد ۱۲، ۱۳٫۳، ۱۵٫۶ و ... که به غیر از ابعاد دارای ویژگی‌های دیگری هم هستند. مجموعه ایران ایکس پی پن (نماینده XP Pen) تلاش کرده است رنج گسترده‌ای از این مدل‌ها را همیشه موجود داشته باشد.

مانیتور طراحی XP-Pen Artist Pro 15.6 یکی از رایج‌ترین مدل‌ها در برند XP Pen است که تمام ویژگی‌هایی که یک طراح از مانیتور طراحی انتظار دارد، دارا است. دارای کلید‌های میانبر کافی است که بتوان فرمان‌های مختلف را روی آن‌ها شخصی‌سازی کرد. بر اساس بازخورد مشتریان ایران ایکس پی پن (سامان کام) این مدل بسیار محبوب است.

حساسیت به فشار، رزولوشن قلم، سرعت حرکت قلم و ... از ویژگی‌هایی است که این مدل به‌طور دقیق آن را دارد. این قلم نوری در برند XP Pen سازگار با اندروید نیست؛ به این معنا که نمی‌توان به گوشی و تبلت دارای سیستم‌عامل اندروید متصل کرد.

xp-pen-3

مدل ذکرشده دارای ابعاد سطح فعال ۱۵٫۶ است. طبق بازخوردی که مجموعه ایران ایکس پی پن (سامان کام) از مشتریان خود داشته، ابعاد متوسط بیشتر مناسب هنرمندان است و ابعاد کوچک برای اساتیدی که تدریس آنلاین انجام می‌دهند. طبیعی است که نوشتن حروف و کلمات در ابعادی حدود یک کاغذ معمولی خیلی ساده‌تر از نوشتن روی یک پد طراحی بزرگ است.

نمایندگی XP Pen در تلاش است که مشاوره‌ای تخصصی‌تر به هنرمندان دیجیتال در حوزه خرید قلم نوری طراحی ارائه بدهد. در این مجموعه سعی شده است که همیشه محصولات متنوع برای کاربردهای مختلف موجود باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات