خرید گل و گیاه از گلفروشی VIP Shop تهران؛ در ایام کرونا

یک‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
بدون هیچ نگرانی در ایام کرونا و بقیه روزهای سال در تمام ساعات شبانه روز گل‌های مورد نیاز خود را از گلفروشی آنلاین VIP Shop تهیه کنید.
تبلیغات

حتما برای شما هم پیش آمده که بدون برنامه‌ریزی به مهمانی یا جلسه ای دعوت می‌شوید و برای احترام تصمیم می‌گیرید که یک دسته گل یا یک گیاه آپارتمانی هدیه ببرید. باتوجه‌به زمان کم، قطعا به‌دنبال بهترین گل فروشی تهران، نزدیک‌ترین گل فروشی یا معروف‌ترین گل فروشی می‌باشید. تا در کمترین زمان بتوانید دسته گل خود را تهیه کنید.

البته با تشدید شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف و فروشگاه‌ها و محدودیت‌های تردد، خرید گل به‌صورت حضوری انجام نمی‌شود. برخی از گلفروشی‌های محلی با سفارش دسته گل، امکان ارسال گل و تحویل آن در منزل شما را نیز دارند. ضمن اینکه می‌توانید گل مدنظر خود را به آدرس گیرنده هم ارسال کنید. ما در اینجا میخواهیم تمامی مشکلات شما را در مسیر خرید گل از گلفروشی، به‌صورت حضوری را با هم بررسی کنیم و در انتها راه حلی بی‌نظیر به شما ارائه دهیم.

مشکلات و معایب خرید گل از گلفروشی به‌صورت حضوری

پیدا کردن گل فروشی

پیدا کردن گلفروشی در محله‌های تهران شاید کار دشواری باشد. ماجرا از جایی شروع می‌شود که شما مجبور هستید به‌صورت حضوری برای انتخاب و سفارش سبد گل یا دسته گل به گلفروشی محله خود مراجعه کنید.

ساعت کار گلفروشی

اگر شانس بیاورید و ساعت کار مغازه گلفروشی، با زمان مراجعه شما همخوانی داشته باشد، می‌توانید وارد فروشگاه شوید. شما به سختی یک گلفروشی برای خرید گل پیدا کرده‌اید.

تنوع پایین محصولات

وارد فروشگاه گل شده‌اید. اگر سبد گل، باکس گل یا دسته گل آماده ای در فروشگاه باشد، می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. اما مشکل اینجا است که محصول مدنظر شما احتمالا میان این گل‌ها وجود ندارد.

کیفیت پایین گل‌ها

گلفروشی محله شما، لزوما بهترین گلفروشی تهران نیست. شما مجبور هستید که از این گلفروشی خرید کنید. گلفروشی‌هایی که ازلحاظ فروش در سطح بالایی قرار ندارند، نمی‌توانند گل‌های شاخه ای را روزانه تهیه کنند. پس عموما گلفروشی‌های محلی هر چند روز یکبار خرید گل انجام میدهند که باعث افت کیفیت محصولاتشان می‌شود.

تنوع پایین محصولات و گل‌ها

افرادی که در گلفروشی‌های محلی کار می‌کنند عموما افراد سنتی هستند. به همین خاطر طراحی و دیزاین سبد گل، جعبه گل، تاج گل، دسته گل آن‌ها به روز و جدید نیست. از طرفی، کمتر پیش می‌آید که ما گل‌های جدید و فصلی، که تازه وارد بازار می‌شوند را در گل فروشی‌های سنتی پیدا کنیم. دو عامل طراحی و تنوع پایین گل باعث کاهش تنوع تم رنگی و طراحی محصولات آن‌ها می‌شود.

زمان بر بودن آماده‌سازی سفارشات

شما وارد گلفروشی شده‌اید، که شاید قبل از شما مشتریان دیگر هم سفارش داشته باشند و باتوجه‌به کمبود نفرات گل آرا مجبور هستید تا آماده‌سازی سفارش آن‌ها صبر کنید.

یادداشت روی گل

سالیان سال است که در مغازه‌های سنتی کارت‌های آماده تبریک و تسلیت وجود دارد که برای گل‌ها استفاده می‌شود. اگر هم متن دلخواه تان را بخواهید باید با خودکار و دست خط فروشنده روی کارت بنویسید که قطعا از زیبایی سبد یا جعبه گل شما می‌کاهد.

قیمت محصول

بعد از کلی سردرگمی و صرف وقت زیاد محصول شما آماده شده و می‌خواهید هزینه آن را بپردازید. شما از قیمت گل‌ها اطلاعی ندارید و این محصول را با نظیر آن در فروشگاه‌های دیگر مقایسه نکرده اید. پس هر قیمتی که فروشنده بخواهد از شما خواهد گرفت و شما نیز باتوجه‌به وقت و شرایط، مجبور به پرداخت آن هستید.

حمل محصول

تصور کنید سبد گل بزرگی را سفارش داده اید و به یک مراسم مهم می‌روید و چهار نفر در خودرو سرنشین دارید. آیا پیش‌بینی حمل این محصول تا مقصد را کرده‌اید؟

عدم تحویل گل به طبقات ادارات و بیمارستان‌ها

تا به اینجا با بخشی از موانع خرید حضوری گل و گیاه آپارتمانی آشنا شدید. حال راه‌حل چیست؟

گلفروشی VIP

چطور میتوانیم بدون این مشکلات خرید گل انجام دهیم؟

حتما تاکنون نام خدمات گل فروشی آنلاین به گوش تان خورده است. اگر هم با خدمات گل فروشی آنلاین آشنایی ندارید، حتما می‌توانید شگفتی استفاده از خدمات گل فروشی آنلاین را با تصور اینکه یک روز در خانه تان یا محل کار تان نشسته اید و زنگ در یا در اتاق تان به صدا درمی‌آید و دسته گل یا سبد گل جذابی رو به رویتان قرار می‌گیرد و این سوپرایز کوچک در قالب دیدن شاخه گل‌های زیبا و ظریف تمام خستگی روز را از تن تان می‌رهاند.

  • بهترین گلفروشی در گوشی موبایل یا کامپیوتر شما است.
  • وارد سایت vipshop.flowers شوید.
  • می‌توانید 24 ساعت شبانه روز سفارش گل دهید و محدودیتی ندارید.
  • تهیه گل روزانه و بدون واسطه باعث شده تا تازگی و کیفیت گل‌های VIP را گارانتی کنیم.
  • در دنیای مجازی رقابت در طرح و رنگ گل‌ها بسیار زیاد است. تمایز گلفروشی VIP Shop با دیگر رقبا در تنوع و خلاقیت طرح‌هاست.
  • با ثبت سفارش آنلاین گل، محصول مدنظر مطابق عکس، در روز و ساعت مورد و به شخص مدنظر شما تحویل داده خواهد شد. عکس و رسید محصول تحویل داده برای اطمینان شما برای شما ارسال خواهد شد.
  • متن مدنظر شما در فونت و قالب‌های متفاوت روی کارت و پاکت‌های مخصوص VIP چاپ شده و روی محصولات قرار میگیرد.
  • یکی از محاسن خرید‌های اینترنتی، مقایسه محصولات و قیمت‌ها با سایت‌های دیگر است. مطمئنا قیمت‌های بالا در رقابت جایی ندارند. تولید گل بدون واسطه و استفاده از گل آراهای حرفه‌ای و خبره در محصولات، باعث شده تا محصولات VIP Shop با کمترین هزینه تمام شده، خدمت مشتریان ارائه گردد.
  • حمل محصولات VIP به عهده شرکت و رایگان است. گل مدنظر شما به شخص مدنظر شما صحیح و سلامت تحویل داده خواهد شد.
  • محصول مدنظر شما توسط نماینده گلفروشی آنلاین VIP Shop در طبقات ساختمان‌ها، ادارات، نمایشگاه، بازار، اتاق‌های بیمارستان، بهشت زهرا و...  تحویل داده ‌می‌شود.

ما ده مورد از مشکلات کلی خرید گل را بررسی کردیم و همان‌طور که ملاحظه کردید این مشکلات و موانع در خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی وجود ندارد. اگر خرید اینترنتی یا کار کردن با سایت برای شما سخت است می‌توانید ازطریق واتساپ با مشاوران و گل آراهای ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت: www.vipshop.flowers

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۲۲۲۳۲

واتساپ: ۰۹۰۳۴۶۴۴۲۲۲

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات