۲۲ رمزارز جدید به کیف پول اکسکوینو اضافه شد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
۲۲ رمز ارز معتبر و رایج دنیا به کیف پول امن اکسکوینو اضافه شد.
تبلیغات

براساس این خبر و با اضافه‌شدن این ۲۲ رمز ارز، تعداد ارزهای دیجیتال اکسکوینو به تعداد ۴۳ رسید. این ارزها علاوه‌بر معامله، امکان نگه‌داری در این کیف پول امن کاملا ایرانی را دارند. رمز ارزهای جدید افزوده‌شده به کیف پول اکسکوینو عبارت‌اند از: پولکادات (DOT)، کریپتو کوین (CRO)، تزوس (XTZ)، لئو (LEO)، کازماس (ATOM)، نم (NEM)، هوبی توکن (HT)، وی چین (VET)، یونی‌سواپ (UNI)، مکر (MKR)، بیسیک اتنشن (BAT)، دیجی بایت (DGB)، وِیوز (WAVES)، اُ کی بی (OKB)، کوانتوم (QTUM)، زیلیکا (ZIL)، دکِرِد (DCR)، آگور (REP)، لیسک (LSK)، بیت کوین گلد (BTG)، نانو (NANO) و گولِم (GNT).

در میان این آلت‌کوین‌ها، نام وی چین، یونی سواپ، پولکادات، تزوس، نانو و کریپتو کوین نیز به‌چشم می‌خورد که شاید برای کاربران شناخته‌شده‌تر باشد. رمز ارز وی چین به‌منظور شفاف‌سازی روند اطلاعات و افزایش سرعت انتقال دارایی‌ها وارد بازار شده است. این پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین است و برای بهبود فرایندهای مدیریت زنجیره‌ی تأمین طراحی شده و در چین قدرت فراوانی دارد.

تزوس شبکه‌ای مشابه اتریوم است که امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را به کاربران می‌دهد، با این تفاوت که تزوس از الگوریتم اجماع اثبات سهام (EOS) استفاده می‌کند و به‌دنبال کسب برتری درمقابل اتریوم است. پولکادات به‌عنوان نسل بعدی بلاک‌چین یاد می‌شود. این پلتفرم سایر شبکه‌های بلاک‌چینی را به‌هم متصل و شبکه‌ای یکپارچه از آن‌ها ایجاد می‌کند.

excoino-2

یکی دیگر از رمزارزهای جدید موجود در کیف پول اکسکوینو یونی سواپ است. Uniswap پروتکلی متن‌باز است که امکان استفاده و مبادله‌ی توکن‌های ECR-20 را برای کاربران مهیا می‌کند و روی بلاک‌چین اتریوم قرار دارد. ارز نانو در تلاش است تا با رفع مشکلات مقیاس‌پذیری و مسائل محاسباتی، مصرف انرژی را کاهش دهد و از این طریق تکنولوژی بلاک‌چین را متحول و مشکلات بزرگ این صنعت را رفع کند.

کریپتو کوین یکی دیگر از ارزهای بسیار معروف بازارهای مالی است که اکنون دردسترس کاربران اکسکوینو قرار دارد و با هدف انتقال سیستم مالی فعلی دنیا به‌سمت سیستم مالی مبتنی‌بر ارزهای دیجیتال به‌وجود آمده است.

اکسکوینو یک سامانه جامع در حوزه رمز ارزها است که به‌عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه دهنده کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۶ در حال فعالیت است. در این سامانه امکان خرید و فروش بیت کوین و نگه‌داری ده‌ها ارز دیجیتال معروف دنیا مانند اترویم، تتر و غیره وجود دارد و کاربران می‌توانند به‌سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال مدنظر خود را معامله یا نگه‌داری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات