خرید آسان گیفت کارت از موبوگیفت

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
هدیه خریدن همیشه سخت است؛ نه به‌خاطر هزینه‌ای که برای آن می‌پردازیم، به‌ این علت ‌که نمی‌دانیم طرف مقابل خوشش می‌آید یا نه؛ در نهایت هم گیج می‌شویم.
تبلیغات

دیگر خیلی مرسوم نیست که یک پاکت پول به افرادی که دوستشان داریم هدیه بدهیم. گیف کارت‌ها هم به همین علت به‌وجود آمده‌اند.

گیف‌کارت‌ها مثل همین کارت هدیه‌هایی که از طرف بانک‌های مختلف صادر می‌شوند، هستند. یعنی فردی که آن را به شما هدیه می‌دهد، اعتبار آن را شارژ می‌کند. ولی با این تفاوت که کمی خاص‌ترند. اگر می‌خواهید برای یک فردی که عاشق بازی است و رکوردهای قابل قبولی در بازی‌های پلی‌استیشن دارد کادو بخرید، بهترین کادو همان گیف کارت سونی است.

مثلاً اگر کسی را می‌شناسید که حوزه کتاب است و فقط هم زبان اصلی‌اش را می‌خواند، می‌توانید برای او گیفت کارت آمازون بگیرید و او را خوشحال کنید!

در این مطلب موبو گیفت در مورد  گیفت کارت و انواع آن توضیح می‌دهد. با مراجعه به سایت موبوگیفت با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

گیفت کارت چیست؟

موبوگیفت

گیف کارت، یک کارت هدیۀ (همان‌طور که از نامش هم پیدا است) فیزیکی با مجازی هست که دارای اعتبار مجازی است. این اعتبار مجازی با وارد کردن کد به حساب افراد واریز می‌شود. مثلاً وقتی که می‌خواهید از فروشگاه‌های آنلاین یا اپ استورهای مختلف خرید کنید، می‌توانید کد مربوط به گیفت کارت را وارد کنید و خریدتان را انجام دهید.

گیفت کارت‌ها فقط برای هدیه دادن هستند و نمی‌توانید اعتبار آن را برای کسی منتقل کنید یا حتی آن را پس بدهید. هر شرکت و کمپانی‌ای، گیف کارت مخصوص خودش را دارد. مثلاً گیفت کارت آیتونز فقط در اپ استور یا استور آیتونز کاربرد دارد.

همچنین گیف کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت، فقط در استور گوگل پلی قابل استفاده است. همین روند برای گیفت کارت مایکروسافت، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت پلی استیشن و غیره هم صدق می‌کند.

انواع مختلف گیفت کارت‌ها کدام‌اند؟

همان‌طور که بالاتر هم در موردش صحبت کردیم، گیف کارت‌ها انواع مختلفی دارند. در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card):

بهترین هدیه برای عاشقان محصولات اپل، گیف کارت آیتونز است. گیفت کارت آیتونز را می‌توان در اپ استور آیتونز، مک اپ و آی بوک استور استفاده کرد. خودتان تصور کنید که چه محصولاتی را می‌توان با آن خرید! بیشترین کاربرد گیفت کارت آیتونز در دستگاه‌های اپل مثل آیفون، آیپد، آیپاد و مک است.

شما می‌توانید باتوجه‌به بضاعت مالی خودتان از بین گیف کارت‌های 2 دلاری، 10 دلاری، 50 دلاری و حتی 500 الی 1000 دلاری، آن‌هم به‌صورت سفارشی، انتخاب و خرید کنید. بهترین گیف کارت آیتونز برای خرید، گیفت کارت آمریکاست. حتی افرادی که ساکن انگلستان، کانادا، استرالیا و غیره هستند هم تمایل‌شان به خرید گیفت کارت اپل است.

در هنگام خرید گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا، دقت کنید تا گیف کارت دزدی به شما داده نشود. متاسفانه تعداد گیفت کارت‌های دزدی در ایران، بسیار زیاد شده است. اگر به هر دلیلی کدی که وارد می‌کنید ازطریق یک گیفت کارت دزدی باشد، اپل اکانت شما را بلاک خواهد کرد.

درنتیجه باید دقت کنید که برای خرید گیفت کارت، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها را انتخاب کنید. موبوگیفت، یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های خرید و تهیۀ انواع گیفت کارت است.

گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gift Card):

اندرویدی‌ها همه‌جا هستند. خوشبختانه گوگل برای کسانی که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند هم هدیه‌های خوبی در نظر گرفته است. با خرید گیفت کارت گوگل پلی، به عزیزی که اندرویدی است، امکان خرید گوگل پلی استور یا خریدهای درون برنامه‌ای مثل خرید جِم‌های کلش آف کلنز می‌دهید.

گیفت کارت پلی استیشن:

نیازی هست تأکید کنم که گیفت کارت پلی استیشن، آرزوی شب تولد هر عاشق بازی (یا همان گیمر!) است؟

گیفت کارت‌های پلی استیشن هم در قیمت‌های متنوع عرضه می‌شوند و مدت استفادۀ آن‌ها هم محدود است.

گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card):

ویندوزفون‌ها هم طرفداران خاص خودشان را دارند. گیفت کارت‌های مایکروسافت مخصوص کادو دادن به این افراد هستند. شما می‌توانید هر محصولی که در اپ استور مایکروسافت وجود دارد را با کمک گیفت کارت مایکروسافت خریداری کنید.

بازۀ قیمتی گیفت کارت مایکروسافت هم بسیار متنوع و زیاد است و از کشورهای مختلفی صادر می‌شود که بهترین آن گیفت کارت آمریکایی مایکروسافت است.

گیفت کارت ایکس باکس (XBOX Gift Card):

گیفت کارت‌های ایکس باکس از اپ استورهای مایکروسافت قابل دریافت هستند. گیمرهایی که شب و روزشان را با بازی‌های ایک باکس می‌گذرانند، عاشق اکانت‌های گلد ایکس باکس‌اند. این گیفت کارت‌ها هم در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید آن را تهیه کنید.

گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card):

آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است. در این فروشگاه انواع کتاب‌ها، مجلات، لوازم الکترونیکی و در کل هرچیزی که می‌شود فروخت، دیده می‌شود. اگر مطمئن نیستید که فردی که برای او می‌خواهید کادو بخرید، دقیقاً چه چیزی دوست دارد، بهترین گزینه برای انتخاب از بین انواع گیفت کارت، گیفت کارت آمازون است.

خیلی از کتاب‌های درسی دانشجویان، خصوصاً آن دسته از دانشجویانی که در مقطع ارشد و دکترا مشغول به تحصیل‌اند، در این فروشگاه پیدا می‌شود. درنتیجه، می‌توانید برای چنین افرادی هم گیفت کارت آمازون تهیه کنید.

گیفت کارت آمازون هم در قیمت‌های مختلف و متنوعی وجود دارند.

گیفت کارت ای‌بی (eBay Gift Card):

فروشگاه بزرگ eBay نیازی به معرفی ندارد و خودتان خیلی بهتر می‌دانید که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سایت‌های جهان است. گیفت کارت eBay هم برای خرید از این سایت بزرگ فروشگاهی است.

گیفت کارت فیسبوک (Gift Card Facebook):

برخی از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و دیگر امکانات داخلی فیس بوک هستند که فقط با گیفت کارت فیسبوک قابل پرداخت و دسترسی‌اند. درواقع، گیفت کارت فیسبوک، واحد پول برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای فیسبوک است.

گیفت کارت استیم (Steam Gift Card):

اهل دلی‌ها می‌دانند گیفت کارت استیم چیست؛ برای کسانی که نمی‌دانند توضیح می‌دهیم. گیفت کارت Steam مخصوص خرید بازی از یک شرکت معروف به‌نام Valve است که توسعه‌دهندۀ بزرگ بازی‌های کامپیوتری آمریکایی است.

گیفت کارت اسکایپ (Skype Gift Card):

یک اپلیکیشن همه‌چی‌تمام برای برقراری تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال متن؛ اسکایپ خدمات رایگان بسیاری دارد. اما آن دسته از خدمات اسکایپ که باید با پرداخت هزینه انجام شود، نیازمند خرید گیفت کارت اسکایپ است.

گیفت کارت والمارت (Walmart Gift Card):

اگر والمارت را نمی‌شناسید باید بدانید که سومین شرکت برتر خرده‌فروشی در سطح جهانی را تابه‌حال نمی‌شناختید. این شرکت شامل بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌هاست.

شما می‌توانید با خرید گیفت کارت والمارت، از این سایت محصولات موردنظرتان را خریداری کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify Gift Card):

عاشقان موسیقی و پادکست، اسپاتیفای را به‌خوبی می‌شناسند. درواقع باید گفت که همیشه با آن سروکار دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی‌توانید بدون اسپاتیفای روزتان را به شب برسانید، خرید گیفت کارت اسپاتیفای را به شما پیشنهاد می‌کنم.

جمع‌بندی

هر کدام از این گیفت کارت‌ها را می‌توانید برای کسی که حوزۀ علاقه‌مندی‌اش به آن نزدیک است، خریداری کنید. مطمئن باشید بسیار راضی و خوشحال خواهد شد؛ مخصوصاً گیمرها!

یادتان باشد که حتماً گیفت کارت موردنظرتان را از جای مطمئنی تهیه کنید تا نوع تقلبی‌اش را به شما نفروشند. سعی کنید قبل از خرید گیفت کارت، دستورالعمل مربوط به آن را بخوانید.

سایت موبوگیفت یکی از سایت‌های معتبر است که می‌توانید به‌صورت آنلاین و سریع گیفت کارت مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنید. موبوگیفت علاوه بر مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته مشخصات و آموزش استفاده از گیفت‌کارت‌ها را در سایت قرار داده، تا کاربران را از سردرگمی‌های احتمالی نجات دهد.

اگر این مطلب برایتان مفید بود، آن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات