اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آموزش دروس ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مقطع الفبای آموزش به دانش آموز یاد داده خواهد شد و ریشه و بنیه آموزش نیز در این مرحله شکل خواهد گرفت.
تبلیغات

تا چندین سال قبل تمرکز اصلی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور بود اما در پایه های بالاتر با بررسی وضعیت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین‌تر حتی مقطع ابتدایی و اینجا به یک نکته بسیار پر اهمیت خواهیم رسید که فردی که از ابتدا آموزش خوبی به وی تزریق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن منبع خوب هم به خودی خود کار دشواری است و از طرفی وجود کرونا و تبدیل شدن آموزش به مجازی ضربه عظیمی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین در مورد آموزش خوب را حل کرده است.

مؤسسه اجی مجی در سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همگی دارای رزومه خاص خود هستند و برای اولین‌بار تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را در مقطع ابتدایی ارائه داده‌اند؛ آموزشی که هم والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین نتیجه را می‌توان از دانش آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به‌صورت کامل مؤسسه اجی مجی و ویژگی‌های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها نیز سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان ابتدایی کسب کند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و داستان سرایی در آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم‌های این مجموعه هنگام آموزش حسی را دریافت خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جدید به‌شدت تأثیر گذار است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می‌تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه نیز باشد.  داستان سرایی و شعر گویی نیز کمک می‌کند تا دانش آموز بدون نیاز به حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  نتیجه یادگیری بدون حفظ کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به‌صورت انیمیشینی و با تصویر آموزش داده می‌شود وارد نیمکره راست مغز می‌شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی هم به نوبه خود رزومه بسیار درخشانی دارند که در ادامه به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید نام این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن وجود دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس های مؤسسه و درکنار اساتید حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از بحث آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا یا برونگرا مد نظر قرار داده شده است و سعی بر آن بوده که با کمک اجی و مجی این مشکل نیز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارند. انتخاب اساتید نیز در هر پایه متفاوت است و به‌طور کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده‌اند. برای تدریس پایه اول ابتدایی تا چهارم ابتدایی از یک مدرس در هر پایه استفاده شده است. برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا قجر، تدریس پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس پایه سوم خانم ریحانه رضایی، تدریس پایه چهارم خانم فرزانه صدیقی حضور دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق‌العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، خانم احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.

سایت اجی مجی

اما اینجا بد نیست به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که تدریس پایه اول اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه اول در مجموعه حرفه‌ای فارکیدز برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس یک روانشناس نیز هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضایی تقدیر نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم برای دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن در تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می‌کند.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به‌رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق‌العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد و مشاورین مجموعه درکنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات