کامل‌ترین خدمات حمل بار و باربری در شرکت «تهران سعادت»

پنج‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آیا می‌دانید خدمات باربری در غرب تهران و باربری در شرق تهران در شرکت تهران سعادت انجام می‌شود!
تبلیغات

باربری در لغت به ‌معنای حمل‌و‌نقل است و در معنای عامیانه منظور از باربری جابه‌جایی اسباب و وسایل از مکانی به مکان دیگر است. حمل  بار و جابه‌جایی در گذشته تا به امروز یکی از دغدغه‌های بشر بوده است و کماکان افراد به‌ دنبال راهی آسان و راحت برای حمل‌و‌نقل وسایل خود هستند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، باربری با انواع وسایل نقلیه حمل‌کننده بار به دورترین مکان‌ها نیز امکان‌پذیر است.با توجه به نیاز و تقاضای مردم برای این منظور، شرکت‌های زیادی در زمینه باربری و حمل‌و‌نقل فعالیت می‌کنند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها شرکت باربری تهران سعادت است.

باربری تهران سعادت با به‌کارگیری افرادی مجرب و حرفه‌ای، بهترین و سریع‌ترین سرویس‌های باربری را با کیفیت و امنیت بسیار بالا به شهروندان و هم‌وطنان در سراسر ایران ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی وظایف و ویژگی‌های باربری شرق تهران و باربری غرب تهران در شرکت تهران سعادت بپردازیم. برای آشنایی با نوع فعالیت این باربری ها با ما همراه باشید:

مهم‌ترین وظایف خدمات باربری غرب تهران و باربری شرق تهران

شرکت باربری غرب تهران به منظور ارائه بهترین و با‌کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان خود، وظایفی را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ا است،که انجام صحیح این وظایف موجب جلب رضایت و اعتماد مشتری برای مراجعات بعدی خواهد شد. در ادامه مهم‌‎ترین وظایف شرکت باربری غرب تهران و باربری شرق تهران را با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

شفاف‌سازی و تعیین هزینه باربری

شرکت باربری غرب تهران و باربری شرق تهران به منظور شفاف‌سازی و تعیین هزینه‌های باربری قبل از حمل و جابه‌جایی، هزینه باربری را با توجه ‌به حجم بار و مسافت جابه‌جایی- وزن وسایل و... به‌صورت دقیق محاسبه و آن را به مشتری خود ابلاغ می‌کند.

ارائه پیشنهاداتی برای تعیین دقیق ساعت و روز اسباب کشی

یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های باربری راهنمایی صحیح و ارائه پیشنهاداتی برای مشخص کردن زمان دقیق اسباب کشی است. شرکت‌های باربری به دلیل نوع فعالیتشان از چگونگی راه‌ها و شلوغی آن اطلاع دارند؛ لذا بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال ممکن است شما یک روز تعطیل را برای اسباب کشی مد نظر داشته باشید؛ در صورتی که باربری ها با اطلاع از اینکه روزهای تعطیل ممکن است رفت‌و‌آمد بیشتر باشد یا اینکه کارگران حمل بار آن‌ها در مرخصی باشند به شما اعلام خواهد کرد که این روز نمی تواند مناسب باشد.

راهنمایی در خصوص وسیله حمل بار مناسب

حتما می دانید که حمل بار با نیسان و وانت از کامیون کم‌هزینه‌تر است؛ از این رو اغلب افراد یا مشتریانی که به باربری غرب تهران و باربری شرق تهران مراجعه می‌کنند این نوع ماشین‌ها را برای حمل بار خود انتخاب می‌کنند؛ در صورتی که باربری های مذکور با توجه ‌به اعتبار خود وظیفه دارند که در این زمینه مشتریان خود را برای انتخاب درست ماشین با توجه ‌به نوع وسایل و مسیر جابه‌جایی که دارند راهنمایی کنند ، درعین‌حال چنانچه حمل وسایل با ماشین‌های سبکی مانند وانت و نیسان امکان‌پذیر باشد شرکت باربری غرب تهران و باربری شرق تهران موظفند بدون درنظرگرفتن سود مشتری خود را در این زمینه نیز راهنمایی کنند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشد.

تهران سعادت

ارائه خدمات ویژه مانند کارگران ماهر و باتجربه برای حمل بار، بسته‌بندی و ...

اغلب افراد که به شرکت‌های باربری مراجعه می‌کنند تصور می‌کنند که شرکت باربری تنها وظیفه حمل بار را برعهده دارد؛ در صورتی که برخلاف تصور عموم باربری شرق تهران و باربری غرب تهران علاوه بر حمل بار، خدمات بسته‌بندی و حتی در صورت تمایل مشتری چیدمان وسایل اصلی را نیز ارائه می‌دهد.

نوشتن قرارداد

یکی دیگر از مهم‌ترین وظایفی که باربری غرب تهران و باربری شرق تهران به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری در سرلوحه کار خود قرار داده، نوشتن یک قرارداد کامل و دقیق است که در این قرارداد تمامی بندها و اساس‌نامه‌هایی که در آن ذکر شده توسط مشتری مطالعه می‌شود و در صورت رضایت از مفاد قرارداد، به امضای طرفین خواهد رسید.

عدم تأخیر در انجام خدمات و اعزام به موقع نیروی باربری به محل

یک شرکت باربری معتبر موظف است که خدمات مورد نیاز مشتری را در ساعت و زمان تعیین‌شده با مشتری ارائه دهد؛ زیرا هرگونه تأخیر در انجام وظایف از سوی باربری موجب به هم ریختن برنامه مشتری می‌شود.باربری غرب تهران و باربری شرق تهران برای این منظور در زمان تعیین‌شده نیروهای خود را به محل اعزام می‌کنند و با توجه ‌به خدماتی که در قرارداد قید شده است شروع به انجام وظیفه می‌کنند.

برخورداری از نیروهای متخصص و دارای توان کافی

از دیگر وظایف باربری غرب تهران و باربری شرق تهران استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص است. شرکت‌های باربری مذکور از بهترین نیروی کارگر و راننده با مهارت و تجربه کافی بهره‌مند هستند.

تهران سعادت

بیمه نامه باربری

باربری غرب تهران و باربری شرق تهران وظیفه اصلی خود را در زمینه حمل و جابه‌جایی بار به نحو احسن انجام می‌دهند؛ ولی حادثه امری کاملا طبیعی است و ممکن است در زمان حمل‌و‌نقل بار با آن روبه‌رو شوند؛ از این رو باربری غرب تهران و باربری شرق تهران تمامی این احتمالات را در نظر می‌گیرند و اقدام به ارائه بیمه نامه معتبر به مشتریان خود در ابتدای کار و در زمان تنظیم قرارداد می‌کنند.

اگر شما نیز به‌ دنبال یک شرکت باربری معتبر هستید که وظایف خود را به‌صورت دقیق و صحیح انجام دهد، باربری شرق تهران و باربری غرب تهران شرکت تهران سعادت بهترین گزینه محسوب می‌شود. این دو شرکت باربری مذکور که در زیرمجموعه شرکت‌های باربری تهران سعادت فعالیت می‌کنند با توجه ‌به موارد ذکرشده در این مقاله خدمات خود را بهترین نحو به مشتری ارائه می‌کنند و وظیفه خود را به‌درستی انجام می‌دهند.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت تهران سعادت می‌توانید نام تهران سعادت را در گوگل سرچ کنید یا با شماره ۸۸۸۸۸۶۴۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌ی خوب کارشناسان تهران سعادت بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات