«کوین‌نیک مارکت» راه‌اندازی شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بدون کارمزد و بی‌واسطه ارز دیجیتال خریدوفروش کنید.
تبلیغات

در چند سال اخیر، بازار خریدوفروش ارزهای دیجیتال طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تقریبا همه حداقل یک بار نام بیت‌کوین به گوششان خورده است. احتمالا خیلی‌ها کنجکاو شده‌اند که چگونه می‌توانند بیت‌کوین بخرند یا سرمایه‌شان را در این بازار چند برابر کنند. شاید برای افرادی که تازه با ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اند، خریدوفروش بیت‌کوین کار سختی به‌نظر بیاد؛ اما وقتی بفهمند چقدر کار راحتی است و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد، تعجب خواهند کرد.

کوین‌نیک صرافی ارز دیجیتال معروفی است که با تجربه‌ی چندین‌ساله در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، کار خریدوفروش بیت‌کوین و دیگر رمزارزها را برای ایرانی‌ها بسیار راحت کرده است. به‌راحتی خرید اینترنتی یک بطری آب معدنی، با کوین‌نیک می‌توانید بیت‌کوین بخرید.

کوین‌نیک مارکت؛ بازار خریدوفروش بی‌واسطه‌ی بیت‌کوین

کوین‌نیک سال‌های طولانی است که در حوزه‌ی ارز دیجیتال، به‌ویژه خریدوفروش بیت‌کوین، فعالیت می‌کند و بستر امنی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا به‌راحتی بتوانند ارز دیجیتال بخرند و بفروشند. تیم کوین‌نیک ابتدا کسب‌وکار مستقلش را در سال ۲۰۱۸ با نام تتربالک آغاز کرد و در آن زمان، تنها خدمات تتر ارائه می‌داد. کمی بعد باتوجه‌به استقبال کاربران ایرانی و موفقیت تتربالک، تیم کوین‌نیک به فکر گسترش خدمات ارز دیجیتال خود افتاد. از همین‌جا، وب‌سایت کوین‌نیک شکل گرفت و امروز به جایی رسیده که خدمات خریدوفروش تمام ارزهای دیجیتال فهرست‌شده در صرافی‌های معتبر بین‌المللی را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. کوین‌نیک توانسته با پشتیبانی دائم و خریدوفروش خودکار و نیز خدمات دیگر، تجربه‌ی خوشایندی برای کاربرانش فراهم کند.

ازآنجاکه فلسفه‌ی تیم کوین‌نیک ارائه‌ی خدمات کامل ارز دیجیتال به کاربران ایرانی است، تنها به این موضوع بسنده نکرده و تصمیم گرفته است خدماتش را گسترده‌تر کند. در همین زمینه، مجموعه‌ی کوین‌نیک سرویس جدیدی به‌نام کوین‌نیک مارکت راه‌اندازی کرده که پلتفرم خریدوفروش بی‌واسطه‌ی ارز دیجیتال است.

در پلتفرم کوین‌نیک مارکت کاربران می‌توانند بی‌واسطه‌ و با قیمت دلخواه، بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنند. تیم کوین‌نیک نیز فقط وظیفه‌ی تأمین امنیت دارایی‌های دیجیتال کاربران و پشتیبانی از آن‌ها را برعهده دارد تا کاربران با خیال راحت، مستقیما با یکدیگر ارز دیجیتال معامله کنند.

کوین نیک

کاهش خطرهای ورود به بازارهای خارجی

به‌گفته‌ی افشار جوکار، مدیرمحصول کوین‌نیک مارکت، هدف از ایجاد چنین پلتفرمی در داخل کشور، کاهش خطرهای کاربران ایرانی از ورود به بازارهای خارجی، مانند بایننس و افزایش آگاهی مردم درباره‌ی مفهوم ارزهای دیجیتال است. وی با اشاره به افزایش روزافزون سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید:

همان‌طورکه می‌دانید، این روزها با رواج نوع جدیدی از پول با عنوان رمزارز یا کریپتوکارنسی، افراد زیادی در جهان به سرمایه‌گذاری در این عرصه و حتی استفاده از آن ‌در معاملات خود علاقه‌مند شده‌اند. باوجوداین، دست‌وپنجه نرم‌کردن با مفاهیم جدید و ناشناخته، همیشه به‌دلایل متعدد با اندکی ترس همراه است. رمزارزها هم از این دسته مستثنی نیستند، به‌ویژه محدودیت‌های بازارهای جهانی، ترس از‌دست‌دادن سرمایه یا ایجاد محدودیت‌های مختلف را برای کاربران ایرانی به‌همراه داشته است.هدف ما از راه‌اندازی کوین‌نیک مارکت، تا حد زیادی کاهش ریسک ورود به بازارهای خارجی مانند بایننس (Binance) یا دیگر مارکت‌های بین‌المللی است که باتوجه‌به شرایط تحریم‌های مالی علیه ایران، هرلحظه احتمال مسدودشدن سرمایه‌ی کاربران ایرانی وجود دارد. افزون‌براین، ایجاد آشنایی بیشتر درباره مفهوم ارزهای دیجیتال همیشه دغدغه‌ی ما بوده است. به‌همین‌دلیل، تلاش کرده‌ایم با افزایش ظرفیت پشتیبانی، همواره درکنار افرادی باشیم که برای ورود به دنیای رمزارزها به ما اعتماد کرده‌اند.

امنیت سرمایه

بزرگ‌ترین نگرانی سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی که در صرافی‌های بین‌المللی فعالیت می‌کنند، بحث امنیت سرمایه است. داشتن پناهگاهی امن برای دارایی‌های دیجیتال در داخل کشور، اصلی‌ترین مسئله‌ای است که هر سرمایه‌گذار داخلی باید به آن توجه کند. کوین‌نیک مارکت با فراهم‌کردن بستری امن و مطمئن، خیال سرمایه‌گذاران را از حفظ و نگه‌داری سرمایه‌شان راحت کرده است.

قیمت دلخواه

در کوین‌نیک مارکت، قیمت بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را خودتان مشخص می‌کنید. با هر قیمتی که بخواهید، می‌توانید بیت‌کوین بخرید و آن را بفروشید. در این صورت، سود بیشتری به‌دست می‌آورید و درآمد بیشتری از خریدوفروش عادی کسب خواهید کرد.

کارمزد صفر

به مناسبت شروع کار کوین‌نیک مارکت، کارمزد تراکنش‌ها صفر است و بدون پرداخت کارمزد می‌توانید ارز دیجیتال خریدوفروش کنید. این طرح تا آخر پاییز پابرجاست و از همین حالا سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانند بدون کارمزد ارز دیجیتال خریدوفروش کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات