معرفی بانک کتاب پایتخت

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
دبستانی هستید یا دبیرستانی؟ شاید هم دارید برای کنکور خودتان را آماده می‌کنید؟ درباره بانک کتاب پایتخت چیزی شنید‌ه‌اید؟
تبلیغات

می‌دانیم که برای درس‌هایتان نیاز به خرید کتاب‌ کمک درسی و کمک آموزشی دارید. این را هم می‌دانیم که ممکن است همه این کتاب‌ها را نتوانید از یک کتابفروشی تهیه کنید و باید کل کتابفروشی‌ها را بگردید تا بتوانید کتاب دلخواهتان را پیدا کنید. اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، یک راه چاره خوب سراغ داریم تا بتوانید از یک فروشگاه اینترنتی، به‌راحتی کتاب‌های مورد نیازتان را با تخفیف تهیه کنید و یکجا در منزل تحویل بگیرید! اما در ابتدا بهتر است یک سری از منابع کمک درسی را با هم مرور کنیم:

با کتاب‌های خیلی سبز آشنا شوید

در این قسمت می‌خواهیم درباره انتخاب و خرید کتاب کمک درسی از انتشارات خیلی سبز صحبت کنیم. کتاب‌هایی که انتشارات خیلی سبز منتشر کرده است بسیار زیاد هستند و برای دانش‌آموزهایی که برای امتحانات نهایی خودشان را آماده می‌کنند یا برای کنکوری‌هایی که حسابی درس می‌خوانند کتاب‌های مختلف و کاربردی زیادی دارد.

در این قسمت به معرفی سه دسته از کتاب‌های خیلی سبز می‌پردازیم:

کتاب هفت خوان انتشارات خیلی سبز

اگر در درس‌های مختلف ادبیات نیاز به آموزش‌های بیشتری دارید، کتاب‌های هفت خوان خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشند. با توجه ‌به ابعادی که برای این کتاب‌ها در نظر گرفته شده است، می‌توانید در مترو، تاکسی، کلاس و مدرسه آن‌ها را مطالعه کنید و سؤال‌های ادبیات را در امتحانات به‌راحتی پاسخ دهید. این دسته از کتاب‌های خیلی سبز در فروشگاه بانک کتاب پایتخت موجود است و می‌توانید خرید کتاب با تخفیف دلچسبی را در این سایت تجربه کنید.

کتاب کار خیلی سبز

اگه خیلی به خودتان اطمینان دارید و همه درس‌هایتان را کامل مطالعه کردید، کتاب کار خیلی سبز می‌تواند برای شما مفید باشد. این کتاب مجموعه‌ای از سؤال‌های بی‌جواب است که خودتان باید به آن‌ها پاسخ دخید!

انتشارات خیلی سبز مجموعه کتاب‌های بیشتر و متنوع‌تر دیگری مثل نردبام، فصل آزمون، شب امتحان و .. نیز به چاپ رسانده‌ است که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد. تمام این کتاب‌ها را می‎‌توانید با تخفیف ویژه از بانک کتاب پایتخت خریداری کنید.

بانک کتاب پایتخت

چقدر مجموعه کتاب‌های مبتکران را می‌شناسید؟

در این قسمت می‌خواهیم کتاب‌های مبتکران را معرفی کنیم. نویسندگان و گردآورندگان انتشارات مبتکران در کار خود خبره هستند و برای همه پایه‌ها و مقاطع تحصیلی بخصوص کنکور کتاب‌های آموزشی تهیه کردند. کتاب های مبتکران به دلیل جامع و کامل بودنشان فروش زیادی دارند و خبر خوب اینکه در بانک کتاب پایتخت همه این کتاب‌ها موجود هستند و شما می‌توانید خرید کتاب‌های کمک درسی مبتکران را از این سایت انجام دهید. در ادامه سه دسته از کتاب‌های مبتکران را معرفی می‌کنیم تا با ویژگی‌های این نوع کتاب‌های کمک درسی بیشتر آشنا شوید:

کتاب‌های رشادت

خوبی این کتاب‌های درسی تستی بودن آن‌ها است و تمام دانش آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند این کتاب‌ها را خریداری کنند. این کتاب‌ها تمرکز شما را روی درک و شناخت بیشتر مفاهیم دروس مختلف افزایش می‌دهند و شما را با جزئیات بیشتر آشنا می‌کنند. این کتابها در حال ‌حاضر در بانک کتاب پایتخت موجود هستند و شرایط خرید کتاب کمک درسی مبتکران با تخفیف توسط این فروشگاه آنلاین برای دانش آموزان فراهم شده است.

کتاب‌های مرشد

 این کتاب‌ها به‌صورت تستی طراحی شده‌اند و دارای پاسخ‌های تشریحی هستند که دانش‌آموزهای پایه پنجم تا نهم با خرید کتاب درسی مرشد می‌توانند از هر درس درک بیشتری پیدا کنند. این کتاب‌ها را هم می‌توانید به‌راحتی و با یک کلیک از بانک کتاب پایتخت خریداری کنید.

کتاب‌های فیل

مجموعه کتاب‌های فیل بیشتر برای دانش‌آموزانی که قصد دارند خودشان را برای کنکور آماده کنند و همچنین دانش‌آموزهای پایه دوم بسیار مناسب است. از این کتاب می‌توانید برای مرور درس‌ها و مطالبی که نیاز به جمع‌بندی دارند استفاده کنید.

بانک کتاب پایتخت

مجموعه کتاب‌های قلم چی را همه می‌شناسند؛ شما چطور؟

مؤسسه قلم چی حواسش به همه دانش‌آموزها و پشت‌کنکوری‌ها است و تا دورترین نقاط جغرافیایی ایران، خیلی از بچه‌ها توانسته‌اند با این کتاب‌ها و کلاس‌های قلم چی بهترین رتبه‌ را در کنکور و بهترین نمره‌‌ها را در امتحانات مدرسه به دست بیاورند. در ادامه با هم سه دسته از کتاب‌های طراحی‌شده توسط مؤسسه قلم چی را مرور می‌کنیم:

کتاب‌های آبی

یکی از مهم‌ترین و بهترین کتاب‌هایی که مجموعه قلم چی، طراحی و گردآوری کرده، کتاب‌های آبی است که البته با نام کتاب‌های طبقه‌بندی‌شده هم شهرت داد. روش ارائه درس‌ها در این کتاب به این ‌صورت است که هر فصل با یک درسنامه مختصر اما مفید شروع می‌شود و دانش‌آموز می‌تواند پس از خواندن و درک این قسمت به سراغ تست‌ها برود و آن‌ها را جواب دهد. بانک کتاب پایتخت این کتاب‌ها را برای رشته‌های مختلف دراختیار دانش آموزها قرار داده است و شما می‌توانید کتاب‌های انتشارات قلمچی را با تخفیف ویژه از بانک کتاب پایتخت خریداری کنید

کتاب‌های سبز

کتاب‌های سبز قلم چی برای دانش‌آموزهایی است که خودشان را برای کنکور آماده می‌کنند؛ چرا؟ زیرا این کتاب‌ها با هدف آموزش، طراحی و تولید شده و دارای درسنامه‌های روان همراه ‌با ارائه مطالب و مفاهیم با‌اهمیت هر یک از کتاب‌های درسی است

کتاب‌های زرد

می‌دانیم که همه پشت کنکوری‌ها هرچه به کنکور نزدیک‌تر می‌شوند استرس‌شان بیشتر می‌شود. کتاب‌های زرد قلم چی اصولا برای کم کردن استرس شما تهیه شدند. با خرید کتاب کمک درسی زرد قلم چی یک ماه مانده به کنکور خیال خود را از یادگیری همه درس‌ها راحت کنید.

کتاب‌های آبی، سبز و زرد قلم چی همگی در فروشگاه اینترنتی بانک کتاب پایتخت با تخفیف دائمی ۲۰ درصدی موجود است

بانک کتاب پایتخت به‌روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب

بانک کتاب پایتخت (paytakhteketab.com) فروشگاهی است که به دانش‌آموزها، دانشجوها و کتاب‌دوست‌ها خدمات خرید کتاب با تخفیف ارائه می‌دهد. کتاب‌ها به آدرس دلخواه شما ارسال می‌شوند و دیگر دغدغه‌ای بابت بردن کتاب‌ها به خانه در مسیرهای شلوغ ندارید! نکته مهم‌تر اینکه بانک کتاب پایتخت به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب شناخته شده و در هر لحظه دردسترس شما است.

این فروشگاه تمامی تلاش خودش را به کار گرفته است تا بتواند تمامی کتاب‌هایی که دانش آموزان سراسر کشور در هر مقطع تحصیلی به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد. تیم تخصصی بانک کتاب پایتخت سعی دارد امکان فروش انواع کتاب و دی‌وی‌دی آموزشی را به‌صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری برای دانش آموزان مهیا کند. اما چند نکته اصلی و اساسی باعث شده است بانک کتاب پایتخت به‌روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب لقب بگیرد:

  • می‌توانید کتاب‌ها را به‌صورت اینترنتی و در وب‌سایت، انتخاب و خریداری کنید.
  • کتاب‌ها برای تهران به‌رایگان و بسیار سریع ارسال می‌شوند.
  • همه کتاب‌ها در بانک کتاب پایتخت از تخفیف ۲۰ درصدی دائمی برخوردار هستند.
  • دائما محصولات به‌روزرسانی می‌شوند تا دغدغه موجود نبودن نداشته باشید.
  • سفارشات برای شهرستان به وسیله پست و در کمترین زمان ارسال می‌شود.
  • بخش پشتیبانی سایت به‌صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما در خصوص خرید کتاب کمک درسی پاسخ می‌دهد.
  • چنانچه کتابی که برای شما فرستاده می‌شود ایراد چاپی و مشکلی داشته باشد، به‌راحتی تعویض می‌شود.

با خرید کتاب کمک درسی از فروشگاه بانک کتاب پایتخت یک خرید آسان را تجربه می‌کنید و مزه درس خواندن با بهترین کتاب‌های آموزشی همیشه در خاطر شما باقی خواهد ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات