عکاسی صنعتی از استیل در شرکت تبلیغاتی مدرن طرح

یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شاید عکاسی صنعتی از استیل سخت‌ترین نوع عکاسی صنعتی به‌حساب آید.
تبلیغات

این سختی به‌دلیل آن است که این نوع اجسام بازتاب نور زیادی دارند و برای عکاسی از آن‌ها، عکاس باید شیوه‌های ویژه‌ای به‌کار ببرد و از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. ما درادامه چگونگی عکاسی از استیل و فواید و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد تا با این نوع عکاسی و اهمیت آن آشنا شوید.

عکاسی صنعتی از استیل چگونه صورت می‌گیرد

در این مقاله از شرکت مدرن طرح، قصد داریم به‌اختصار توضیح دهیم چگونه می‌توان عکاسی صنعتی از استیل را انجام داد؛ زیرا همان‌طور‌که اشاره کردیم، عکاسی از این اجسام بسیار کار دشواری است؛ چون سطح آن‌ها براق است و تمامی نورهای موجود در محیط را به‌سمت دوربین منعکس می‌کنند. ازاین‌رو، شیوه‌ی عکاسی صنعتی از این سوژه‌ها کمی متفاوت‌تر است.

اولین نکته‌ای که در این نوع عکاسی باید به آن توجه کنید، این است که موقع عکاسی اگر نور تنها از یک سمت به سوژه‌ی مدنظر بتابد، باعث می‌شود عکس گرفته‌شده بسیار بی‌کیفیت ثبت شود و تمام زحمات شما هدر رود. بنابراین، سعی کنید قبل از شروع عکاسی از اجسام استیل، جهت تابش نور را به‌دقت تنظیم کنید. راه‌حل مناسب برای برطرف‌کردن این مشکل استفاده از منبع نور بسیار بزرگ است؛ البته محل قرارگیری این منبع نور باید رو‌به‌روی دوربین و پشت سوژه‌ی مدنظر باشد تا به‌راحتی بتوان بدون بازتاب‌های نامناسب عکاسی را انجام داد. ما در شرکت تبلیغاتی مدرن طرح با به‌کارگیری بهترین تجهیزات نوری، تصاویر بی‌نظیری در استودیو برای شما عزیزان خلق می‌کنیم.

مدرن طرح

چگونگی عکاسی صنعتی از استیل

دیگر نکته‌ی مهم در عکاسی صنعتی از استیل انتخاب تجهیزات نورپردازی مناسب است. در بخش قبل دیدیم که برای این سبک عکاسی از منبع نور زیاد باید کمک گرفته شود؛ به‌همین‌دلیل، عکاسان حرفه‌ای برای تأمین این نور از سافت‌باکس‌های بزرگ یا فلاش استودیو کمک می‌گیرند. البته نگران نباشید؛ زیرا اگر می‌خواهید این کار را در خانه انجام دهید؛ ولی تجهیزاتی مانند سافت‌باکس دراختیار ندارید، یک صفحه مقوای سفید بزرگ و یک فلاش کار شما را راحت‌تر می‌کند. باوجوداین، این به‌معنی آن نیست که کیفیت عکس در هر دو روش یکسان خواهد بود؛ چون طبیعتا هرگاه عکاسی با تجهیزات بهتر انجام شود، کیفیت عکس گرفته‌شده نیز به میزان چشمگیری بیشتر خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید در کانون تبلیغاتی مدرن طرح پیشرفته‌ترین سافت‌باکس‌ها را تجربه کنید که در استودیوهای حرفه‌ای استفاده می‌شوند.

هنگام عکاسی صنعتی از استیل حتما باید زاویه‌ی دوربین را با سوژه تنظیم کنید. این زاویه به محل قرارگیری منبع نور بسیار وابسته است؛ بنابراین، ابتدا زاویه‌ی مناسب را پیدا کنید و بعد از آن دوربین را روی پایه‌ی نگه‌دارنده قرار دهید تا از لرزش‌های احتمالی جلوگیری شود. سپس عکاسی از سوژه را شروع کنید. یادتان نرود که حتما از چند زاویه مختلف عکس بگیرید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

فواید عکاسی صنعتی از استیل و نحوه‌ی سفارش آن

عکاسی صنعتی از استیل با وجود تمام سختی‌هایش مزایای بسیار زیادی نیز برای افراد فعال در حوزه‌ی تولید و فروش محصولات استیل دارد. اهمیت این مزایا به‌قدری زیاد است که امروزه شرکت‌های مختلف همواره سعی می‌کنند عکاسان حرفه‌ای را استخدام کنند تا از مزایای این گونه‌ی عکاسی صنعتی بهره‌مند شوند.

مدرن طرح

مزایای عکاسی صنعتی از استیل

برخی از مزایای عکاسی صنعتی از استیل عبارت‌اند از:

  • نشان‌دادن کیفیت محصول استیل و زیبایی آن: اگر ناشیانه و آماتور از استیل عکاسی صنعتی کنید، عکس‌های گرفته‌شده استانداردهای لازم را نخواهد داشت و از نشان‌دادن کیفیت و جنس محصول به مخاطب عاجز خواهد ماند؛ به‌همین‌دلیل، برای رفع این مشکل از عکاسی صنعتی کمک گرفته می‌شود تا به بهترین نحو کیفیت محصولات نشان داده شود.
  • به‌تصویر‌کشیدن مدل و طراحی کار: اگر از شیوه‌های عکاسی از استیل آگاه نباشید، ممکن است در عکس گرفته‌شده مدل و طرح محصول تغییر کند؛ به‌طوری‌که اصلا مشابهتی با اصل محصول نداشته باشد؛ بنابراین، این سبک از عکاسی حرفه‌ای طراحی و مدل کالاهای استیل را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد تا بیننده خیال کند خود محصول را فیزیکی تماشا کرده است.
  • ترغیب‌کردن بیننده به خرید: هرگاه عکاسی صنعتی از استیل با کمک عکاسان حرفه‌ای و باتجربه انجام شود، تأثیرات بسیار زیادی روی تصمیم بیننده به خرید خواهد گذاشت؛ زیرا همان‌طورکه می‌دانید، امروزه روش‌های فروش و تبلیغات از حالت سنتی خود خارج شده و بیشتر به‌صورت اینترنتی درآمده است. به‌همین‌دلیل، عکاسی صنعتی به کمک آن‌ها آمده و توانسته روی فروش تأثیر مستقیم بگذارند.

شرکت‌های تولید‌کننده یا نمایندگی‌های فروش محصولات استیل مانند لوازم‌خانگی، سینک ظرف‌شویی، شیرآلات و... اگر بخواهند از رقیبان خود یک قدم جلوتر باشند، باید از محصولات خود بهترین عکس‌ها را به مشتریان نشان دهند؛ زیرا این کار اعتبار و ارزش برند را بسیار افزایش می‌دهد.

متأسفانه سختی عکاسی صنعتی از استیل موجب شده تا پیداکردن عکاس حرفه‌ای در این زمینه به کاری دشوار و این موضوع نیز به یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌های مختلف تبدیل شود. پیشنهاد می‌شود برای حل این دغدغه به مجموعه‌های شناخته‌شده در زمینه‌ی عکاسی صنعتی مراجعه کنید؛ زیرا این مجموعه‌ها تخصص لازم را در عکاسی صنعتی دارند و علاوه‌بر‌آن، از بهترین تجهیزات عکاسی نیز برخوردار هستند.

جالب است بدانید که مجموعه‌ مدرن طرح با داشتن سابقه‌ی درخشان و تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی عکاسی صنعتی از استیل بهترین گزینه محسوب می‌شود. بهتر است به وب‌سایت مدرن طرح مراجعه کنید؛ چون در آنجا نمونه‌کارهای عکاسی این مجموعه قرار داده شده است که بعد از دیدن آن نمونه‌ها، در‌صورت تمایل می‌توانید سفارش مدنظر خود را با کارشناسان در میان بگذارید و آن را ثبت کنید تا این تیم با تمام تلاش خود بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را تحویل دهند.

مجموعه مدرن طرح خدمات تبلیغاتی دیگر نیز ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • طراحی و چاپ کاتالوگ
  • طراحی و چاپ جعبه
  • طراحی لیبل
  • طراحی و چاپ بروشور
  • ساخت انواع فیلم‌های تبلیغاتی و صنعتی
  • طراحی سایت

شما عزیزان می‌توانید ازطریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

آدرس وب‌سایت: www.Moderntarh.com

تماس با کارشناسان: ۰۲۱۸۸۷۲۵۰۲۹ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۷۶۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات