فروش انواع محصولات شیائومی در فروشگاه اینترنتی شیائومی ۳۶۰

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
فروشگاه اینترنتی شیائومی ۳۶۰ یک تیم تخصصی و باتجربه در زمینه محصولات شیائومی و فروش آنلاین است که با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، خدمات تخصصی ارائه می‌کند.
تبلیغات

با توجه ‌به عدم توانایی کاربران در خرید مستقیم محصولات برند دوست‌داشتنی شیائومی، تیم شیائومی ۳۶۰ در ایران تصمیم گرفت وب‌سایت فروش آنلاین محصولات شیائومی اعم از گوشی شیائومی، پاوربانک، مچ بند، ساعت و محصولات خانه و زندگی هوشمند و...  را راه‌اندازی کند تا کاربران بتوانند محصولات شیائومی را با قیمت مناسب و بهترین تنوع و با ارسال به‌موقع در ایران خریداری کنند.

البته خدمات مجموعه شیائومی ۳۶۰ منحصراً در فروش کالا به‌صورت آنلاین نیست؛ بلکه تیم مجرب پشتیبانی مجموعه در طی روز آماده پاسخگویی به سؤالات شما در رابطه با محصولات این برند سرشناس چینی است. با فراهم آوردن بستر آموزشی و اخبار روزمره، این مجموعه در تلاش است تا کاربران را از اخبار و مطالب آموزشی روز این برند آگاه سازد. همچنین با نشر مقالات متنوع و گوناگون در دسته‌بندی‌های مختلف سعی بر این است که جزئیات و مشخصات کالاها به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا تصمیم‌گیری و انتخاب را برای کاربران عزیز سهولت بخشد.

خلاصه‌ای از اهداف فروشگاه اینترنتی شیائومی ۳۶۰ به شرح زیر است:

  • معرفی و توضیح دقیق درباره محصولات شیائومی جهت آشنایی کاربران
  • آموزش‌های نصب، راه‌اندازی و استفاده از محصول
  • بررسی‌ تخصصی، اطلاعات دقیق محصولات و ارائه مشاوره کاملا رایگان
  • اخبار و اطلاع‌رسانی درباره محصولات و خدمات برند شیائومی
  • قیمت‌گذاری منصفانه با حفظ اصالت سیاست شیائومی (سود کمتر - فروش بیشتر) و در نتیجه، حفظ احترام به منافع طرفین خرید و فروش
  • فروش ویژه محصولات و پیشنهاد‌های جذاب برای طرفداران و به‌خصوص اعضاء باشگاه مشتریان شیائومی ۳۶۰
  • ارائه خدمات فروش آنلاین با حفظ احترام به حقوق مشتریان عزیز در کوتاه‌ترین زمان همراه ‌با بالاترین کیفیت

هوشمندسازی خانه با محصولات شیائومی

زندگی امروزی با ترکیب محصولاتی هوشمند بسیار ساده‌تر و راحت‌تر شده است. جدیدترین محصولات شیائومی می‌توانند زندگی سنتی شما را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کند تا زمانی‌ که دور از خانه هستید امکان کنترل و بررسی اقصی نقاط منزل‌تان را به آسان‌ترین شکل ممکن داشته باشید.

xiaomi360-2

لوازم خانگی هوشمند شیائومی موجود در فروشگاه اینترنتی شیائومی 360

  • جاروهای رباتیک و هوشمند: جارو رباتیک شیائومی با بهره‌گیری از باتری قوی و سیستم مسیریابی پیشرفته، کف منزل‌تان را برق می‌اندازد درحالی‌که شما با خیال راحت مشغول فعالیت‌های دیگر خود هستید.
  • حسگرهای هوشمند: حسگرهای چندمنظوره و متنوع که مجهز به سیستم هشداردهنده است و با اتصال به سایر دستگاه‌ها مواردی همچون باز و بسته شدن در و پنجره، دما، حضور و حرکت افراد، لرزش اشیاء و تغییر نور، نشتی آب و گاز و همچنین وقوع آتش‌سوزی یا دود را اندازه‌گیری می‌کنند و از طریق سیستم‌های هوشمند و گجت یا موبایل اطلاع می‌دهند.
  • سیستم‌های روشنایی (لامپ و چراغ های خواب و مطالعه هوشمند) : چراغ‌ هایی با طیف رنگی متنوع که علاوه بر مصرف بهینه انرژی، قابلیت تعیین برنامه کاری و کنترل از طریق اپلیکیشن دارند و همچنین چراغ مطالعه هوشمند برای اهل مطالعه و کسانی که نگران سلامتی چشم‌هایشان هستند کارآمد است که از طریق اپلیکیشن امکاناتی مازاد بر چراغ‌های معمولی فراهم می‌کند.
  • پریز ‌و چندراهی برقی هوشمند: با این وسایل کوچک و ساده، لوازم الکتریکی منزل خود را از هر کجا که هستید کنترل کنید. کلید روشن یا خاموش کردن لوازم منزل، در تلفن همراه شما است. همچنین با استفاده از چندراهی‌ شیائومی، خروجی یک پریز برق دیواری را به چندین پریز تبدیل و از وسایل برقی گران‌قیمت در برابر نوسانات برق محافظت می‌کنند. از ویژگی کلیدی این محصول می‌توان به هوشمند بودن برخی ازمدل‌های آن و همچنین کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.
  • تلویزیون و ست آپ باکس یا گیرنده هوشمند: شیائومی لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی و سرویس‌های استریم را در قالب رابط کاربری جذاب اندروید برایتان فراهم آورده است و اگر تلویزیون شما هوشمند نیست، می‌توانید بوسیله می باکس Mibox یا تی وی استیک Tv stick، تجربه داشتن یک تلویزیون خالص اندرویدی با پشتیبانی از خروجی تصویر 4K، تمام بازی‌ها و نرم‌افزارهای اندرویدی، قابلیت HDR و ... را با وسیله‌ای به اندازه یک فلش درایو کوچک با رابط HDMI همراه داشته باشید تا آن را به هر جایی ببرید و به‌سادگی از امکانات تلویزیون اندرویدی هوشمند بهره‌مند شوید.
  • سرمایش: پنکه ‌های رومیزی و ایستاده هوشمند در روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستانی قادر به شبیه‌سازی باد طبیعی و نسیم است تا جریان هوایی مطلوب و دلچسب فراهم کنند. از ویژگی‌های کلیدی این محصول می‌توان به شبیه‌سازی باد طبیعی، عدم تولید صدای اضافه، قابلیت تنظیم ارتفاع و کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.
  • گرمایش: بخاری ها و هیترهای برقی شیائومی با قابلیت اینورتر و کنترل دما و مصرف انرژی کم و به‌صورت کاملا اقتصادی و مقرون بصرفه می‌تواند زمستان‌های سرد را تبدیل به فصولی مطبوع و معتدل در خانه و دفتر کار شما کند.
  • ترازوی هوشمند: محصولاتی با دقت بالا که با توانایی ذخیره و تفسیر داده‌ها و احتساب میزان چربی و حتی تراکم استخوان و اتصال به مچ بند و ساعت هوشمند و جمع‌بندی دیتای فیزیکی، فعالیت کاربر را پردازش می‌کنند تا به کمک اپلیکیشن نه‌تنها وزن بلکه سلامتی جسمی شما را مورد بررسی قرار دهند.
  • جارو و نظافتچی های شیائومی: شیائومی به غیر از جاروهای رباتیک، محصولات در دو نوع نظافت خشک و تر را عرضه می‌کند که جاروهای شارژی آن با بهره‌گیری از موتور قدرتمند و باتری استاندارد با عمر مصرف و دفعات شارژ بالا، شما را از حمل جاروبرقی یا تی زمین‌شور قدیمی و کم‌بازده خلاص می‌کنند.
xiaomi360-3

با شیائومی، به‌سادگی با کرونا و آلودگی هوا مقابله کنید!

  • لامپ‌های ضد عفونی کننده: این لامپ‌ها به روش استریلیزاسیون و ضدعفونی‌کنندگی بر پایه تابش UV و عقیم‌سازی باکتری و ویروس عمل می‌کنند و در دو مدل قابل حمل (پرتابل) و شارژی و همچنین ثابت که از حسگر هوشمند تشخیص صوتی جهت حفظ کاربر، از تابش مضر و کنترل ازطریق اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، تولید و عرضه شده است.
  • تب سنج دیجیتال: به لطف این ابزار، اندازه‌گیری دمای بدن در کسری از ثانیه انجام می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن iHealth اطلاعاتی کاربردی در رابطه با سلامت‌تان به شما ارائه می‌شود.
  • دستگاه تصفیه هوا خانه و ماشین: دیگر نگران هوای آلوده و پر از ریزگرد در زندگی درون‌شهری نباشید. این محصولات در ابعاد و قدرت‌هایی متفاوت و با قیمت‌هایی اقتصادی و مقرون‌بصرفه به‌خوبی هوایی پاکیزه و استاندارد برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • دستگاه و ظروف تصفیه کننده و تشخیص سلامت آب: اگر فرصت ندارید یک دستگاه تصفیه آب در خانه نصب کنید، پارچ تصفیه آب شیائومی راه حل شما است تا در خانه و حتی بیرون خانه، آبی گوارا و بدون آلودگی نوش جان کنید. اما اگر حجم قابل توجهی از آب با کیفیتی مثال‌زدنی احتیاج دارید و البته نمی‌خواهید فضای زیادی از آشپزخانه‌ی شما اشغال شود، می‌توانید روی دستگاه تصفیه آب شیائومی و قلم‌های تشخیص TDS آب آن حساب کنید.
  • ماسک‌های کودک و بزرگسال: ماسک‌هایی در طراحی‌های مهندسی‌شده و ساختار ارگونومیک و دارای استاندارد‌های جهانی که با در نظر گرفتن نیازها و مشکلات آلودگی به‌سادگی از ورود ذرات ۲٫۵ میکرونی در زمان آلودگی هوا و همچنین ورود ویروس به بدن شما جلوگیری کند.
  • حوله: حوله‌های شیائومی بافته‌شده از الیاف پنبه‌ی خاص و پایه‌بلند چینی و تولید‌شده به سفارش و در مزارع شیائومی برای افزایش کیفیت آن‌ها و ایجاد قدرت جذب چندین برابر استانداردهای جهانی در چند ثانیه.
  • دستگاه‌های رطوبت ساز: دستگاه بخور یا به‌اصطلاح رطوبت ساز شیائومی با به‌کارگیری سیستم طبیعی تبخیر آب، رطوبت فضای مد نظر را در سطحی طبیعی نگه می‌دارد و استریلیزاسیون آب از بروز انواع بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.

آشپزی هوشمند با شیائومی

  • پلوپز هوشمند: با پلوپزهای هوشمند، جذاب و شیک شیائومی جلوه‌ای خاص به آشپزخانه خود ببخشید و نگران سوختگی و ته گرفتن غذا نباشید.
  • کتری برقی هوشمند: شیائومی با ساخت کتری‌هایی با مخزنی از جنس استیل ضد زنگ، کاملا ضد لک و ضد رسوب در تلاش است محصولی بی‌نظیر خلق کند تا کاربران بدون کوچک‌ترین نگرانی از رسوب‌های همیشگی و زنگ زدن  بتوانند بسادگی به آبی با دمای معین و دقیق برای دمنوش خود دسترسی داشته باشند.
  • فلاسک و ظروف هوشمند: وسایلی متنوع، مناسب ورزشکاران و کارمندان که با استفاده از تکنولوژی‌های روز، می‌توانند دمای دلخواه را در مدت‌زمان طولانی نگه‌داری کنند.
  • سرشیر هوشمند: با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف آب، حس‌یابی از طریق تکنولوژی مادون قرمز، مناسب نصب در آشپزخانه، حمام، سینک و لوله شیر آب محصولی بسیار ایده‌آل است.
  • هواپز و سرخ کن: دستگاهی بدون مصرف روغن و با تکنولوژی روز غذای سرخ‌شده اما رژیمی و سالم در اختیار شما می‌گذارد.

فروشگاه اینترنتی شیائومی ۳۶۰ از سال ۱۳۹۸ تاکنون به‌صورت انحصاری در زمینه فروش تمامی محصولات و گجت‌های برند شیائومی در کشور فعالیت دارد و همواره سعی کرده است محصولات شیائومی را با قیمت و تنوع و سرعت مناسب در ایران به دست علاقه‌مندان این برند برساند. سیاست‌گذاری وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه‌ترین زمان و قیمت‌گذاری منصفانه تنظیم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات