خرید گوشی جی پلاس از آی موبو

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قبل از خرید گوشی جی پلاس می‌توانید با متخصصان و کارشناسان آی موبو تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.
تبلیغات

گروه گلدیران یکی از نام‌های آشنا در صنعت لوازم الکترونیکی در ایران است. این گروه از سال ۱۳۷۶ به‌عنوان نماینده فروش محصولات ال‌جی آغاز به کار کرد و بعد از مدتی، قدم در مسیر تولید محصولات ایرانی نهاد. گلدیران در سال ۹۷ اقدام به ایجاد یک برند ایرانی به ‌نام جی پلاس کرد که محصولات بسیار زیادی در بخش‌های خانگی، لوازم دیجیتال و ... تولید کرده است. گلدیران تا امروز محصولات بسیار متنوعی تولید و روانه بازار کرده است. یکی از محصولات بسیار مهمی که با برند جی پلاس تولید شده، گوشی‌ هوشمند است. امروزه استفاده از گوشی‌ هوشمند به امری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده است و تقریبا تمام افراد در هر رده سنی به آن نیاز دارند. جی پلاس تلاش می‌کند در بازار پررقابت امروزه جایگاه ویژه‌ای به دست آورد و نگاه متفاوتی به محصولات ایرانی ایجاد کند.

آی موبو

در گذشته هر بار که اسم محصولی ایرانی در بازار به گوش می‌خورد، تصور بی‌کیفیت بودن و نداشتن کارایی مناسب در ذهن افراد تداعی می‌شد. جی پلاس با همکاری برندهای معتبری که از گذشته تاکنون با آن‌ها همکاری داشته است، قصد دارد این نگرش را از ذهن دور و ذهنیتی مثبت از برند خود ایجاد کند. شرکت گلدیران همکاری طولانی‌مدتی با برندهای خارجی محبوب داشته و تجربه فراوانی در این زمینه کسب کرده است؛، از این‌رو می‌تواند در زمینه تولید محصول با کیفیت موفق باشد.

گوشی جی پلاس GPlus Q10 و GPlus T10

همان‌طور که در بالا اشاره شد، شرکت گلدیران و برند رسمی گوشی جی پلاس تاکنون دو محصول در زمینه‌ گوشی‌های هوشمند تولید و روانه بازار کرده‌اند. قیمت این دو مدل نسبت‌های به مدل‌های موجود در بازار به نسبت مناسب است. در زمان نگارش این مقاله حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومن تا ۴ میلیون تومن قیمت دارند. با توجه ‌به قیمت این دو گوشی، به ‌نظر می‌رسد در اندازه گوشی‌های میان‌رده معمولی نسبتا خوب عمل کنند.

گوشی‌های جی پلاس در طول زمان پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف پردازنده، سیستم‌عامل، نمایشگر و ... داشته‌اند. از نظر قیمت و در مقایسه با رقیب‌های مستقیم شاید این بهترین گزینه موجود در بازار باشد؛ زیرا دارای ویژگی‌های مهمی است و به‌راحتی از پس کارهای مختلف روزانه برمی‌آید. مطمئنا در آینده شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این محصول خواهیم بود. گوشی جی پلاس از جدیدترین سیستم‌عامل اندورید پشتیبانی می‌کند و از این نظر نیز انتظارات مصرف‌کننده را پوشش می‌دهد. دوربین این گوشی در اندازه معمولی و برای کاربران سطح پایین مناسب است.

به جرات می‌توان گفت که اولین و مهم‌ترین نکته برای انتخاب یک گوشی هوشمند طراحی و کیفیت ساخت آن است. قطعا اگر گوشی ظاهر مناسب و با کیفیتی نداشته باشد بسیاری از کاربران حتی به خرید آن فکر نمی‌کنند و به‌راحتی از دور رقابت خارج می‌شود. دو مدل گوشی هوشمند ساخته شده این برند با ظاهری کاربرپسند تولید شده‌اند.

آی موبو مرجع تخصصی محصولات الکترونیک

وب‌سایت آی موبو یکی از وب‌سایت‌های پرطرفدار در زمینه ارائه محصولات الکترونیکی است که در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است. این وب‌سایت به‌صورت تخصصی در زمینه گوشی‌ هوشمند و موبایل ارزان فعالیت می‌کند. این وب‌سایت زیرمجموعه شرکت سارینا دی همراه است که در سال ۹۵ آغاز به کار کرده و در زمینه واردات گوشی هوشمند از برترین برندهای خارجی فعالیت می‌کند.

آی موبو گروهی متشکل از برترین متخصصان و کارشناسان در زمینه گوشی‌های هوشمند می‌‌باشد. هدف از تشکیل این وب سایت فراهم آوردن بهترین برندها و راهنمایی کاربران برای خریدی مطمئن و ایمن است. یکی از محصولات پرطرفدار در وب‌سایت آی موبو گوشی‌ هوشمند جی پلاس است. شما می‌توانید ازطریق این وب‌سایت گوش‌های جی پلاس را خریداری کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

چرا آی موبو

آی موبو از گروهی از متخصصان و کارشناسان در زمینه گوشی‌های هوشمند تشکیل شده است. شما می‌توانید قبل از خرید گوشی جی پلاس با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید. کارشناسان آی موبو به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات و نظرات شما هستند. همچنین تمام محصولات این وب‌سایت ضمانت‌نامه معتبر و ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات