خرید آسان جم فری فایر از سایت پابجی پی

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
به‌دنبال مسیری آسان برای خرید جم فری فایر، خرید یوسی و خرید سی پی کلاف هستید؟ ما به شما خرید از سایت پابجی پی را پیشنهاد می‌کنیم.
تبلیغات

برای تمام بازیکنان فری فایر، خرید جم فری فایر یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی است. بازی‌های دنیای امروز بسیار متفاوت از بازی‌های کودکی نسل‌های دهه‌ی ۱۳۶۰ و حتی ۱۳۷۰ هستند. این امر تا حدی طبیعی به‌نظر می‌رسد. با نگاهی به تاریخ اجتماعی متوجه می‌شویم که هرچه زمان می‌گذرد، نوع بازی‌ها نیز بنابه شرایط و سبک زندگی انسان‌ها در آن زمان، متفاوت است. اینترنت و دنیای دیجیتال سبک بازی‌ها را همانند دیگر جزئیات و کلیات زندگی‌هایمان تغییر داده است.

در‌این‌میان، همه‌گیری گوشی‌های موبایل بر سرعت تغییر سبک بازی‌ها بسیار اثر گذاشت؛ به‌گونه‌ای که بازی‌ها را از حالت جمعی در دنیای واقعی به حضور جمعی در دنیای مجازی انتقال داد. این امر باعث شده است که همه‌ی سنین، به‌خصوص نوجوانان و جوانان، درگیر بازی‌های رایانه‌ای و دیجیتال شوند. یکی از این بازی‌های رواج‌یافته و محبوب در عصر دیجیتال فری فایر (Free Fier) است که درکنار دیگر بازی‌ها، در کانون توجه قرار گرفته و در میان گیمرها محبوبیت خاصی به‌دست آورده است. در این مقاله، می‌خواهیم به بازی فری فایر اشاره کنیم و در‌نهایت، روشی مطمئن و معتبر را برای خرید جم فری فایر و خرید یوسی و خرید سی پی کلاف و درنتیجه کسب لذت بیشتر در بازی به شما معرفی کنیم.

همه‌ی آنچه باید درباره‌ی فری فایر بدانید

بازی مهیج فری فایر در دسته‌ی بازی‌های اکشن قرار دارد و به‌دلیل هیجانی که در جریان بازی برای زنده‌ماندن در نبردی دسته جمعی ایجاد می‌کند، به یکی از بازی‌های محبوب بین گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های دیجیتال و نیز نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. گرافیک خیره‌کننده و حجم کم بازی از‌جمله مزیت‌های بازی درمقایسه‌با هم‌رده‌هایش است.

فری فایر قابلیت نصب روی سیستم‌عامل Android و iOS را دارد , به‌صورت سوم شخص با 50 بازیکن طراحی شده و تنها یک برنده در انتهای بازی خواهد داشت؛ آن هم باید شما باشید! امتیاز بازی فری فایر در پلی‌استور ۴.۱ از ۵ است که نشان‌دهنده‌ی محبوبیت این بازی در میان گیمرها است. البته فراموش نکنید هنگام بازی باید اینترنت خود را روشن کنید.

بازی فری فایر بدین‌شکل است که شما از هواپیما با کمک چتر نجات در میان بازی فرود می‌آیید. سپس، جمع‌آوری اسلحه و ابزارهایی برای نبرد را شروع می‌کنید؛ البته هم‌زمان باید حواستان باشد که به شما حمله قرار نشود. محل فرودتان جایی است که خود شما انتخاب می‌کنید. اگر به‌دنبال هیجان بیشتر و دستیابی به اسلحه و ابزارهای بهتری هستید، جاهای شلوغی را انتخاب کنید که بیشترین تعداد دشمنانتان در آنجا حضور دارند تا با بازی سنگین‌تر، اما پر‌هیجان‌تری مواجه شوید.

ترفندی اساسی برای پیروزی در نبرد فری فایر وجود دارد: ایده‌های کشنده‌ی دیگر بازیکنان را شناسایی کنید و از موانع جان سالم به‌در ببرید تا به مرحله‌ی پایانی برسید و در نبرد بقا، زنده بیرون آیید. در بازی فری فایر، برای نیرومند‌شدن به کاراکترهای حرفه‌ایی نیاز دارید که در بازی تعریف شده‌اند. همچنین، باید ابزارآلات و اسلحه‌های خود را ارتقا دهید که تقویت آن‌ها به هزینه نیاز دارد و شما هزینه ها را ازطریق پول رایج در بازی پرداخت می‌کنید که به آن جم فری فایر می‌گویند.

پابجی پی

چرا به خرید جم فری فایر نیاز دارید؟

در این بازی، بازیکنان برای توسعه مسیر بازی و رسیدن به اهدافشان به خرید جم فری فایر نیاز دارند. جم همان واحد پول در بازی محبوب و مهیج فری فایر است. برای خرید لباس‌ها و اسلحه‌ها و ابزارهای رقابتی که کاراکترهای شما را نیرومند می‌کند، به پرداخت هزینه نیاز دارید تا بتوانید آپشن‌های دلخواهتان را به‌دست آورید.

بعید است از طرفداران این بازی باشید و نام جم فری فایر به گوشتان نخورده باشد. گیمرها به‌خوبی می‌دانند که خرید جم فری فایر یکی از الزامات در بازی آنلاین فری فایر است؛ همان‌طورکه خرید یوسی برای پابجی و خرید سی پی کلاف برای کلاف دیوتی از الزامات است.

بازیکنان خارجی در دیگر کشورها به‌راحتی با خرید جم فری فایر ازطریق کارت‌های بانکی‌شان جم می‌خرند؛ اما بازیکنان ایرانی که تعدادشان هم کم نیست، برای خرید واحد پولی بازی فری فایر به‌دلیل تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار، نمی‌توانند همانند رقبا یا هم‌تیمی‌های آنلاین خود پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

بر‌این‌اساس، مجموعه‌ی پابجی پی با درک نیاز گیمرها تمام تلاش خود را به‌کار بسته است تا بازیکنان ایرانی نیز همانند بازیکنان دیگر کشورها به‌راحتی و بدون دغدغه جم فری فایر را در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن بخرند و از بازی خود نهایت لذت را ببرند.

جم فری فایر را از کجا بخرم؟

وب‌سایت‌های فراوانی در ایران زمینه‌ی خرید جم فری فایر و خرید یوسی و خرید سی پی کلاف را برای علاقمندان فراهم می‌کنند؛ اما تعداد اندکی از آن‌ها می‌توانند اعتماد بازیکنان حرفه‌ای را به‌خود جلب کنند. یکی از وب‌سایت‌های مطمئن گیمرها در ایران وب‌سایت «پابجی‌پی» است. با مراجعه به آدرس وب‌سایت pubgpay.ir تجربه‌ی خرید جم فری فایر را از فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر رقم می‌زنید.

دسته‌بندی مرتب و منظم محصولات در پابجی‌پی نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای‌بودن تیمی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.  تیم پابجی‌پی شما را برای خرید عالی ازطریق توضیحاتی که برای محصولاتشان دارند، راهنمایی می‌کنند. همچنین در تمام هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب، مشاوران پابجی‌پی شما را همراهی می‌کنند تا بهترین خرید جم فری فایر را تجربه کنید. پابجی‌پی یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی جم فری فایر در ایران است که شادی و هیجان بازیکنان ایرانی را در اولویت فعالیت‌هایش قرار داده است.

پیجی پی

از پابجی‌پی چه می‌دانید؟

پابجی‌‌پی یکی از وب‌سایت‌های تخصصی در زمینه‌ی خرید واحدهای پولی برای بازی‌های آنلاین و دیجیتال هستند که روی iOS و Android قابلیت نصب دارند. برای گسترش حوزه‌ی بازی‌های مهیج و پرطرفدار در دنیا، به پرداخت واحد پولی نیاز است. واحدهای پولی در هر بازی متفاوت هستند. پابجی‌پی در زمینه‌ی خرید هرکدام از واحدهای پولی، مانند جم فری فایر، خرید یوسی برای بازی مهیج و پرهیجان پابجی و خرید سی پی کلاف برای بازی بسیار جذاب کلاف دیوتی، یکی از بهترین بازی‌های سال گوگل پلی، فعالیت می‌کند.

همچنین، در پابجی‌پی به‌راحتی گیفت‌کارت‌هایی را برای دانلود بازی‌ها، موزیک‌ها، برنامه‌ها و... می‌توانید بخرید و تجربه‌ای متفاوت از خرید جم فری فایر و خرید یوسی و خرید سی پی کلاف را در پابجی‌پی تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات