خرید تلفن اینترنتی و مرکز تماس ویپ ابری یک روزه با جوان تل
با خرید تلفن اینترنتی از یک شرکت معتبر، پایه و اساس کسبوکار خود را محکم کنید. ازآنجاکه تلفن نقش بسیار مهمی در فروش دارد، چه بهتر که ما هم از این تکنولوژی به شکل حرفهای استفاده کنیم و فروش خود را افزایش دهیم.
خط تلفن اینترنتی چیست؟
خط تلفن اینترنتی همان خط تلفن ثابت است که بهصورت اینترنتی ارائه میشود.
این تکنولوژی امکانات و مزایای فراوانی نسبت به تلفنهای ثابت دارد و همین امر باعث شده است تقریبا در تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک، بهخصوص کسب و کارهایی که بخش عمدهای از ارتباط با مشتری بهصورت تلفنی انجام میشود، جایگزین تلفن ثابت شود.
شاید اولین نکته این است که این خطوط نیازی به کابلکشی ندارند و این باعث میشود شما در هر استانی - علاوه بر استانی که خط را خریداری کردهاید - بتوانید از آن استفاده کنید؛ یعنی امکان جابهجایی جغرافیایی دارد و با تغییر مکان دفتر خود باز هم میتوانید از این شماره استفاده کنید.
این موضوع قابلیتهای زیادی به وجود میآورد؛ برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که به دلیل شرایط دورکاری، هر کدام از نیروهایش در یکی از استانهای ایران عزیزمان قرار دارد و از راه دور با یک اپلیکیشن ساده روی گوشی همراه یا رایانه و اتصال به اینترنت، همچنان مانند یک تیم با همان شماره تلفن ثابت همیشگی شرکت، پاسخگوی مشتریان هستند و میتوانند با مشتریان تماس بگیرند و در ذهن مخاطب همگی در محل کار خود حضور دارند و کوچکترین خدشهای به کسبوکار وارد نخواهد شد.
دومین نکته که برای کسب و کارهای بزرگ بسیار حائز اهمیت است، امکانِ داشتن چندین تماس همزمان ورودی و خروجی، روی یک خط و بدون اشغال شدن است. به این امکان اصطلاحا تعداد کانال یا تماس همزمان گفته میشود که با یک بار پرداخت با مبلغ بسیار کم، میتوان این قابلیت را به شماره خط خریداریشده اضافه کرد.
خط تلفن اینترنتی مالکیت همیشگی دارد که از زمان خرید، به اسم شخص (حقیقی) یا شرکت (حقوقی) ثبت میشود.
چند مورد از امکانات جذاب مرکز تلفن ابری جوان تل
مانیتورینگ زنده: با خرید تلفن اینترنتی جوانتل، در یک پنل بسیار حرفهای و شیک میتوانید تمام تماسها را به شکل دقیق بررسی و مشکلات را حل کنید. بهطور مثال با مرکز تماس ویپ ابری جوانتل می توانید بررسی کنید در حال حاضر چند نفر در حال پاسخگویی تلفن و چند نفر در حال نگه داشتن مشتری پشت خط هستند و امکان مانیتور کردن بهصورت زنده سیستم وجود دارد.
گزارش گیری: در تلفن اینترنتی جوانتل سه مدل گزارشگیری موجود است که شما هر نوع گزارشی از سیستم نیاز داشته باشید، بهراحتی میتوانید دریافت کنید:
بهطور مثال میتوان بررسی کرد که یک شماره در یک زمان مشخص چند بار تماس داشته و با چه اپراتورهایی صحبت کرده، چند بار به جواب رسیده یا چند بار بیپاسخ مانده و چند دقیقه منتظر پاسخ اپراتور مانده و در نهایت چه امتیازی به پاسخگویی اپراتور بعد از مکالمه داده است. یا اگر کمپینی در استان تهران یا کل کشور داشتید، بهراحتی میتوانید بررسی کنید بیشترین بازخورد از کدام استانها بوده و بیشترین خریدها از کدام سرشماره انجام شده است و میتوانید دهها مدل گزارشگیری پیشرفته و نموداری از سیستم تلفن اینترنتی ابری جوانتل داشته باشید.
پنل کاملا گرافیکی وآسان: با پنل گرافیکی مرکز تماس جوانتل بهراحتی میتوانید بدون داشتن هیچ دانش فنی از سیستم ویپ، سناریوی تماس خود را بهصورت آنلاین و گرافیکی طراحی کنید یا تغییر دهید.
ضبط مکالمات نامحدود: با مرکز تلفن ابری جوانتل بهراحتی میتوانید مکالمات چند ماه یا چند سال اخیر را گوش بدهید.
شنود مکالمه: شنود مکالمه امکان جذاب دیگری است که به سه صورت انجام میشود.
- حالت اول زمانی کاربرد دارد که قرار نیست اپراتور و مشتری شما متوجه شنود شما شوند و بهراحتی این امکان را برای مدیریت نیروهای خود دراختیار دارید.
- حالت دوم شنود که این روزها کاربرد بسیاری دارد، زمانی است که شما نیروی تازهکاری دارید و اپراتور شما بهاشتباه قیمتها یا محصول را توضیح میدهد. با این مدل شنود شما میتوانید روی همان تماس به اپراتور خود اطلاع دهید که قیمتها تغییر کرده است یا اشتباه توضیح میدهد؛ تنها اپراتور صدای شما را میشنود و مشتری هرگز متوجه حضور شما در آن تماس نمیشود.
- در حالت سوم شنود میتوانید بعد از گوش کردن، به مکالمه بپیوندید و کنفرانس کنید.
تماس آفلاین: تماس آفلاین مناسب زمانی است که شما اینترنت نداشته باشید. میتوان از قبل به ازای هر کاربر دلخواه یک شماره تماس موبایل یا تلفن ثابت تعیین و سیستم تلفن را به گونهای تنظیم کرد که اگر داخلیها به اینترنت متصل یا به هر دلیلی پاسخگو نبودند، تماس به شماره تلفن مد نظر منتقل میشود و دیگر آن تماس اینترنتی نیست.
صف تماس: با قابلیت صف میتوانید زمانیکه همه اپراتورهای واحد مد نظر مشغول هستند، مشتریهای خود را منتظر نگه دارید و بهنوبت پاسخگوی آنها باشید و در زمان انتظار با یک سیستم صوتی گویا برایشان از کسبوکار و آفرهای خود بگویید.
منشی گویا: میتوانید مشتریان خود را به قسمتهای مختلف وصل کنید و نیاز به منشی برای این کار نداشته باشید.
ساعت اداری: میتوانید ساعت کاری خود را بهراحتی برای ایام هفته و سال تنظیم کنید و تعیین کنید کدر ساعات اداری تماس به کدام قسمتها وصل شود و در ساعات غیر اداری بهعنوان مثال به چه اشخاصی خارج از شرکت وصل شود یا در پیامی صوتی ساعات اداری به اطلاع مشترکین برسد و پیام مشترکین در صندوق صوتی ذخیره و برای شما ایمیل شود.
کنفرانس: برای جلسات غیر حضوری میتوانید بهصورت همزمان با تمام داخلیها تماس برقرار کنید.
تماس بهمنی: این قابلیت بیشتر برای شرکتهای بزرگی کاربرد دارد که خدماتی مانند پشتیبانی و نگهداری انجام میدهند. برای مثال در نظر بگیرید زمانیکه برق یکی از مناطق تهران قطع شود، شرکت برق با حجم انبوهی از تماسهای تکراری از آن منطقه مواجه خواهد شد. با این امکان میتوان بهراحتی تعیین نکرد که برای آن تماسها پیغامی پخش شود و ضمن اطلاعرسانی وضعیت پیگیری، از مشترکین درخواست شود صبور باشند تا مشکل برطرف شود.
پاسخگویی به چند سؤال رایج
- آیا اشخاص حقیقی هم میتوانند خط تلفن اینترنتی تهیه کنند؟
- بله
- تعرفه تماس به چه صورت است؟
- به ازای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت داخل استان ۴٫۵ تومان
به ازای هر دقیقه خارج از استان ۳۳ تومان
به ازای هر دقیقه با موبایل ۶۲٫۵ تومان است
- فعالسازی این خطوط چقدر زمان میبرد؟
- ۲ روز کاری
- نحوه انتخاب خط تلفن اینترنتی ؟
لیست خطوط برای مشتریان ارسال خواهد شد و خط را شما انتخاب خواهید کرد.
کاربرد های مرکز تلفن اینترنتی چیست و چه مزایایی نسبت به خطوط معمولی دارد؟
- چند مورد بهطور خلاصه توضیح داده میشود
- با مرکز تلفن ابری جوانتل شما قادر خواهید بود نیروهای خود را بهصورت دورکاری یا اضافهکاری از کل کشور مدیریت کنید و نیازی به نیروی حضوری در شرکت بابت پاسخگویی تلفنی نیست.
- قابلیت جابهجایی برای مستاجرها بسیار مفید است.
- مدیریت تماسهای دریافتی
- راهاندازی دوروزه و بدون مراجعه حضوری
- قابلیت چندین تماس همزمان: نیروهای شما بهراحتی میتوانند بدون اشغال شدن، بهصورت همزمان تماس داشته باشند؛ یا برعکس اگر چندین مشتری همزمان تماس گرفتند خط شما اشغال نشود.
- در تلفن اینترنتی آیا باید همیشه تماس در بستر اینترنت باشد یا خیر؟
- شما میتوانید حتی بدون داشتن اینترنت از این سرویس استفاده کنید. در شرایطی که اینترنتتان ضعیف است یا اینترنت ندارید، با انتقال تماس میتوانید تنظیم کنید تماس به شماره همراهتان منتقل شود.
جهت خرید سیپ ترانک تهران با جوان تل در تماس باشید.
در مواردی که نیاز باشد مکالمات دوباره چک شود، شما میتوانید ازطریق ضبط مکالمه، مکالمات خود را گوش کنید.
نظرات