معرفی شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رایانه کمک با سابقه بیش از ۱۲ سال ارائه خدمات کامپیوتری، سال‌ها است که به‌صورت تلفنی به حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه شما عزیزان می‌پردازد.
تبلیغات

باتوجه‌به سابقه بالای ما در این زمینه و همچنین بهره‌مندی از کارشناسان مجرب و باتجربه به جرأت می توانیم بگوییم شرکت رایانه کمک در نوع خود بی‌نظیر است. 

 چرا رایانه کمک؟ 

از سال‌ها پیش بسیاری از کارشناسان کامپیوتر شروع به حل مشکلات کامپیوتری هم‌وطنان عزیز  کرده‌اند؛ اما زمانی‌که ما با یک مشکل کامپیوتری روبه‌رو می‌شدیم، مجبور به انتقال کامپیوتر خود به یک خدمات کامپیوتری بودیم. شروع کار رایانه‌کمک بر این مبنا بود که دیگر نیاز به انتقال کامپیوتر شخصی خود نداشته باشیم؛ بنابراین علاوه بر کاهش زمان و هزینه سعی بر افزایش امنیت اطلاعات شما عزیزان داشته‌ایم. 

در بیشتر مواقع مشکلات کامپیوتری در کمتر از پنج دقیقه صحبت، با یک کارشناس کامپیوتر حل می‌شود؛ پس صرف هزینه و زمان بالا برای جابه‌جایی کامپیوتر به یک مرکز کامپیوتری به هیچ عنوان منطقی نیست. 

همان‌طور که از صحبت‌های بالا متوجه شدید، حل مشکلات کامپیوتری به‌صورت تلفنی یا حتی از طرق اینترنت و با استفاده از نرم‌افزارهای ریموت کنترل، ایده‌ای شد برای تأسیس شرکت پشتیبان کامپیوتر رایانه کمک، ما این شرکت را با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب تأسیس کردیم تا در کمترین زمان قادر به حل مشکلات شما عزیزان باشیم. 

رایانه کمک

 انواع خدمات شرکت رایانه کمک 

 در این قسمت می‌خواهیم شما را با خدمات شرکت رایانه کمک بیشتر آشنا کنیم.

  ما در دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز هستیم. همچنین در حوزه حل مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های تلفن، کارشناسان باتجربه‌ای ما را همراهی می‌کنند. 

  • پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری 
  • عیب‌یابی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  • بازیابی اطلاعات
  • ارائه و نصب انواع آنتی‌ویروس، ویروس‌کشی 
  • نصب انواع سیستم‌عامل‌ مانند ویندوز
  • تعمیر کامپیوتر
  • راه‌اندازی شبکه
  • نگه‌داری از شبکه‌های کامپیوتری
  • عیب‌یابی شبکه
  • ارتقا و به‌روزرسانی کامپیوترهای قدیمی
  • نصب نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی
  • حل مشکلات نرم‌افزاری
  • اعزام کارشناس کامپیوتر به محل کار و منزل شما و تعمیر کامپیوتر در محل
  • حل مشکلات اینترنتی
  • راه‌اندازی اینترنت و تنظیم مودم 
  • فروش قطعات سخت‌افزاری
  • فروش تجهیزات کامپیوتری
  • طراحی سایت با کدنویسی یا وردپرس 
  • نگه‌داری سایت 
  • آموزش کامپیوتر

  خدمات کامپیوتر تلفنی 

 همان‌طور که متوجه شدید اصلی‌ترین کار شرکت رایانه کمک ارائه خدمات کامپیوتری تلفنی است. بدین منظور شما عزیزان می‌توانید با شماره‌های 9099071540 و 909070192 ازطریق تلفن‌ ثابت و خط موبایل همراه اول با شرکت رایانه کمک در تماس باشید. کارشناسان ما پس از از شنیدن مشکل کامپیوتری شما ما به‌صورت تلفنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف می‌کنند و در صورت نیاز از شما درخواست می‌شود برای بالا بردن کیفیت خدمت‌رسانی و سرعت، روی سیستم خود نرم‌افزار ریموت نصب کنید تا کارشناس به‌صورت ریموت به سیستم شما متصل شود و مشکل را برطرف کند. اما در صورتی‌که مشکل سخت‌افزار  تشخیص داده شود یا امکان حل مشکل به‌صورت تلفنی و اینترنتی برقرار نباشد، کاربر می‌تواند از گزینه ثبت سرویس حضوری استفاده کند که در این صورت، هم می‌توانیم کارشناس به محل اعزام کنیم و هم شما می‌توانید سیستم خود را به محل شرکت رایانه کمک ارسال کنید. 

 خدمات کامپیوتر در محل 

همان‌طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، یکی از خدمات شرکت رایانه کمک اعزام کارشناس کامپیوتر به محل است. مزیت این روش این است که تعمیر کامپیوتر شما جلوی چشم‌تان انجام می‌شود.

بنابراین علاوه بر افزایش امنیت و در صورت داشتن زمینه، شما می‌توانید روش حل مشکل کامپیوتر را از کارشناس شرکت ما یاد بگیرید. 

یکی از اهداف شرکت رایانه کمک افزایش سطح آگاهی شما عزیزان است و در هر دو روش:

۱- زمانی‌که به‌صورت تلفنی در حال کمک به شما در رفع مشکل کامپیوتری هستیم.

۲- زمانی‌که به‌صورت حضوری در محل به تعمیر کامپیوتر شما می‌پردازیم.

تمامی مراحل انجام کار قدم به قدم به شما عزیزان توضیح داده خواهد شد. با این کار به افزایش سطح آگاهی هم‌وطنان خود در زمینه کامپیوتر کمک کرده‌ایم. 

البته شاید بسیاری از هم‌وطنان این ذهنیت را داشته باشند: «ازآنجاکه ما از این طریق کسب درآمد می‌کنیم، چه دلیلی دارد این مراحل را به آن‌ها آموزش بدهیم و شاید در آموزش کوتاهی کنیم»؛ اما باید بگوییم با پیشرفت روزبه‌روز تکنولوژی مشکلات کامپیوتری نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین ما به‌دنبال یادگیری و رفع مشکلات جدید هستیم پس آشنایی شما با مشکلات قدیمی تداخلی با کار ما ندارد.

هم در زمینه حل مشکلات کامپیوتری شما و هم در زمینه آموزش رفع مشکلات کامپیوتر ما با شما همراه هستیم.

 فروش قطعات سخت‌افزاری

 زمانی‌که شما تصمیم به خرید قطعات سخت‌افزاری برای حل مشکل یا حتی ارتقا سیستم کامپیوتری خود دارید، بهتر است با یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات کامپیوتری تماس بگیرید. این موضوع می‌تواند صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما عزیزان به‌همراه داشته باشد. ازآنجاکه قطعاتی ارائه‌شده توسط شرکت‌های معتبر، اورجینال و فابریک است و باتوجه‌به داشتن گارانتی معتبر، دیگر نگران خرید قطعات فیک نخواهید بود.

شرکت رایانه کمک علاوه بر ارائه خدمات کامپیوتری، بخش تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ را برای راحتی کار شما عزیزان راه‌اندازی کرده است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید قطعات سخت‌افزاری مدنظر خود را تنها با یک تماس تهیه کنید.

 آموزش کامپیوتر در منزل

علاوه بر اینکه شما می‌توانید همراه‌با کارشناسان ما قدم به قدم مراحل حل مشکلات کامیپوتری یا تلفن همراه را یاد بگیرد، شرکت ما بسته آموزش کامپیوتری را با عنوان «ده مهارت» ارائه کرده است. عزیزانی که قصد یادگیری کامپیوتری در منزل داشته باشند، می‌توانند با تهیه این بسته آموزشی در زمینه‌هایی از قبیل (وردپرس، ویندوز، آفیس، فتوشاپ و ...) به یادگیری کامپیوتر بپردازند. ما در این بسته آموزشی سعی کرده‌ایم علاوه بر آموزش‌های کاربردی، رفع انواع مشکلات کامپیوتری را نیز آموزش دهیم. امیدواریم توانسته باشیم در زمینه افزایش آگاهی هموطن‌های خود قدمی برداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات