با وام دیجی‌پی، بهترین ساعت‌ هوشمند را از سایت دیجی‌کالا انتخاب کنید

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برای خرید ساعت هوشمند مورد علاقه‌تان، نیازی نیست منتظر بمانید؛ با دریافت وام ۲۰ میلیونی از دیجی‌پی، خیلی سریع و راحت می‌توانید جدیدترین ساعت‌های هوشمند را از دیجی‌کالا تهیه کنید.
تبلیغات

چندسالی است که از معرفی ساعت‌های هوشمند می‌گذرد و شرکت‌های معتبری مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی و... با بهبود محصولات خود به‌ دنبال فروش بیشتر گجت‌ هوشمند و تصاحب سهم بازار رقبا هستند. ساعت‌های هوشمند در ابتدا چندان مورد توجه عموم مردم قرار نگرفتند؛ اما به مرور زمان با افزایش قابلیت‌ها و طراحی‌های زیبا به محبوبیت گجت‌های پوشیدنی اضافه شد. امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد در سرتاسر جهان منتظر رونمایی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی برند اپل و سامسونگ هستند تا به محض عرضه، ساعت خود را به‌روز کنند. اما از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی دنیا چه خبر؟

۱ - ساعت هوشمند اپل سری 6

ساعت هوشمند سری 6 از جدیدترین محصولات برند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. این ساعت هم برای ورزش مناسب است و هم برای کاربری روزانه. صفحه‌نمایش آن اولد است و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این ساعت، سنجش میزان اکسیژن خون است. ساعت‌های هوشمند اپل مانند دیگر محصولات این شرکت از ابتدا راه خود را از سایر محصولات موجود در بازار جدا کرده‌اند؛ بنابراین اگر سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است، باید قید خرید اپل واچ را بزنید و از ساعت‌های هوشمند سازگار با سیستم‌عامل اندروید استفاده کنید. جدیدترین محصول اپل با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. بااین‌حال گجت بسیار گران‌قیمتی در ایران به شمار می‌آید. بااین‌حال اگر دوست دارید این محصول به‌روز و جذاب را روی مچ دست خود ببندید و کلکسیون محصولات اپل را تکمیل کنید، همیشه گزینه‌ی خرید قسطی اپل واچ را خواهید داشت.

۲- ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3

گلکسی واچ 3 جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی شد. گلکسی واچ 3 صفحهای گرد از نوع اولد دارد که با همراهی بند چرمی ظاهری کلاسیک پیدا کرده است. این ساعت به سیستمعامل تایزن مجهز است که میتواند برنامههای متعددی را اجرا کند. پردازندهی ساعت هوشمند اکزینوس 911 است و ۸ گیگابایت حافظهی ذخیرهسازی دارد. این مقدار حافظه به شکل چشمگیری کمتر از اپل واچ سری 6 است. از دیگر امکاناتی که گلکسی واچ 3 دراختیار شما قرار میدهد، حسگر سنجش ضربان قلب است که فشار خون را هم اندازهگیری میکند. گلکسی واچ 3، ۳۴۴ دلار قیمت‌گذاری شده است که در ردهی ساعتهای گرانقیمت قرار میگیرد. اگر قصد دارید فعالیتهای ورزشی و سلامتی خود را با گلکسی واچ 3 رصد کنید، خرید قسطی از دیجیکالا به شما کمک میکند محصولات مورد علاقهی خود را تهیه کنید.

۳ - ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch

نام شیائومی در ایران با مچبند خوش‌قیمت و کاربردی Mi Band گره خورده است. اما محصولات شیائومی به مچ‌بند و تلفن همراه محدود نمیشود. شیائومی یکی از برندهای معتبر تولیدکنندهی ساعت هوشمند است و با ساعت کالر واچ حرفهای زیادی برای گفتن دارد. کالر واچ مانند سامسونگ با صفحهای گرد و لمسی و نمایشگر امولد ساخته شده است. کالر واچ علاوه بر سنجش ضربان قلب، سایر فاکتورهای مربوط به سلامتی مانند میزان کالری سوزانده‌شده را محاسبه میکند. این ساعت هوشمند ضد آب است و برای شناگران یک گزینهی عالی محسوب میشود اما باید به عمق آب و مقدار زمان غوطه‌ور بودن در آب نیز توجه داشت. سیستمعامل اختصاصی شیائومی از این ساعت حذف شده است و دیگر امکان نصب نرمافزارهای جانبی وجود ندارد. این موضوع در مقایسه با امکانات دیگر رقبای شیائومی یک نقطه‌ضعف بزرگ محسوب میشودشیائومی قیمت بسیار مناسبی دارد و برای افرادی دوست دارند یک گجت پوشیدنی هوشمند به‌همراه داشته باشند، انتخاب بسیار مناسبی است.

۴ - ساعت هوشمند هواوی مدل GT 2e

ساعت هوشمند و اسپرت GT 2e همراهی برای گوشی P40 این برند مطرح چینی است. صفحهنمایش ساعت GT 2e امولد  و دقت نمایشگر آن در حد صفحهنمایش رتینا است. این ساعت به پردازندهی Kirin A1 مجهز است و قدرت پردازش قابل توجهی نسبت به رقبای هم‌رده‌ی خود دارد. به گفتهی هواویُ این ساعت میتواند باتری را به مدت دو هفته حفظ کند. سنجش اکسیژن خون، فناوری پایش خواب، نظارت بر سطح تحرک و در نهایت سنجش ضربان قلب، از دیگر امکاناتی است که این ساعت دراختیار شما قرار میدهد. اگر اهل ورزش هستید میتوانید از ۱۵ برنامهی تمرین حرفهای این ساعت استفاده کنید. قیمت ساعت هوشمند هواوی GT 2e،ا۱۲۹ دلار است. اگر قصد دارید یک ساعت هوشمند اسپرت با قیمت مناسب تهیه کنید، وام دیجیپی خرید آن را بسیار ساده و آسان خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات