خرید و فروش محصولات ایران خودرو با خودرو۴۵

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خودرو۴۵ شرکتی معتبر در زمینه فروش خودروهای کارکرده است که با چندین شعبه در سراسر کشور با متخصصان خبره و کارشناسی رایگان، خودرو شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رساند.
تبلیغات

یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایران که از دیرباز به تولید، واردات، مونتاژ و ایده‌پردازی در زمینه خودرو مشغول بوده است و در حال ‌حاضر بازار خودرو ایران را در دست دارد، گروه خودروسازی ایران‌خودرو است. مجموعه ایران‌خودرو توانسته با محصولات متنوع خود تا حد بسیار زیادی نیاز بازار خودرو ایران را تأمین کند و هر آن چه لازم بوده، مانند خدمات پس از فروش با شعب متنوع در سراسر ایران در خدمت مصرف‌کننده داخلی قرار دهد.

محصولات ایران‌خودرو برای تمام کسانی که در ایران چه به‌طور مستقیم و چه غیر مستقیم از وسیله نقلیه خودرو استفاده می‌کنند نام‌آشنا است و در این فرصت می‌خواهیم به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو بپردازیم. گفتنی است در صدر این لیست دو مدل نسبتا قدیمی‌تر پژو 206 و پژو 405 هستند؛ اما از آنجایی‌که این لیست به بررسی نسخه‌های ایرانی و اصطلاحا تولید داخل محصولات ایران‌خودرو می‌پردازد، این دو مدل و 206SD در لیست گنجانده نشده‌اند!

سمند سورن ELX، خودروی هیبریدی ایرانی

یکی از محصولات ایران‌خودرو، سورن ELX است. این خودرو هم در بازارهای داخلی و هم خارجی خرید و فروش می‌شود و همین اتفاق نشان‌دهنده کیفیت رضایت‌بخش این خودرو است. البته یکی از برگ‌های برنده این خودرو این است که سازندگان و طراحان آن که همه از مهندسان و متخصصان کشور هستند، با توجه‌ به سلایق مشتری و مخاطبان دست به طراحی سورن ELX زده‌اند. این اتومبیل تمام تست‌های لازم را ازلحاظ ایمنی و کیفیت با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال ‌حاضر در جمع محصولات ایران‌خودرو قرار گرفته است. از تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم صوتی یکپارچه، طراحی جدید پنل وسط داشبورد و آینه‌بغل‌های جانبی هوشمند و دارای راهنما اشاره کرد. خودروی سورن ELX توربوشارژر دارد و همین امکان باعث می‌شود جزو خودروهای هیبریدی نیز به حساب بیاید. ویژگی‌های چشمگیر این خودرو قدرت و شتاب آن است و کم مصرف بودن آن نیز از دیگر نکات قابل ‌توجه آن به حساب می‌آید. تجیزات ایمنی و رفاهی این خودرو بسیار مناسب است. طراحی ظاهری سون ELX به نحوی است که هم جزو خودروهای جوان‌پسند به حساب می‌آید و متناسب با سفرهای خانوادگی است. نوع موتور خودرو EF7 و حجم آن ۱۶۵۰ سی‌سی است. توان موتور در این خودرو به ۱۱۵ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و گشتاور آن ۱۵۹ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه است. سورن ELXا۱۶ سوپاپه و مجهز به سیستم انژکتوری پاشش چندنقطه‌ای است . شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در ۱۲ ثانیه اتفاق می‌افتدو مصرف سوخت ترکیبی آن ۷٫۴۹ لیتر است.

دنا پلاس نشستن بر قله‌ها

از دیگر محصولات ایران‌خودرو دنا پلاس است که محصولی موفق در میان اتومبیل‌های جدید ایران‌خودرو به حساب می‌آید. دنا+ همان‌طور که از نامش پیدا است، یک سر و گردن از نسخه اصلی دنا پیشرفته‌تر است. ابعاد جانبی در دنا پلاس دچار تغییرات و بهینه‌سازی شده است. علاوه بر دو کیسه‌ هوا برای راننده و سرنشین کناری، دو کیسه هوای دیگر به‌طور جانبی به مجموعه امکانات این خودرو اضافه شده است. دوربین دید عقب از دیگر امکاناتی است که به آن اضافه شده و کار دنده عقب گرفتن را جدا از حسگرهای عقب راحت‌تر کرده است.

صندلی‌های جلو این خودرو تمام برقی است و طرح چراغ‌های جلو و عقب دنا+ متفاوت و زیباتر از نسخه اصلی این خودرو است. آینه‌بغل‌های این خودرو با قابلیت تاشونده طراحی شده‌اند و البته به‌طور خودکار و برقی عمل می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های دنا+ می‌توان به افزایش راندمان و بهره‌وری در سوخت آن اشاره کرد و همچنین آلایندگی و مصرف سوخت کم‌تر. نوع موتور دنا پلاس EF7 است و توان موتور این اتومبیل به ۱۱۵ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. گشتاور خودرو ۱۵۷ نیوتن‌متر و ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید نیروی آن است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۷٫۹۴ لیتر و سیستم انتقال قدرت آن دستی پنج‌سرعته است.

سمند LX نماد راحتی و امنیت

اولین حسی که بعد از سوار شدن به این محصول از محصولات ایران‌خودرو به سرنشینان القا می‌شود احساس آرامش خاصل از جادار بودن فضای این خودرو است. از تجهیزات و امکانات این خودرو ملی می‌توان به کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد و البته سیستم ترمز ABS به‌همراه EBD از دیگر امکانات آن است که ضریب ایمنی خودرو را تا حد زیادی بالا می‌برد. آینه‌بغل‌های این خودرو برقی و تمام شیشه‌های خودرو به دکمه‌ی بالابر مجزا مجهز هستند. حجم موتور سمند LXا1645 سی‌سی است و توان موتور آن به ۱۱۳ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. گشتاور به ۱۵۵ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

رانا، لوکس و دوست داشتنی

رانا در میان محصولات ایران‌خودرو نماد توانایی و دانش متخصصان خودروساز ایرانی است. ایمنی و زیبایی از ویژگی‌ها و صفاتی است که می‌توان به رانا نسبت داد. از مهم‌ترین ویژگی‌های رانا می‌توان به چالاکی و قدرتمندی این خودرو اشاره کرد. این اتومبیل نه‌تنها برای راننده و سرنشینان خود بلکه برای عابران پیاده نیز نماد امنیت است. ISIR از استاندارد‌های ۵۵ گانه‌ای است که رانا به دست آورده. موتور این محصول ایران‌خودرو TU5 است و توان موتور آن به ۱۰۵ اسب‌بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. قدرت گشتاور ۴۲ نیوتن‌متری در ۴۰۰۰ دور در دقیقه از دیگر قدرت‌نمایی‌های این خودرو به حساب می‌آید. رانا ۱۶ سوپاپه و حداکثر سرعت آن ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ در این خودرو در ۱۲ ثانیه اتفاق می‌افتد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات