انتخاب برند مایع ظرفشویی مناسب با اکالا رنک

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اکالارنک، اولین مرجع رتبه‌بندی برندهای سوپرمارکتی طبق رأی‌ مصرف‌کنندگان است. مراجعین به این سایت می‌توانند تجربه مثبت و‌ منفی خود را از هر یک از محصولات، با سایرین به اشتراک بگذارند.
تبلیغات

مایع ظرفشویی یکی از مهم‌ترین مواد مصرفی خانوار است که به‌طور دائم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده شیمیایی برای شستشوی ظروف مناسب است و با تکنولوژی‌های جدیدی که در تولید آن به کار رفته است، تا حد زیادی با پوست سازگار است. اما به‌راستی در برابر تنوع زیاد این برندها، کدام را بخریم؟  سایت اکالارنک اقدام به رتبه‌بندی مایع ظرف‌شویی‌های مختلف بر اساس رأی واقعی مردم کرده است. این کار می‌تواند انتخاب مصرف‌کنندگان را برای تشخیص بهترین مایع ظرفشویی تا حد زیادی سهولت ببخشد.

اکالا

مایع ظرفشویی یا همان ریکا که مصرف‌کنندگان آن را با این نام می‌‌شناختند، ماده شوینده‌ای است که برای شستشوی ظروف کاربرد دارد. این ماده در مجاورت آب کف می‌کند و باعث از بین رفتن اثرات چربی روی ظروف می‌شود. مایع ظرف‌شویی نوعی ماده شیمیایی است که با روش‌های صنعتی در برند‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

این ماده شوینده برای ماشین‌های ظرفشویی به‌صورت کارتریج، ژل، مایعات، پک‌ها، پودر و قرص‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. مایع شوینده می‌تواند حاوی سفیدکننده و مواد ضد باکتریایی هم باشد. در برخی از موارد در مایع ظرفشویی که در خانه‌ها به کار می‌رود، مواد غذایی مانند بوراکس، روغن اسانس، روغن اکالیپتوس و صابون رنده‌شده به کار رفته می‌رود.

انواع دیگری از مایع ظرفشویی وجود دارد که برای استفاده در ماشین ظرفشویی ساخته می‌شود. در ساخت و ترکیب مایع ظرفشویی مواد پاک‌کننده به‌نام سورفاکتنت و برخی افزودنی‌های دیگر جهت افزایش کیفیت و حالت‌های نرم‌کنندگی و عطر مناسب لباس به کار می‌رود.

در بازار مصرف، مایع ظرفشویی در برندها و نشان‌‎های تجاری مختلف در برندهای متنوع موجود و دردسترس است. باید توجه کنیم که کارخانه‌ها و برندهای معروف زیادی در این رابطه وجود دارند که در این گزارش ابتدا به معرفی چند برند مطرح می‌پردازیم و پس از آن، شما را با نتایج نظرسنجی عمومی که در وب‌سایت اکالارنک انجام شده است آشنا می‌سازیم.

پریل

پریل مایع ظرفشویی معروفی است که تبلیغات تلویزیونی و محیطی آن را بسیار دیده‌ایم. این شرکت تحت لیسانس شرکت هنکل آلمان به تولید می پردازد. با بررسی بازار مشخص می‌شود که کاربران ایرانی استقبال خوبی از این مایع ظرفشویی کرده‌اند.

شرکت پریل مایع ظرفشویی را در واحدهای یک و سه کیلویی به فروش می‌رساند که گزینه بسیار خوبی برای خریداران است.

مایع ظرفشویی پریل از غلظت بالایی برخوردار است. این باعث می‌شود در هنگام شستشو باعث کاهش مصرف شوینده شود. مایع ظرفشویی پریل قدرت شویندگی بالایی دارد.

گلرنگ

تنوع در محصولات گلرنگ باعث شده است این تولیدکننده فروش بالایی در محصولات خود داشته باشد. این مایع ظرفشویی در واحدهای وزنی مختلف به فروش می‌رسد و در اکثر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دردسترس است. رایحه و عطری که در محصولات گلرنگ وجود دارد از تنوع بالایی برخوردار است و از این حیث جایگاه بسیار خوبی در میان همتایان خود دارد.

ازلحاظ قیمتی درواقع دامنه قیمتی مایع ظرف‌شویی در برندهای مختلف چندان متغیر نیست و اکثر تولید‌کنندگان محصولات خود را به قیمت یکسانی دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

خاکستر

این محصول در بازار در واحدهای وزنی متنوعی به فروش می‌رسد و ازلحاظ واحدهای حجمی کمترین حجم را در مقایسه با رقبای خود دارد.

این مایع ظرفشویی قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد و مصرف‌کنندگان نیز از آن راضی هستند و مشتریان پروپاقرصی دارد. در این مایع ظرفشویی معمولا اسانس و عطری استفاده نمی‌شود؛ ازاین‌رو عطر و بوی خاصی ندارد که برای بسیاری افراد که دچار آلرژی هستند مناسب است.

ازلحاظ قیمتی این مایع ظرفشویی با توجه‌ به حجم قوطی‌ها قیمت متنوعی دارد؛ ولی این قیمت فرق چندانی با سایر برندهای مایع ظرفشویی ندارد.

علاوه بر برندهای مطرح‌شده و با درنظرگرفتن تنوع بسته‌بندی و رایحه‌ها،  در لیست بهترین مایع ظرفشویی اکالارنک نمونه‌های بیشتری موجود است. وارد این سایت شوید و به مایع ظرفشویی‌هایی که تجربه استفاده از آن‌ها را دارید، رأی مثبت یا منفی بدهید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات