ساخت مهر فوری با مهر سازی فهامند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مهرسازی فهامند در زمینه تولید انواع مهر با ساخت محصولات باکیفیت، توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
تبلیغات

امروزه بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار ، در تلاش‌اند برای کسب اعتبار بیشتر و همچنین معرفی هویت خود، از مهر استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید، شرکت‌های بسیاری صاحب برند و لوگوی اختصاصی هستند و گروهی دیگر تنها با امضا و مهر خود شناخته می‌شوند. ساخت یک مهر که دربردارنده اطلاعات کسب‌و‌کار باشد از الزامات بسیاری از کسب و کارهای مدرن است. برای مثال یک وکیل با مهر وکالت، یک پزشک با مهر پزشکی و یک فروشگاه‌‌دار با مهر فروشگاه هویت خود را معرفی می‌کنند.

ما بر این امر واقفیم که ساخت مهر فوری در این دوره زمانی و با داشتن مشغله زیاد در پیرامون مشتریان ما از اهمیت زیادی برخوردار است و تیم ما تمام سعی خود را به کار میگیرد که بتوانیم مهر را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان برسانیم .

مهر سازی فهامند با چندین سال تجربه در این زمینه توانسته است نوآوری‌هایی در زمینه ساخت مهر داشته باشد که از آن جمله می‌توان به مهر رنگی اشاره کرد.

بسیاری از مدیران مایل هستند که لوگو شرکت شان در مهری که ساخت می‌شود به همان صورت رنگی باشد؛ ما این امکان را داریم که مهرهای شما را با هر ترکیب رنگی که مایل باشید برای شما بسازیم و به دست شما برسانیم .

مهرسازی فهامند

مهر لیزری چند رنگ

مهرهای لیزری رنگی تفاوت‌های بسیار زیادی با مهرهای ژلاتینی دارند. درواقع این مهرها به‌جای استفاده از ژلاتین، از پلیمر استفاده می‌کنند. همین موضوع سبب شده است که مدت کارکرد آن‌ها زیاد باشد و مقاومت مناسبی داشته باشند. مهر فروشگاه لیزری از یک مخزن جوهر که به اصطلاح کارتریج نامیده می‌شود، استفاده می‌کند. وظیفه اصلی کارتریج درواقع این است که جوهر خود را به فوم‌هایی که در مهر تعبیه‌ شده‌اند، منتقل کند و پس از آن، فوم تصویر طراحی‌شده را به بهترین شکل روی کاغذ اعمال کند.

از بهترین مزایای مهرهای لیزری می‌توان به تراکم بسیار زیاد جوهر آن اشاره داشت. جوهر مهرهای لیزری در مقایسه با مهرهای ژلاتینی دارای کیفیت بهتری است. به غیر از این موارد، با توجه‌ به حذف شدن قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه مهر ژلاتین در زمان انتقال دادن جوهر، وزن و همچنین سایز مهر لیزری از ژلاتینی کمتر است.

مهرسازی فهامند

مهر سازی فهامند با داشتن کادری حرفه‌ای و تجهیزات به‌روز در زمینه ساخت مهر، می‌تواند کلیه نیازهای شما را برطرف کند .

ما در وب‌سایت مهر سازی فهامند با محیطی کاربرپسند و پشتیبانی آنلاین و ارتباط در فضای مجازی، آماده مشاوره به مشتریان هستیم که بتوانیم در زمینه ساخت مهر شما را یاری کنیم .

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات