با استفاده از سایت دیزاین به سادگی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
سایت دیزاین، وب‌سایت شرکت وب وان امکان راه‌اندازی آسان سایت‌های فروشگاهی را در اختیارتان می‌گذارد.
تبلیغات

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از ملزومات همه‌ی کسب و کارهایی است که قصد دارند خدمت یا محصول خود را در فضای اینترنت با جامعه‌ی گسترده‌ی مشتریان ارائه کنند. طبیعی است صاحبان بسیاری از این کسب و کارها دانش کدنویسی ندارند. از طرفی برون‌سپاری طراحی سایت تمام نمی‌شود و صاحبان کسب و کار یا پرداخت هزینه طراحی سایت برایشان مقدور نیست یا در ابتدای کار توجیه اقتصادی ندارد. در این بین شرکت‌هایی وجود دارند که خدمات طراحی سایت آماده را ارائه می‌دهند. طراحی سایت فروشگاهی ارزان تمام آن چیزی است که صاحبان کسب و کار در جستجوی آن هستند. در ادامه به معرفی بهترین سایت سازهای فروشگاهی می‌پردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان؛ ایده‌ای جذاب برای شروع میلیونر شدن!

ایده‌ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی به دلایل مختلفی ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد. شاید شما صاحب یک استارتاپ باشید و بخواهید از این طریق شرکت خود را معرفی و موجودیت خود را به افراد بیشتری اعلام کنید، شاید صاحب یک کسب و کار باسابقه باشید که با اطلاع از پتانسیل موجود در اینترنت و مشتریان بالقوه‌ی حاضر در این فضا تصمیم گرفته‌اید خدمت یا محصول خود را به صورت آنلاین نیز عرضه کنید.

تحت هر شرایطی، طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای شما در اولویت خواهد بود. با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان اما کارآمد با کمترین هزینه بازار جدیدی را تجربه خواهید کرد. یکی از راهکارهای ارزان برای برخورداری از فروشگاه اینترنتی استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس است.

وردپرس

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان است که در ابتدا یک سیستم وبلاگ دهی بود و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌داد. در پی استقبال گسترده‌ی کاربران وردپرس رفته رفته پیشرفت کرد و به یک سیستم مدیریت محتوای متن باز تبدیل شد. از ویژگی‌های متمایزکننده‌ی وردپرس داشتن مخزن افزونه‌ی بسیار گسترده است؛‌ به‌طوری که تقریبا برای هرکاری یک افزونه وجود دارد تا نیاز شما برای کدنویسی به حداقل برسد. افزونه‌ها یا پلاگین‌های وردپرس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کافی است پس از نصب فعال شوند تا تغییر مورد نظر شما در سایت اعمال شود.

وردپرس یک سیستم متن‌باز و رایگان است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌هایی که خدمات طراحی سایت آماده را انجام می‌دهند، از وردپرس و قالب‌های آن برای طراحی استفاده می‌کنند. اکثر افزونه‌های وردپرس نیز رایگان هستند. از جمله افزونه‌های رایگان و کاربردی وردپرس که توسط بسیاری از سایت‌های مبتنی بر این سیستم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد افزونه‌ی ووکامرس است.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان با ووکامرس

طراحی سایت فروشگاهی ارزان یکی از خدماتی است که توسط برخی شرکت‌ها ارائه می‌شود. این شرکت‌ها معمولا از بستر وردپرس و پلاگین ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد با کمی وقت گذاشتن، مطالعه و آزمون و خطا می‌توانند شخصا نسبت به راه اندازی سایت اقدام کنند. کافی است پس از تهیه‌ی هاست و دامنه و ایجاد یک دیتابیس در هاست، نسبت به نصب وردپرس اقدام کنند. پس از آن با نصب قالب دلخواه و درون‌ریزی دموهای آماده‌ی آن سایت خود را راه‌اندازی کنند.

وو کامرس

با نصب افزونه‌ی ووکامرس به عنوان یکی از بهترین سایت سازهای فروشگاهی صفحه‌ی فروشگاه نیز به سایت شما اضافه خواهد شد. رایگان بودن، اطلاع‌‌رسانی پیامکی، قابلیت اتصال به درگاه‌های بانکی و واسطه، امکان فروش فایل، خدمات و محصول فیزیکی از جمله امکانات افزونه‌ی فروشگاه ساز اینترنتی ووکامرس است؛ اما خرید قالب آماده معمولا برای سایت‌های معمولی با جامعه‌ی کاربران محدود، پیشنهاد می‌شود. اگر شما صاحب شرکتی هستید و قصد دارید در آینده سایت خود را گسترش دهید، بهتر است از کدنویسی اختصاصی برای سایت خود بهره بگیرید.

بهترین سایت سازهای فروشگاهی

بهترین سایت سازهای فروشگاهی مواردی هستند که ضمن رایگان بودن از امکانات متنوعی برخوردار باشند. از سوی دیگر، ویژگی‌هایی مثل امنیت و سئوی مناسب از ویژگی‌های اصلی بهترین سایت سازهای فروشگاهی به حساب می‌آیند. اطلاعات فروشگاه کاملا محرمانه هستند؛ بنابراین، امنیت در برابر نفوذ و هک از پایه‌ای‌ترین اصولی است که باید در راه اندازی فروشگاه اینترنتی به آن توجه کرد.

ووکامرس، مجنتو، پرستاشاپ از بهترین سایت سازهای فروشگاهی در جهان محسوب می‌شوند که باوجود رایگان بودن از امنیت بالا و سئوی بهینه برخوردار هستند. برتری ووکامرس نسبت به دو فروشگاه ساز دیگر، تعدد افزونه‌های رایگان آن است. افزونه‌‌ی رایگان دست شما را در امتحان کردن ویژگی‌های مختلف در فروشگاهتان باز خواهد گذاشت.

سئوی صحیح؛ اولین گام در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از دیگر ویژگی‌های حیاتی برای فروشگاه اینترنتی است. تصویر کنید یک فروشگاه بزرگ در دل کویر راه اندازی شود. در این صورت تقریبا کسی از وجود این فروشگاه باخبر نخواهد شد و هزینه‌های صرف شده جهت راه‌اندازی آن بیهوده خواهند بود یا فکر کنید که مطلب بسیار باکیفیتی آماده کنید و آن را در وبسایتی منتشر کنید که ماه‌هاست هیچ بازدید کننده خاصی نداشته است! در این صورت تلاشهایتان چه فایده‌ای خواهد داشت؟! با عرض پوزش جواب این است: هــــــــــیچ!!

هکر

در حقیقت سئو (SEO) همان مجموعه اقدامات در طراحی سایت است که باعث می‌شود فروشگاه اینترنتی شما بازدید کننده‌ی بیشتری داشته باشد. با رعایت اصول سئو، موتورهای جستجویی مانند گوگل، در صورت جستجوی کلمه‌ی مرتبط با فعالیت شما، سایت را به کاربر پیشنهاد می‌دهند و این مسئله باعث هدایت ترافیک به سایت شما خواهد شد؛ البته، تمام فعالیت‌های مرتبط به سئو به طراحی سایت مربوط نمی‌شود. سایت و قالب به عنوان بستر قرارگیری محتوا فقط سئوی فنی را پوشش می‌دهند. این شما هستید که با قرار دادن محتوای سازگار با موتورهای جستجو باعث ارتقاء سایت در رتبه‌بندی گوگل خواهید شد.

سایت دیزاین (sitedesign.ws) ؛ یک انتخاب حرفه‌ای برای فروش‌های ویژه...

امروزه راه اندازی سایت فروشگاهی دیگر فرآیند پرهزینه‌ای نیست؛ کافی است کمی وقت بگذارید و کار با سیستم‌های رایگان موجود را یاد بگیرید؛ اما اگر به عنوان مدیر سازمان زمان کافی برای اختصاص دادن به این کار ندارید، شرکت‌هایی مانند وب وان وجود دارند که زحمت طراحی سایت ارزان را برای شما به حداقل می‌رسانند. کافی است یکی از قالب‌های آماده‌ی وبگاه سایت دیزاین را انتخاب کنید تا روی دامنه‌ی دلخواه شما پیاده‌سازی شود؛ البته این شرکت به منظور نزدیک کردن هرچه بیشتر سایت و فروشگاه به سلیقه‌ی شخصی شما کدنویسی اختصاصی را نیز در خدمات خود دارد.

بنا بر آن‌چه گفته شد، دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم حضور در فضای مجازی و استفاده از پتانسیل بازار آنلاین وجود ندارد. پس اگر تا امروز نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود اقدام نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین الآن به https://sitedesign.ws سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات