شرکت صفر‌و‌یک؛ اینترنت ADSL همه آنچه از سرویس اینترنتی می‌خواهید

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت صفرویک ارائه‌دهنده اینترنت ADSL پرسرعت یکی از اپراتورهای پیش‌گام در زمینه تأمین اینترنت خانگی است که علاوه‌بر سرعت چشمگیر و کیفیت مناسب، با نیروی پشتیبانی مجرب و سرویس‌دهی عالی به شما در خرید اینترنت ADSL کمک شایانی می‌کند.
تبلیغات

ADSL اولین نسل اینترنت‌های بی‌سیم محسوب می‌شود که درمقایسه‌با دیگر اینترنت‌ها از تعرفه‌های ارزان‌تری برخوردار است. با اینکه مدت‌ها از عرضه اولین سرویس ADSL می‌گذرد، همچنان جایگاه خود را از دست نداده است. در‌ضمن راه‌اندازی این اینترنت نیز بسیار ساده است و با یک مودم راه‌اندازی می‌شود.

زمان‌هایی که برای اتصال به اینترنت از Dial-Up استفاده می‌کردیم، دورازذهن نیست. این روش علاوه‌بر سرعت بسیار کُند و زمان اتصال زیاد خط تلفن را نیز مشغول می‌کرد. بعد از گذشت چند سال، اینترنت ADSL وارد بازار شد که با محبوبیت زیادی روبه‌رو شد. ADSLها اولین نوع اینترنت بی‌سیم محسوب و ازطریق کابل‌های مخابراتی منتقل می‌شدند. پس از مدتی، اینترنت ADSL2+ روی کار آمد که سرعت بیشتری از نسل قبلی‌اش، یعنی ADSL داشت. البته به‌دلیل کمبود پورت‌های مخابرات تمامی افراد از این اینترنت استفاده نمی‌کردند. با‌ وجود‌ این پیشرفت در زمینه اینترنت، هنوز ADSL محبوبیت خود را از دست نداده است..

ADSL چیست؟

ADSL مخفف عبارت Asymmetric digital subscriber line است و همان‌طورکه از نامش برمی‌آید، سرویسی نامتقارن محسوب می‌شود. این یعنی سرعت دانلود درمقایسه‌با سرعت آپلود کیفیت بیشتری دارد. با استفاده بیشتر کاربر از دانلود (DOWNLOAD) تا آپلود (UPLOAD)، سرعت اینترنت نیز درمقایسه‌با دانلود سنجیده می‌شود که در این زمینه، اینترنت ADSL از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای بهره‌بردن از این خدمات فقط به یک خط تلفن معمولی نیاز است و یک مودم مخصوص این سرویس‌ها و بعد از برقراری ارتباط، تنها کافی است تا مشترکان هزینه ثابت این سرویس را به‌صورت دوره‌ای و بسته به پهنای باند دریافتی آن‌ها پرداخت کنند. تعرفه‌های ADSL درمقایسه‌با گونه‌های مختلف اینترنت ارزان‌تر است و شما می‌توانید با هزینه کم از اینترنتی باکیفیت بهره‌مند شوید. توجه کنید که ADSL اینترنتی نامتقارن محسوب می‌شود؛ یعنی سرعت دانلود و آپلود برابری ندارد و سرعت دانلودش حداکثر به ۸ مگابیت می‌رسد؛ ولی سرعت آپلود آن چیزی حدود یک مگابیت است.

مزایای اینترنت ADSL

  • راه‌اندازی سریع
  • پوشش‌دهی سراسری
  • دسترسی آسان
  • مشغول‌نبودن تلفن و استفاده هم‌زمان اینترنت و تلفن ثابت
  • کیفیت چشمگیر
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه
  • سرعت راضی‌کننده و مناسب

طریقه راه‌اندازی ADSL

همان‌طورکه ذکر شد، طریقه راه‌اندازی اینترنت ADSL بسیار ساده است. کافی است یک مودم تهیه و با انتخاب یکی از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت، شبکه خود را راه‌اندازی کنید. البته تمام اپراتورها مودم را تهیه می‌کنند و به شما ارائه می‌دهند. سپس، می‌توانید با مراجعه به IP مودم تنظیمات مربوط به وایرلس خود را تغییر دهید. برای دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی می‌توانید با شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی یا اپراتور اینترنتی تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

شرکت صفرویک ارائه‌دهنده اینترنت ADSL پرسرعت یکی از اپراتورهای پیش‌گام در زمینه تأمین اینترنت خانگی است که علاوه‌بر سرعت چشمگیر و کیفیت مناسب، با نیروی پشتیبانی مجرب و سرویس‌دهی عالی به شما در خرید اینترنت ADSL کمک شایانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات