در مسابقه موزیکال مدیاپردازش شرکت کنید و گوشی YotaPhone 2 برنده شوید

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مدیاپردازش در راستای تعامل بیشتر با کاربران و مشتریان عزیز، مسابقه موزیکال و جدید خود را در صفحه اینستاگرام شروع کرده است.
تبلیغات

  این مسابقات به‌صورت هفتگی بوده و جوایز آن نیز متنوع و متفاوت است.

مسابقه اینستاگرامی مدیاپردازش

شرایط شرکت در مسابقه:

  • حتما باید پیج مدیاپردازش mediapardazesh@ را فالو کرده باشید
  • اسم آهنگ در حال پخش را در بخش نظرات پست مسابقه، بنویسید
  • سه نفر از دوستان‌تان را هم منشن کنید. تمام 
  • صفحات فیک و ربات قابل پذیرش نیستند
  • پایان این مسابقه تا 9 آبان است

عزیزان، جوایز مسابقه موزیکال مدیاپردازش، 3 عدد گوشی YotaPhone 2 خواهد بود.

همچنین قرعه‌کشی از بین نظرات و افرادی هست که 3 شرط مسابقه را رعایت کرده باشند.

شرکت مدیاپردازش به‌صورت فعال در حوزه واردات تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و گجت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. همچنین گارانتی مطمئن و متعهد مدیاپردازش همراه این محصولات بوده تا مشتریان گرامی، خریدی امن و بدون دردسر داشته باشند.

همکاری با برندهای معتبر

همان‌طور که می‌دانید، واردات اکثر محصولات هواوی توسط شرکت مدیاپردازش صورت می پذیرد و هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان محصولات هواوی در ایران است. علاوه بر این، شرکت مدیاپردازش در بخش واردات و تولید محصولات آی‌تی نیز فعالیت2های جدیدی را آغاز کرده و محصولاتی از برند جی‌پلاس مانند مانیتورهای معمولی و گیمینگ، تخته هوشمند، موس و کیبورد را در سبد فروش خود قرار داده است.

چرا مدیاپردازش را انتخاب کنم؟

مدیاپردازش به لطف اعتماد شما، تلاش می‌کند تا با گارانتی مطمئن و پشتیبانی قدرتمند محصولات و همچنین حفظ حقوق مصرف‌کننده، رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. بخش صدای مشتری یکی از مهم ترین واحدهای شرکت مدیاپردازش بوده که همیشه با دلگرمی، شنوای صدای شما مشتریان عزیز است.

راستی جشنواره 2+18 مدیاپردازش همواره همچنان برقرار هست که با مراجعه به باشگاه مشتریان مدیاپردازش می‌توانید دو ماه گارانتی رایگان دریافت کنید.

mediapardazesh-2

مراحل شرکت در جشنواره

در این بخش باید اطلاعات خود را مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و IMEI گوشی وارد کنید. برای اطلاع از شناسه گوشی خود (IMEI)  لطفا کد دستوری: ستاره، مربع، صفر، شش، مربع را شماره‌گیری کنید. پس از ثبت مشخصات و صحیح بودن اطلاعات، دو ماه گارانتی مدیاپردازش به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت که می‌توانید از خدمات شرکت مدیاپردازش، استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات