آموزش رایگان و استخدام برگزیده‌ها در آکادمی همراه مکانیک

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آکادمی همراه مکانیک با هدف ارائه آموزش‌های فنی‌تخصصی در حوزه خودرو به علاقه‌مندان این حوزه شروع به کار کرد.
تبلیغات

آکادمی همراه مکانیک را مجموعه‌ای به همین نام راه‌اندازی کرده و هدف اصلی‌اش تربیت متخصصان با محوریت توانمند‌سازی نسل جوان و معرفی جوانان مستعد و علاقه‌مند به بازار کار و استخدام آن‌ها است.

داستان آکادمی همراه مکانیک

نیاز هرروزه به متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای آشنا با ساختارها و اصول مدنظر ما، همیشه در همراه مکانیک موضوع مهم و درخورتأملی بوده است. ما همیشه به‌دنبال نیروهای مشتاق و مستعدی بودیم که به‌عنوان همراهان وفادار خود بتوانیم روی آن‌ها حساب کنیم. بااین‌حال، فرایند جست‌وجو و یافتن این متخصصان به‌دلایل مختلف اجتماعی و فرهنگی و تخصصی فرایندی زمان‌گیر و دیربازده بود و همین اتفاق دلیلی بر پایه‌ریزی آکادمی فنی‌تخصصی همراه مکانیک با هدف آموزش تخصصی و تربیت کارشناسان حرفه‌ای در حوزه خودرو شد. چشم‌انداز ما از آینده این آکادمی، آموزش متخصص برای ورود به بازار کار و استخدام نفرات برگزیده در مجموعه همراه مکانیک است که این مهم می‌تواند گام بزرگی برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی علاقه‌مندان به حوزه خودرو باشد. شایان ‌ذکر است که همراهی سازمان فنی‌حرفهای در این مسیر حمایتی ارزشمند و قوت قلبی برای ما به‌منظور برگزاری هرچه بهتر و سریع‌تر این دوره‌ها بوده است.

شوق یادگیری و علاقه به خودرو تمام چیزی است که باید داشته باشید

بیشتر از هرچیز دیگری شوق یادگیری و آشنایی و علاقه به مباحث فنی خودرو پیش‌نیاز ورود به آکادمی است. آکادمی همراه مکانیک مدرسه‌ تخصصیِ متمرکز بر دانش و فنون خودرو است؛ بنابراین، برایمان بسیار مهم است که کارآموزان با فرایندهای کلاسی و کارگاهی از قبل آشنا و به حضور در چنین محیطی علاقه‌مند باشند. قرار است ببینیم، بشنویم، سؤال کنیم، یادداشت‌ برداریم و از حضور در کلاس عملی و تخصصی لذت ببریم. فارغ از این موضوع، تصمیم سازمانی همراه مکانیک بر این است از میان افرادی که سابقه بهتری در حوزه خودرو دارند، کارآموزان مدنظر را انتخاب کنیم. به‌همین‌منظور پس از ثبت‌نام اولیه، همکاران ما برای ارزیابی اولیه با نامزدها تماس خواهند گرفت.

ورود به آکادمی کاملا رایگان است

آکادمی همراه مکانیک پروژه‌ای در راستای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی این مجموعه است و متناسب با همین اتفاق، نامزدهایی که به‌عنوان کارآموز انتخاب می‌شوند، لازم نیست هزینه‌ای بابت آموزش پرداخت کنند و حضور آن‌ها در این دوره کاملا رایگان است. برای ارسال رزومه خود ازطریق این لینک اقدام کنید: https://www.hamrah-mechanic.com/mag/corporate/

همراه مکانیک

از هفت شهر ایران کارآموز جذب خواهیم کرد

مکان برگزاری دوره‌های آکادمی شهر تهران است؛ اما به مناسبت هفتمین سال تولد همراه مکانیک، تصمیم گرفتیم تا از هفت شهر تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و رشت کارآموز جذب کنیم. به‌طور حتم، در دوره‌های بعدی گستره وسیع‌تری برای جذب و توانمندسازی کارآموزان عزیز در نظر خواهیم گرفت.

شرایط اسکان کارآموزان را مهیا خواهیم کرد

باتوجه‌به اینکه این دوره‌ها در تهران برگزار می‌شود، مجموعه همراه مکانیک برای کارآموزان خوابگاه و ناهار رایگان نیز در نظر گرفته است تا با خیال راحت و تمرکز کامل بتوانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند؛ بنابراین، کارآموزان برگزیده شهرستانی لازم نیست بابت اسکان و محل اقامت نگران باشند.

عناوین آموزشی دوره؛ از ذهن کارآموزان تا موتور ماشین

دوره تمام‌عیار کارگاهی در انتظار شما است. اردوی آموزشی آکادمی همراه مکانیک در بازه زمانی یک‌ماهه و در سه بخش عمومی و تخصصی و مهارت‌های ارتباطی برگزار خواهد شد. متناسب با این برنامه، سیلابس آموزشی آکادمی همراه مکانیک به‌شرح زیر خواهد بود:

  • مباحث عمومی: مبانی اولیه خودرو و کلیات کارشناسی خودرو
  • مباحث تخصصی: کارشناسی فنی، آموزش آزمایش رنگ، آموزش دیاگ تخصصی، آموزش مکانیک، فنی و بدنه خودرو و آموزش تمامی آپشن‌ها
  • مهارت‌های ارتباطی: اصول ارتباط با مشتری و آموزش مهارت‌های کلامی

زمانی‌که دوره تمام شد

در پایان دوره، از کارآموزان دو آزمون کتبی و عملی گرفته می‌شود و پس از بررسی استادان، کارنامه نهایی برای کارآموزان صادر خواهد شد. کارآموزان برتر که بیشترین نمرات را دریافت کرده‌اند، به‌عنوان کارآموز رسمی همراه مکانیک برای گذراندن دوره آزمایشی دوماهه به تیم کارشناسان فنی مجموعه معرفی خواهند شد. در این مدت، فارغ‌التحصیلان برگزیده به‌همراه کارشناسان فنی همراه مکانیک برای کارشناسی خودروها به محل خواهند رفت و در پایان دوره درصورت تأیید نهایی کارشناس ارزیابی، در همراه مکانیک استخدام خواهند شد. ناگفته نماند کارآموزان رسمی و برگزیده در مدت‌زمان آزمایشی حقوق دریافت خواهند کرد.

همراه مکانیک

اما اینجا پایان قصه ما نیست

هدف ما این است که در آینده به مرجع آموزش‌های تخصصی در حوزه خودرو تبدیل شویم و با افزایش کیفیت و سرویس‌دهی بهتر، سطح رضایتمندی مشتریانمان را افزایش دهیم. تلاش ما این است که علاقه‌مندان به حوزه خودرو را با تمام توانمان حمایت کنیم و گامی مؤثر برای توانمندسازی آن‌ها در مسیر ورود به بازار کار و استخدامشان برداریم. امیدواریم که در این مسیر بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای کارآموزان عزیز باشیم. برای شرکت در آکادمی کافی است ازطریق این لینک اطلاعات خود را وارد کنید: https://www.hamrah-mechanic.com/mag/corporate/

پیشاپیش ورود شما به آکادمی همراه مکانیک را خوشامد میگوییم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات